ΑρχικήΔιατροφήΥγιεινή Μαγειρική

Θαλασσινά

Προβολή

Τέλειες και υγιεινές συνταγές με θαλασσινάΤέλειες και υγιεινές συνταγές με θαλασσινά

Αν θέλετε να προσθέσετε περισσότερα υγιεινά θαλασσινά στη διατροφή σας, θα λατρέψετε τις παρακάτω συνταγές.

  • Συμβουλές για το μαγείρεμα του ψαριού
    Το μαγείρεμα του ψαριού είναι ευκολότερο από ό,τι νομίζατε… και αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν πολύ!
  • 4 εύκολες και υγιεινές συνταγές με τόνο
    Νόστιμος και πολύ υγιεινός, ο τόνος πρέπει να γίνει σταθερό κομμάτι της διατροφής σας. Εντάξτε τον στη διατροφή σας με 4 λαχταριστές συνταγές.
  • Μπακαλιάρος σουβλάκι
    Μια συνταγή που βοηθά στην καταπολέμηση της χοληστερίνης και στη μείωση κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Φρέσκος τόνος ψητός με ginger
    Θα χρειαστείτε σόγια, μαύρη ζάχαρη, ginger, τόνο, σκόρδο, βασιλικό και πιπέρι.
  • Νηστίσιμη συνταγή: Σουπιά κρασάτη με μαϊντανό και μελάνι
    Νηστεία δεν σημαίνει έλλειψη γευστικών απολαύσεων. Με τις απολαυστικές συνταγές που προτείνει η εταιρία Kallimanis, η νηστεία φέτος αποκτά άλλο νόημα...
  • Σούσι με αβοκάντο και αγγούρι
    Βράστε το ρύζι σε χαμηλή φωτιά και μόλις απορροφηθεί το νερό, ρίξτε το ξύδι και το αλάτι. Αφήστε στη συνέχεια το ρύζι να κρυώσει.
  • Σολομός με λευκό κρασί
    Θα χρειαστείτε 4 φιλέτα σολομού, μαργαρίνη light και λευκό κρασί ξηρό.
  • Ασιατική Τονοσαλάτα
    Με ένα πιρούνι κόψτε σε μικρά κομμάτια τον τόνο και ρίξτε από πάνω όλα τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατέψτε τον τόνο με τα υλικά μέχρι να αναμειχθούν καλά.
  • Σολομός με μέλι και ginger
    Αναμείξτε το ginger, το σκόρδο, τη σόγια, το χυμό πορτοκάλι, το μέλι και το κρεμμύδι. Τοποθετήστε το σολομό σε σκεύος και μαρινάρετε για αρκετές ώρες με το παραπάνω μείγμα.
  • Σολομός σκορδάτος
    Προθερμάνετε το φούρνο στους 2000C. Τοποθετήστε το σολομό πάνω σε αλουμινόχαρτο. Πασπαλίστε το σολομό με αλάτι, πιπέρι, σκόρδο, κάρρυ και άνηθο.
  • Σολομός με σόγια και ginger
    Πασπαλίστε τα φιλέτα σολομού με την καστανή ζάχαρη, το πιπέρι και τη σκόνη σκόρδου.
  • Χταπόδι στιφάδο
    Κόβετε το χταπόδι σε κομμάτια, το πλένετε, το βάζετε στην κατσαρόλα χωρίς νερό και το αφήνετε να βράσει μέχρι να πιει το νερό που το ίδιο θα βγάλει.
  • Καλαμάρια γεμιστά
    Καθαρίζετε τα καλαμάρια. Ψιλοκόβετε τα πλοκάμια και τα βάζετε σε ένα τηγάνι μαζί με τα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα και τα σοτάρετε με 2 κουταλιές λάδι.
  • Σολομός με καστανό ρύζι και δαμάσκηνα
    Σε καλά αλατισμένο νερό, βράζω το ρύζι για μισή περίπου ώρα και το σουρώνω. Όσο ακόμα είναι ζεστό, το ανακατεύω με τα δαμάσκηνα ψιλοκομμένα με το μισό περίπου ελαιόλαδο.
  • Φαγκρί με χρωματιστές πιπεριές
    Σε ένα βαθύ τηγάνι, ρίχνω το κρασί και τον ζωμό λαχανικών και δίνω μια βράση.Χαμηλώνω τη φωτιά και προσθέτω το φαγκρί μαζί με το ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και σιγοβράζω για 25 λεπτά περίπου.
  • Μπιφτέκια σολομού
    Σε ένα μπωλ αναμείξτε το σολομό, το αυγό, το σπαράδι αυγού, το αλεύρι, το κολοκύθι, το μαϊντανό, το αλάτι και το πιπέρι. Στη συνέχεια πλάστε τα μπιφτέκια. Τέλος, ψήστε τα μπιφτέκια είτε σε αντικολλητικό σκεύος ή στο φούρνο σε υψηλή θερμοκρασία.
  • Μπακαλιάρος με sour cream cheese και μαγιονέζα
    Προθερμάνετε το φούρνο στους 180 οC. Σε ένα μπωλ αναμείξτε το ελαιόλαδο, τη μαγιονέζα light, το sour cream cheese και το χυμό λεμονιού. Τοποθετείστε τα φιλέτα μπακαλιάρου σε ένα ταψί και εν συνεχεία περιχύστε το μείγμα που φτιάξατε στο μπωλ. Ψήστε για 30-40 λεπτά.
  • Γαρίδες με πορτοκάλι
    Mία γευστική όσο και εύκολη συνταγή, η οποία μπορεί να αποτελέσει ιδανική λύση για τους λάτρεις των θαλασσινών και μπορεί να αποτελέσει κύριο πιάτο σε οποιοδήποτε γεύμα της ημέρας.
  • Γαρίδες με πορτοκάλι και λάιμ
    Σε μίξερ αναμείξτε το χυμό των πορτοκαλιών και των λάιμ καθώς και τις φλούδες τους με το σκόρδο, το ελαιόλαδο και το αλάτι.
  • Χταπόδι κρασάτο με κρεμμύδια
    Η συνταγή αποτελεί παραδοσιακό πιάτο της περιοχής της Μάνης και συνδυάζει τη γεύση που προσφέρει ένα θαλασσινό με λίγα λιπαρά, σαν το χταπόδι, με τα μυρωδικά, τα λαχανικά και το κρασί.
  • Ψάρι αλά Σπετσιώτα
    Το σημερινό πιάτο αποτελεί μια πρόταση που έχει συνδυαστεί με δίαιτα, καθώς το ψάρι στο μυαλό όλων είναι η πιο θρεπτική και συνάμα χαμηλών θερμίδων λύση για αυτούς που προσέχουν τη διατροφή τους.
  • Γλώσσες στον ατμό με ταπενάντ
    Το γευστικό αυτό πιάτο συνδυάζει τα ευεργετικά οφέλη των ω-3 λιπαρών της γλώσσας με τα αντιοξειδωτικά του ελαιόλαδου, του κρεμμυδιού, του σκόρδου και της ντομάτας.
  • Τόνος με ανάμικτα λαχανικά
    Ο συνδυασμός των λαχανικών με τον τόνο στη συνταγή μας, αποτελεί ένα εξαιρετικά θρεπτικό πιάτο για το τραπέζι σας!
  • Πέρκα αλά σπετσιώτα
    Η κατανάλωση ψαριού αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της Μεσογειακής διατροφής, η οποία και αποτελεί όπως όλες οι έρευνες δείχνουν, τον ιδανικό τρόπο διατροφής.
  • Μύδια με πράσινες πιπεριές, ταραμά και ούζο
    Η εκμάθηση βασικών κανόνων όταν ψωνίζουμε, είναι πολύ σημαντική για τη σωστή και ποιοτική διατροφή, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για νωπά προϊόντα. Ως αναφορά λοιπόν για τα μύδια, τα κελύφη τους πρέπει να είναι κλειστά και δύσκολα να χωρίζουν ή αν είναι μερικώς ανοιχτά με την ελάχιστη πίεση πάνω στο κέλυφος, πρέπει να κλείνουν μόνα τους ερμητικά.
  • Φιλέτο ψαριού με πανέ αμυγδάλου
    Αλέστε σε μίξερ τα αμύγδαλα, το ψωμί ολικής αλέσεως, το αλάτι, το πιπέρι και το σαφράν. Αλείψτε το φιλέτο ψαριού με το ασπράδι και εν συνεχεία πασπαλίστε το ψάρι με το μείγμα αμύγδαλου. Ψήστε στο φούρνο μέχρι το φιλέτο να είναι έτοιμο.
  • Σολομός με σως μουστάρδας
    Αναμίξτε τα πρώτα τέσσερα συστατικά με 1½ κουταλιές σούπας νερό. Ψήστε το φιλέτο σολομού. Η σως μουστάρδας μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως επάλειψη κατά το ψήσιμο ή ως σως μετά το ψήσιμο.
  • Μπαρμπούνια με δεντρολίβανο
    Το σημερινό πιάτο αποτελεί μία παραδοσιακή συνταγή, που προέρχεται από την Καλαμάτα. Συνδυάζει μία αγαπητή και χαμηλή σε λιπαρά ζωική τροφή, όπως είναι το μπαρμπούνι, με το δεντρολίβανο, ένα μυρωδικό στο οποίο έχουν αποδοθεί ευεργετικές για την υγεία ιδιότητες.
  • Ψητά καλαμάρια με κους-κους
    Τα καλαμαράκια αποτελούν εξαιρετική πηγή πολυακόρεστων λιπαρών που η κατανάλωση τους φαίνεται να δρα προστατευτικά στη λειτουργία του καρδιοαγγειακού μας συστήματος.
  • Βακαλάος Πορτουγκέζε
    Ένα γεύμα με ψάρι έχει πάντοτε μεγάλο ενδιαφέρον τόσο για την θρεπτική του αξία όσο και για την διαιτητική του συμβολή όσο αφορά τον έλεγχο του βάρους μας.
  • Αστακομακαρονάδα Μυκόνου
  • Κακαβιά (6 άτομα)
  • Καλαμαράκια γεμιστά
  • Μπακαλιάρος στο φούρνο
  • Μύδια σαγανάκι
  • Σαρδέλες στα κληματόφυλλα
  • Σουπιές γιαχνί με αγριόχορτα (για 8 άτομα)
  • Σουπιές κρασάτες
  • Σπαγγέτι με μύδια και σάλτσα ντομάτας
  • Ταλιατέλες με γαρίδες
  • Φρέσκος σολομός
  • Χταπόδι με λάδι και ρίγανη
  • Ψαρόσουπα Μήλου
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Ποιες τροφές καταπολεμούν το στρεςΠοιες τροφές καταπολεμούν το στρες

Όταν αισθανόμαστε ότι το άγχος μας αρχίζει να βγαίνει εκτός ελέγχου, αυτές οι τροφές θα μας βοηθήσουν.... Περισσότερα »

Επίσχεση την Παρασκευή από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥΕπίσχεση την Παρασκευή από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ

Οι ασφαλισμένοι δεν θα καλύπτονται μέσω του Οργανισμού, αλλά θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι το κόστος της επίσκεψης ή της εξέτασης και να διεκδικούν ... Περισσότερα »

Μήπως γυμνάζεστε υπερβολικά;Μήπως γυμνάζεστε υπερβολικά;

Μήπως το έχετε παρακάνει με την άσκηση; Τα (πολύ κακά) αποτελέσματα θα αρχίσουν σύντομα να εμφανίζονται…... Περισσότερα »

Τι να μην κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλάΤι να μην κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά

Δεν έχουν σημασία μόνο αυτά που πρέπει να κάνουμε. Αυτά που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο.... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
«Εγώ το ζω σαν γονιός. Είμαι η μητέρα ενός παιδιού που δεν θέλει να συμβιβαστεί με τον ρόλο που έχει το φύλο του.»
Για όνειρα γλυκά αλλά και… καθαρά, δείτε πώς πρέπει να πλύνετε βήμα-βήμα τα μαξιλάρια σας ανάλογα με το υλικό τους.
Περνάτε ήδη καλά στο σεξ, όμως γιατί να μην περάσετε ακόμα καλύτερα; Αυτά τα 6 κόλπα εγγυώνται σίγουρη απόλαυση…
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης