ΑρχικήΔιατροφήΥγιεινή Μαγειρική

Λαδερά

Προβολή

CaponataCaponata

Θα χρειαστείτε μελιτζάνες, ελιές, κάππαρη, σέλερι, ντομάτες, κρεμμύδια, ξύδι, ζάχαρη, βασιλικό, λάδι και αλάτι.

  • Μουσακάς με κιμά γαλοπούλας και γιαούρτι
    Μια παραλλαγή του 'κλασικού μουσακά', με κιμά από γαλοπούλα και γιαούρτι.
  • Σαλάτα με φασολάκια και φρέσκα κρεμμυδάκια
    Σε μια κατσαρόλα με αλατισμένο νερό βράζετε τα φασολάκια για 7 λεπτά και στη συνέχεια τα σουρώνετε και τα περιχύνετε με κρύο νερό.
  • Κολοκύθια γεμιστά
    Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200ο. Κόβετε κάθε κολοκύθι στη μέση και βγάζετε τους σπόρους. Βράζετε το ρύζι.
  • Φακές με λαχανικά
    Θα χρειαστείτε φακές, σκόρδο, κύβο λαχανικών, φρέσκα κρεμμύδια, βασιλικό και μαϊντανό, ντομάτες, κολοκυθάκια, ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, ξύδι βαλσάμικο.
  • Μπριάμ
    Η συνταγή αποτελεί παραδοσιακή ελληνική πρόταση, χαρακτηριστικό παράδειγμα κυρίως πιάτου για κάποιον που θέλει να ακολουθήσει το μεσογειακό μοντέλο διατροφής.
  • Φακές με καρότα και κάρρυ
    Σε κασταρόλα σωτάρετε για 5-6 λεπτά το κρεμμύδι και τα καρότα με το ελαιόλαδο. Προσθέστε τη γαλοπούλα, τις φακές, τη ντομάτα, τους κύβους λαχανικών, το κάρρυ και το σκόρδο.
  • Φασολάκια φούρνου
    Η γευστική, μεσογειακή αυτή συνταγή, αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πολύτιμων συστατικών για την υγεία του εντέρου.
  • Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα
    Τα ρεβίθια αποτελούν μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες αναφέρονται στη βιβλιογραφία ως μη αμυλώδεις πολυσακχαρίτες και χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες.
  • Γίγαντες με μυρώνια στο φούρνο
    Τα φασόλια γίγαντες είναι καλή πηγή πρωτεΐνης φυτικής προελεύσεως, ενώ ταυτόχρονα έχουν φτωχό περιεχόμενο σε λίπος και νάτριο.
  • Ρεβίθια με σπανάκι, μάραθο και τομάτα
    Τα ρεβίθια αποτελούν μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες αναφέρονται στη βιβλιογραφία ως μη αμυλώδεις πολυσακχαρίτες και χωρίζονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες.
  • Φακόρυζο
    Βράστε το ρύζι με 1 κούπα νερό. Σε ξεχωριστό σκεύος βράστε τις φακές με 1½ κούπες νερό για περίπου 15 λεπτά ώστε να μαλακώσουν.
  • Μπιφτέκια από φακές
    Βράστε τις φακές με το νερό για περίπου 30 λεπτά και στη συνέχεια σουρώστε τις για αρκετή ώρα μέχρι να είναι τελείως στεγνές. Σε ένα μπολ αναμείξτε τις φακές, το γάλα, τη βρώμη, τα ασπράδια, τα καρύδια και το κρεμμύδι.
  • Σαλάτα με γίγαντες και χόρτα
    Οι γίγαντες είναι ένα εξαιρετικό όσπριο, στο οποίο διεθνείς επιστημονικοί φορείς αποδίδουν σωρεία ευεργετικών, για την ανθρώπινη υγεία, επιδράσεων.
  • Γίγαντες με λαχανικά
    Τα όσπρια βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας διατροφής και ως τέτοια τροφή συστήνεται η κατανάλωσή τους τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
  • Αυγά καγιανά
    Τα αυγά καγιανά είναι ένα γεύμα το οποίο με την προσθήκη μιας φέτας ψωμιού και σαλάτας μπορεί να θεωρηθεί πλήρες. Αντικαθιστά τους καλοκαιρινούς μήνες την ομελέτα και καλύπτει τόσο σε επίπεδο γεύσης όσο και σε θρεπτικά συστατικά τις ανάγκες μας.
  • Αρακάς κοκκινιστός με αγκινάρες
    Μια υγειϊνή και ιδιαίτερα θρεπτική συνταγή κατάλληλη για τη νηστεία. Ένα πιάτο αντιπροσωπευτικό του Μεσογειακού τρόπου διατροφής που προσφέρει φυσική ασπίδα απο καρδιαγγειακά νοσήματα.
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Κινόα: Ποια είναι τα οφέλη της;Κινόα: Ποια είναι τα οφέλη της;

Πώς ωφελεί η κινόα τον οργανισμό και με ποιον τρόπο μαγειρεύεται;... Περισσότερα »

Απολαύστε το καλοκαίρι με νέα εικόνα σώματοςΑπολαύστε το καλοκαίρι με νέα εικόνα σώματος

Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους θερινούς μήνες για να βελτιώσουμε την εικόνα του σώματός μας;... Περισσότερα »

Κοινωνική φοβία: Οι πιο χρήσιμες συμβουλέςΚοινωνική φοβία: Οι πιο χρήσιμες συμβουλές

Θέλετε να ασχοληθείτε με κάποιο sport; Από ποδόσφαιρο και μπάσκετ, μέχρι κολύμβηση και χορό, εμείς θα σας πούμε ποια θα είναι τα οφέλη…... Περισσότερα »

Ανεβασμένη χοληστερόλη: Τι να φάω έξω;Ανεβασμένη χοληστερόλη: Τι να φάω έξω;

Επειδή το φαγητό έξω μπορεί να μας δημιουργήσει αρκετά προβλήματα αν ακολουθούμε συγκεκριμένη διατροφή…... Περισσότερα »

Video - Βοήθεια σε περισσότερες από 40.000 μετακινούμενες γυναίκες και βρέφη

Η εφαρμογή του προγράμματος 'Μητέρα και Παιδί' ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς πέτυχε να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες σε περισσότερες από 40.000 μετακινούμενες γυναίκες και βρέφη προστατεύοντας την υγεία ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

forget_often
Συλλαμβάνετε τον εαυτό σας να ξεχνάει συχνά;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Το γράμμα αυτής της μαμάς είναι αφιερωμένο σε όλους εκείνους τους γονείς (και είναι πολλοί) που δέχονται τα επικριτικά βλέμματα των αγνώστων όταν το παιδί τους ξεσπά.
Καφές και χαλάρωση για εσάς, παιχνίδι και ξεγνοιασιά για τα παιδιά. Θέλετε κάτι άλλο για να ευχαριστηθείτε την επόμενη οικογενειακή σας έξοδο;
Μεταμορφώστε το μπαλκόνι σας μ’ αυτές τις απλές ιδέες και σας εγγυόμαστε ότι μετά δεν θα... ξεκολλάτε!
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης