ΑρχικήΔιατροφή

Ζαχαροπλαστική

Προβολή

Γιορτινά γλυκά

Συμβουλές για πιο υγιεινά χριστουγεννιάτικα μπισκόταΣυμβουλές για πιο υγιεινά χριστουγεννιάτικα μπισκότα

Ήρθαν τα Χριστούγεννα, και μαζί τους φέρνουν γιορτινές λιχουδιές… οι οποίες δεν είναι ανάγκη να μας γεμίζουν περιττά λιπαρά! Πώς θα φτιάξουμε υγιεινά μπισκότα.

  • Κουραμπιέδες
    Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο με την άχνη ζάχαρη ώσπου να ασπρίσουν. Στη συνέχεια ρίχνουμε τον κρόκο αυγού, τη βανίλια, το αλάτι και το κονιάκ και χτυπάμε. Μετά προσθέτουμε σιγά-σιγά το αλεύρι με το μπέικιν.
  • Μελομακάρονο ή κουραμπιές; πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
    Τα γλυκά δεν παχαίνουν αν καταναλώνονται με μέτρο και βέβαια αν περιοριστούμε σε μικρή ποσότητα και όχι σε μικρό ταψί.
  • Χριστουγεννιάτικα μπισκότα
    Θα χρειαστείτε αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, βούτυρο, καστανή ζάχαρη, ½ κουταλάκι του γλυκού κανέλλα, ½ κουταλάκι τζίντζερ, 1 χτυπημένο αυγό.
  • Κλασική χριστουγεννιάτικη πουτίγκα
    Συνταγή για πουτίγκα, ένα κλασικό χριστουγεννιάτικο γλυκό.
  • Δίπλες χωρίς ζάχαρη
    Ανοίγετε τη ζύμη σε φύλλο όσο πιο λεπτό μπορείτε. Το κόβετε σε λωρίδες με 4 εκ. πλάτος και 15 εκ. μήκος. Περνάτε τη μία άκρη κάθε λωρίδας ανάμεσα στα δόντια ενός πιρουνιού και τη στερεώνετε τυλίγοντάς την λίγο γύρω από το πιρούνι.
  • Μελομακάρονα light
    Για τη συνταγή θα χρειαστείτε ελαιόλαδο, βιτάμ light, ασπαρτάμη, σιμιγδάλι, καστανή ζάχαρη και χυμό πορτοκαλιού.
  • Μελομακάρονα
  • Τσουρέκι
    Ενα από τα γλυκά που μπορούμε να επιλέξουμε για τις μέρες του Πάσχα είναι το τσουρέκι. Συνταγή για το παραδοσιακό γλυκό.

Γλυκά με φρούτα

Δροσιστικές συνταγές με καρπούζιΔροσιστικές συνταγές με καρπούζι

Υπάρχει φρούτο πιο καλοκαιρινό, πιο δροσιστικό και πιο γλυκό από το καρπούζι; Δεν νομίζουμε! Οι παρακάτω συνταγές μας έκαναν να το λατρέψουμε ακόμα περισσότερο!

Ζελέ

Ζελέ με γάλα και σταφύλιαΖελέ με γάλα και σταφύλια

Ένα δροσερό, καλοκαιρινό επιδόρπιο με 180 θερμίδες.

Κέικ γλυκά και αλμυρά

Muffin κακάο χωρίς αυγάMuffin κακάο χωρίς αυγά

Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και ο Αναστάσιος Παπαλαζάρου προτείνουν.. μάφιν κακάο χωρίς αυγά.

  • Κέικ καρότου με νιφάδες βρώμης
    Θα χρειαστείτε μαργαρίνη soft, καστανή ζάχαρη, αυγά, κανέλα, κάρδαμο, καρότα τριμμένα, λεμόνι, αλεύρι, βρώμη και baking powder.
  • Choc ′n Orange cheesecake
    Διαιρέστε τα τριμμένα μπισκότα σε 2 ψηλά ποτήρια. Αναμίξτε μαζί το τυρί κρέμα και το γιαούρτι, και ανακατώστε μαζί με τη ζάχαρη και τα κομμάτια πορτοκαλιών, μέχρι να πήξει.
  • Κέικ ολικής αλέσεως με φρούτα
    Προθερμάνετε το φούρνο στους 200ο C. Σε μια κατσαρόλα αναμείξτε τη ζάχαρη, το νερό, τις σταφίδες, το αλάτι και το βούτυρο σε μέτριας έντασης φωτιά για λίγα λεπτά και μετά αφήστε το μείγμα να κρυώσει.
  • Κέικ βατόμουρου
    Προθερμάνετε το φούρνο στους 200 οC. Σε μια κατσαρόλα αναμείξτε όλα τα συστατικά εκτός από τη μαρμελάδα και κρατήστε χώρια 1½ κούπες μείγματος. Το υπόλοιπο μείγμα τοποθετείστε το σε ταψί και από πάνω προσθέστε τη μαρμελάδα.
  • Muffin μπανάνας
    Αφράτα και λαχταριστά muffin με επιπλέον πινελιά, τη γεύση της μπανάνας.
  • Γλυκό καρότου
    Καθαρίστε και τρίψτε τα καρότα και θρυμματίστε τα φουντούκια. Σε ένα μπόλ ρίξτε τους 2 κρόκους αβγού και ανακατέψτε τους με 1 κουταλιά της σούπας μέλι.
  • Κέικ καρότου
    Καθαρίστε και τρίψτε τα καρότα και θρυμματίστε τα φουντούκια. Σε ένα μπόλ ρίξτε τους 2 κρόκους αβγού και ανακατέψτε τους με 1 κουταλιά της σούπας μέλι.
  • Κέικ πιπεράτο

Κρέπες

Γλυκές κρέπεςΓλυκές κρέπες

Σήμερα θα σας δείξουμε πώς να φτιάχνετε γλυκιές κρέπες εύκολα και γρήγορα. Τώρα μπορείτε κι εσείς να απολαύσετε αυτό το λαχταριστό γλυκό χωρίς τύψεις!

  • Κρέπες με χαλβά
    Στο μπλέντερ του μίξερ χτυπήστε τα αβγά, προσθέστε το χαλβά ψιλοκομμένο με τα δάχτυλα και χτυπήστε τα, μέχρι να γίνουν ένα ομοιογενές μίγμα.
  • Κρέπες σοκολάτα - φράουλα
    Μια γλυκιά και εύκολη συνταγή που περιλαμβάνει δύο από τους αγαπημένους μας πειρασμούς, τη φράουλα και τη σοκολάτα.

Μαρμελάδες - γλυκά κουταλιού

Σπιτική μαρμελάδα φράουλαΣπιτική μαρμελάδα φράουλα

Φτιάξτε μόνοι σας μια απίθανη μαρμελάδα. Θα χρειαστείτε φράουλες, ζάχαρη και γλυκιά διάθεση!

  • Γλυκό καρυδάκι από τη Θάσο
    Το γλυκό του κουταλιού αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή, όταν θέλουμε να καλύψουμε την επιθυμία μας για γλυκό και να μη φορτώσουμε τον οργανισμό μας με υπερβολικές θερμίδες.
  • Μαρμελάδα φράουλα
    Μπορούμε να κάνουμε μαρμελάδες σχεδόν από όλα τα φρούτα, με τον ίδιο τρόπο, αρκεί τα φρούτα να είναι στην εποχή τους για να είναι ώριμα και γευστικά και φυσικά πολύ φθηνότερα.

Παγωτό

Παγωτό μπανάνα light

Σε ένα μπωλ αναμείξτε το φρέσκο και το παστεριωμένο γάλα, τη ζάχαρη, τη βανίλια και τις αλεσμένες μπανάνες.

  • Παγωτό γιαούρτι
    Βασικό του συστατικό αποτελεί το γιαούρτι, το οποίο, όπως όλα τα γαλακτοκομικά, πρέπει να συνιστά αναπόσπαστο μέρος του καθημερινού διαιτολογίου.
  • Σορμπέ λεμόνι με μέντα
    Η μέντα περιέχει πλήθος ενεργών φυτοχημικών συστατικών. Σε αυτά τα συστατικά οφείλει τις ιδιότητές της: αντιοξειδωτικές, αντιμικροβιακές, αντιαλλεργικές, αντιμεταλλαξιογόννες!
  • Παγωτό βανίλια bourbon

Παστέλι

Παστέλι με μέλι

Κατάλληλο για δεκατιανό στην εργασία ή στο σχολείο, το παστέλι μπορεί να προτιμηθεί από άλλου είδους γλυκίσματα, αφού τα λιπαρά του δεν είναι κορεσμένα. Προσφέρει ενέργεια και ως ενδιάμεσο γεύμα τονώνει τον οργανισμό.

Σιροπιαστά

Χαλβάς

Χαλβάς και δαμάσκηνα σε κρασί

Είναι γνωστή η ευεργετική δράση του χαλβά. Η σημερινή συνταγή έχει ιδιαίτερα θρεπτική αξία καθώς συνδυάζει τον χαλβά με δύο άλλες πολύ σημαντικές τροφές, τα δαμάσκηνα και το κρασί.

  • Χαλβάς Σιμιγδαλένιος με λίγες Θερμίδες
    Βάζουμε το νερό σε ένα σκεύος, διαλύουμε τη ζάχαρη, προσθέτουμε τα γαρίφαλα, την κανέλα και το ξύσμα πορτοκαλιού.
  • Χαλβάς σιμιγδαλένιος με μέλι
    Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το ελαιόλαδο και μόλις κάψει προσθέτουμε το σιμιγδάλι και ανακατεύουμε συνεχώς. Σε άλλη κατσαρόλα βράζουμε το νερό με το μέλι μέχρι να δέσει το σιρόπι και εν συνεχεία το προσθέτουμε στο σιμιγδάλι ανακατεύοντας μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
  • Χαλβάς σιμιγδαλένιος
    Η μαύρη ζάχαρη, που χρησιμοποιείται στην εν λόγω συνταγή του σιμιγδαλένιου χαλβά, είναι πολύ πλούσια σε μελάσα, ένα παχύρρευστο σιρόπι με βαθιά και πλούσια γεύση, που προέρχεται από τη διαδικασία βρασίματος του 'χυμού' του ζαχαροκάλαμου και πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της κρυσταλλοποίησης της μαύρης ζάχαρης.
  • Χαλβάς νισεστένιος
  • Χαλβάς Σαμιώτικος
  • Χαλβάς σιμιγδαλένιος (1, 2, 3, 4)

Περισσότερα άρθρα για Ζαχαροπλαστική

Υπέροχες συνταγές για επιδόρπιο χωρίς γλουτένηΥπέροχες συνταγές για επιδόρπιο χωρίς γλουτένη

Αν η γλουτένη είναι απαγορευτική για τη διατροφή σας, τα παρακάτω σούπερ γλυκά θα γίνουν τα νέα αγαπημένα σας επιδόρπια!

  • Τα 5 καλύτερα επιδόρπια χωρίς γαλακτοκομικά
    Αν έχετε ανάγκη για κάτι γλυκό, αλλά δεν θέλετε να συμπεριλάβετε γαλακτοκομικά στη διατροφή σας, έχουμε μερικές γλυκές ιδέες…
  • Συνταγές γλυκών για διαβητικούς
    Ο διαβήτης δεν σημαίνει πως πρέπει να κόψουμε όλα τα γλυκά. Με λίγη προσοχή, μπορούμε να απολαύσουμε υπέροχες – και υγιεινές – γεύσεις.
  • Μικρά μυστικά για υγιεινό επιδόρπιο
    Πώς θα απολαύσουμε ένα νόστιμο, γλυκό επιδόρπιο, χωρίς να βάλουμε σε κίνδυνο την διατροφή μας; Αυτές οι μικρές συμβουλές ίσως φανούν εξαιρετικά χρήσιμες…
  • Συνταγές για γλυκά που αγαπούν το σώμα σας
    Συνταγές για σοκολατάκια με δημητριακά light και υγιεινά muffins.
  • Μουστοκούλουρο: Το νόστιμο και θρεπτικό σνακ του χειμώνα
    Δείτε ποιες βιταμίνες περιέχουν τα μουστοκούλουρα, καθώς και μια συνταγή.
  • Συνταγές για γλυκά που αγαπούν το σώμα μας
    Στα γλυκά...δεν λέμε όχι αλλά τα καταναλώνουμε με προσοχή. Ποια γλυκά είναι φίλοι της σιλουέτας μας.
  • Ρυζόγαλο Σμυρνέικο
    Θα χρειαστείτε γάλα, ρύζι, νισεστέ, μαστίχα, φρουκτόζη και βανίλια.
  • Γιαουρτόπιτα
    Αποτελεί μία καλή εναλλακτική πρόταση για πρωινό γεύμα, καθώς είναι ένα ισορροπημένο γεύμα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Επίσης ενδείκνυται και ως ελαφρύ γεύμα (π.χ βραδινό) μαζί με μία σαλάτα σε άτομα που ακολουθούν πρόγραμμα απώλειας βάρους.
  • Σουφλέ καρότου
    Συνταγή για 12 μερίδες. Κάθε μερίδα περιέχει 178 θερμίδες.
  • Μελόπιτα Σίφνου
    Τοποθετείστε σε μίξερ τα 1¾ κούπες αλεύρι, τις 2 κουταλιές σούπας καστανή ζάχαρη, τη ½ κούπα μαργαρίνη light και το ¼ κούπας κρύο νερό. Βάλτε τα συστατικά αυτά σιγά σιγά καθώς δουλεύετε το μίξερ.
  • Γλυκά καναπεδάκια
    Σε μπλέντερ ή μούλτι βάζουμε το Cottage cheese, τη μαρμελάδα και τη σκόνη γάλακτος και τα χτυπάμε. Φρυγανίζουμε το ψωμί, το κόβουμε σε τέταρτα και το αφήνουμε να κρυώσει. Απλώνουμε το μείγμα πάνω στο ψωμί και σερβίρουμε.
  • Γλυκά καναπεδάκια
    Θα χρειαστείτε cottage cheese, μαρμελάδα, άπαχο γάλα σε σκόνη και ψωμί για τοστ ολικής αλέσεως.
  • Πανακότα βανίλιας light
    Ένα δροσερό και εύκολο γλυκό με 120 θερμίδες ανά μερίδα.
  • Μουσταλευριά
    Η μουσταλευριά έχει 460 θερμίδες. Ο χρόνος προετοιμασίας που απαιτείται είναι 5' και ο χρόνος μαγειρέματος 20'.
  • Γαλατόπιτα
    Είναι γνωστό ότι το γάλα δεν θα πρέπει να λείπει από το διαιτολόγιο μας, ιδιαίτερα αν πρόκειται για διαιτολόγιο παιδιών. Κι αυτό γιατί προμηθεύει τον οργανισμό μας με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την ανάπτυξη.
  • Παξιμαδάκια με γιαούρτι (συνταγή Πηλίου)
  • Σκαλτσούνια Καρπάθου
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Ερμηνεύοντας το “τεφτέρι” στα φαρμακείαΕρμηνεύοντας το “τεφτέρι” στα φαρμακεία

Σε εκτόξευση του ποσοστού συμμετοχής των ασφαλισμένων στα φάρμακα, οδηγούν οι συνεχείς παρεμβάσεις της Πολιτείας, με αποτέλεσμα το “βερεσέ” να αποτελεί ... Περισσότερα »

Χυμός ανανά: 5 λόγοι να τον αγαπήσουμεΧυμός ανανά: 5 λόγοι να τον αγαπήσουμε

Ο ανανάς είναι από τα πιο καλοκαιρινά φρούτα και εμείς αποφασίσαμε να τον τιμήσουμε με μια υπενθύμιση, γιατί αξίζει μια θέση στην καθημερινότητά μας!... Περισσότερα »

Ποιες είναι οι πιο οδυνηρές παθήσειςΠοιες είναι οι πιο οδυνηρές παθήσεις

Ποιες είναι νόσοι που πονούν περισσότερο το σώμα; Δείτε ποιες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας…... Περισσότερα »

Μικρά μυστικά για πιο πλούσια μαλλιάΜικρά μυστικά για πιο πλούσια μαλλιά

Επειδή η υγεία των μαλλιών μας είναι κι αυτή σημαντική, δείτε μερικά έξυπνα μυστικά για να τους δώσετε τη φροντίδα που τους αξίζει.... Περισσότερα »

Video - Σύγχρονη πρόληψη και αντιμετώπιση των καρδιαγγειακών παθήσεων

Κατά τη διάρκεια του 32ου Συνεδρίου Κλινικής Καρδιολογίας, που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ίδρυμα Καρδιολογίας, σε συνεργασία με την Α′ Καρδιολογική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών θα συζητηθεί ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

missing_during_crisis
Τι είναι αυτό που σάς λείπει περισσότερο στα χρόνια της κρίσης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Είτε πρόκειται για απλή ενόχληση είτε για έντονο πόνο, αυτές είναι οι πιο συχνές αιτίες που το στήθος σας... διαμαρτύρεται.
Ανοίγετε τα τετράδιά του και διαπιστώνετε ότι το παιδί σας είναι το ανάποδο του καλλιγράφου; Μ’ αυτούς τους τρόπους θα βελτιώσετε τον γραφικό του χαρακτήρα, χωρίς να το καταπιέσετε.
Το να είσαι μια μαμά στα όρια της κατάρρευσης δεν είναι μόνο κακό για εσένα, αλλά και για τους ανθρώπους γύρω σου, που έχουν ανάγκη να είσαι δυνατή και ευδιάθετη.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης