Οι ενέσεις botox μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσουν στη μάχη κατά του καρκίνου, υποδεικνύουν πειράματα σε ποντικούς.

Έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘’Science Translational Medicine’’, έδειξε ότι τα νεύρα βοηθούν στην ανάπτυξη καρκίνου στομάχου.
‘Ερευνες σε ποντικούς ανακάλυψαν ότι η χρήση της τοξίνης για την εξουδετέρωση νεύρων θα μπορούσε να σταματήσει την ανάπτυξη όγκων στο στομάχι και να τους καταστήσει πιο ευάλωτους στη χημειοθεραπεία.

Το Cancer Research στη Βρετανία ανακοίνωσε ότι είναι νωρίς και δεν είναι σαφές αν οι ενέσεις θα μπορούσαν να συμβάλλουν να σωθούν ζωές.
Το Botox, συνήθως χρησιμοποιείται για τη μάχη ενάντια στα σημάδια της γήρανσης, όχι στον καρκίνο.
Η τοξίνη διαταράσσει τη λειτουργία των νεύρων για να χαλαρώσουν οι μυς και να μειωθούν οι ρυτίδες, αλλά έρευνες υποδεικνύουν ότι τα νεύρα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του καρκίνου.

Ερευνητές του Columbia University Medical Centre, στη Νέα Υόρκη και του Norwegian University of Science and Technology στο Trondheim εξέτασαν το ρόλο του πενυμονογαστρικού νεύρου στον καρκίνο του στομάχου.
Το κόψιμο του νεύρου ή η χρήση του botox επιβράδυναν την ανάπτυξη όγκων ή τους οδήγησαν να ανταποκρίνονται περισσότερο στη χημειοθεραπεία.

Ο ερευνητής Dr Timothy Wang, δήλωσε ‘’Αν απλώς κόβουμε νεύρα θεραπεύεται ο καρκίνος; Πιθανόν όχι. Τουλάχιστον στην αρχική φάση αν κόψεις το νεύρο ο όγκος ανταποκρίνεται πολύ περισσότερο στη χημειοθεραπεία, επομένως δεν το βλέπουμε σαν απλή ίαση αλλά ότι καθιστά τις τρέχουσες και τις μελλοντικές αγωγές πιο αποτελεσματικές.’’

‘Εχουν αρχίσει δοκιμές σε ανθρώπους που υποβάλλονται σε εγχείρηση για την αφαίρεση κακοήθους όγκου στο στομάχι.
Ωστόσο, ο Dr Wang παραδέχεται ότι είναι μακρύς ο δρόμος πριν θεωρηθεί αγωγή η παραπάνω μέθοδος.

‘’Science Translational Medicine’’.