Βακτήρια που ζουν φυσιολογικά στο πεπτικό μας σύστημα μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη αλλεργιών και ενδεχομένως να γίνουν πηγή φαρμακευτικής αγωγής, δήλωσαν Αμερικανοί ερευνητές.

Η ερευνητική ομάδα, του University of Chicago, έδειξε πως ομάδα βακτηρίων –Clostridia- μπορούσε να μπλοκάρει αλλεργίες από φιστίκια σε ποντικούς,

Ελπίζει να συλλέξει τα βακτήρια σε μορφή χαπιού ή να αναπαράγει την επίδραση με φάρμακο για να αντιμετωπίζονται οι αλλεργίες.
Ειδικοί δήλωσαν ότι είναι πολύ συναρπαστική ανακάλυψη.

Η ερευνητική ομάδα πραγματοποίησε πειράματα σε ποντικούς που ανατράφηκαν σε αποστειρωμένο περιβάλλον και δεν είχαν βακτήρια στο έντερο.

Τα ζώα είχαν ισχυρή αντίδραση του ανοσοποιητικού στα φιστίκια.

Οι ερευνητές στη συνέχεια διερεύνησαν αν η πρόσθεση διαφορετικών βακτηρίων στο πεπτικό των ζώων είχε επίδραση.

Μόνο η ομάδα των βακτηρίων Clostridia μπορούσε να εμποδίσει την αλλεργική αντίδραση.

Η ερευνήτρια, Dr Cathryn Nagler, δήλωσε ότι το πρώτο βήμα για ένα αλλεργιογόνο είναι να κερδίσει πρόσβαση στο κυκλοφορικό. Η παρουσία του Clostridia εμποδίζει τα αλλεργιογόνα να μπουν στο κυκλοφορικό.

Τα Clostridia συνδέονται στενά με το εντερικό τοίχωμα αλλά μελλοντικά θα μπορούσαν να αποτελέσουν υποψήφιους για να περιληφθούν σε ένα χάπι.

Άλλη επιλογή που ερευνούν οι ερευνητές είναι να ανακαλύψουν φάρμακο που θα έχει την ίδια επίδραση με τα βακτήρια.

Ελπίζεται ότι η χρήση βακτηρίων μπορεί να βοηθήσει με θεραπείες απευαισθητοποίησης που αφορούν τη χορήγηση σε ανθρώπους τακτικών αλλά μικρών δόσεων της ουσίας που προκαλεί την αλλεργική αντίδραση μέχρι το ανοσοποιητικό να τη συνηθίσει.

Προηγούμενες έρευνες υπέδειξαν ρόλους για το μικροβίωμα, από την παχυσαρκία έως τον αυτισμό.

Η Dr Cathryn Nagler, δήλωσε ότι δεν πρέπει να εκπλαγούμε για το πόσο ισχυρή επίδραση μπορούν να έχουν τα βακτήρια, οι μύκητες και οι ιοί στον οργανισμό μας.

Ξένος τύπος.