Νέα έρευνα δείχνει ότι μια πρωτεΐνη που βρίσκεται στη χοληστερόλη HDL μπορεί ενδεχομένως να αντιμετωπίσει την πνευμονική υπέρταση.

Σε πειράματα που έγιναν στο εργαστήριο, ερευνητές έδειξαν ότι μέρος της κύριας πρωτεΐνης στη χοληστερόλη HDL μπορεί ενδεχομένως να μειώσει την παραγωγή των οξειδωμένων λιπιδίων στην πνευμονική υπέρταση.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι η μείωση της ποσότητας οξειδωμένων λιπιδίων βελτίωσε τη λειτουργία της καρδιάς και των πνευμόνων των τρωκτικών.

Η χοληστερόλη HDL μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των οξειδωμένων λιπιδίων που θα μπορούσαν να παράσχουν νέο στόχο για ανάπτυξη θεραπείας, δήλωσε ο Dr. Mansoureh Eghbali, του University of California, στο Λος ‘Αντζελες.

Μια σπάνια προοδευτική πάθηση, η πνευμονική υπέρταση, μπορεί να επηρεάσει ανθρώπους όλων των ηλικιών.

Η νόσος καθιστά δυσκολότερη για την καρδιά την άντληση αίματος μέσω των συγκεκριμένων ζωτικών οργάνων, που μπορούν να οδηγήσουν σε καρδιακή ανεπάρκεια, αναφέρει η έρευνα που δημοσιεύεται στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘’Circulation.’’