Το ανοσοποιητικό σύστημα ενός μωρού είναι πιο δυνατό από ότι θεωρούνταν πρωτύτερα, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ερευνητές ανέλυσαν δείγματα αίματος που συλλέχτηκαν από 28 πολύ πρόωρα μωρά, τις πρώτες εβδομάδες της ζωής τους.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα Τ-κύτταρα του ανοσοποιητικού των μωρών θα μπορούσαν να προκαλέσουν φλεγμονώδη αντίδραση στα βακτήρια.

Εκτιμάτο ότι το ανώριμο ανοσοποιητικό σύστημα ενός νεογέννητου δεν θα μπορούσε να παράγει αυτού του είδους τη φλεγμονώδη αντίδραση που φαίνεται φυσιολογικά στους ενήλικες.

H Dr. Deena Gibbons, του King's College London, δήλωσε ότι ανακάλυψε πως μωρά έχουν μηχανισμό αντιβακτηριακής άμυνας που δουλεύει διαφορετικά από των ενηλίκων αλλά παρόλα αυτά μπορεί να είναι αποτελεσματικός στο να τα προστατεύει.

Μπορεί επίσης ενδεχομένως να αποτελεί μηχανισμό μέσω του οποίου το μωρό προστατεύει τον εαυτό του στη μήτρα από λοιμώξεις της μητέρας.
Επόμενο στάδιο για την έρευνα θα είναι να κατανοηθούν καλύτερα οι οδοί που οδηγούν στο να είναι τόσο διαφορετικά τα ανοσοποιητικά κύτταρα των νεογέννητων από αυτά των ενηλίκων.

Η δραστηριότητα Τ- κυττάρων στα νεογνά θα μπορούσε να αποτελέσει στόχο για ανάπτυξη νέων αγωγών για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού των πρόωρων νεογνών ώστε να τα βοηθήσει να προστατευτούν από δυνητικά απειλητικές για τη ζωή λοιμώξεις, δήλωσαν οι ερευνητές.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε πρόσφατα στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘’Nature Medicine.’’