Άνθρωποι που φέρουν συγκεκριμένη γονιδιακή ποικιλομορφία έχουν ενδεχομένως περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν εθισμό στο μαύρισμα, σύμφωνα με προκαταρκτική έρευνα.

Η ιδέα ότι οι υπεριώδεις ακτίνες μπορεί να γίνουν εθιστικές είναι αρκετά νέα. Πρόσφατη έρευνα αποκαλύπτει βιολογικές ενδείξεις πως ορισμένοι άνθρωποι εμφανίζουν εξάρτηση σε αυτήν.

Η ερευνήτρια Brenda Cartmel, του Yale School of Public Health, δήλωσε ότι μάλλον είναι πολύ μικρό το ποσοστό των ανθρώπων που μαυρίζουν και εμφανίζουν εθισμό.

Ωστόσο η κατανόηση της αιτίας που ορισμένοι άνθρωποι παθαίνουν εξάρτηση είναι σημαντική για να ανακαλυφθούν θεραπείες.

Η Cartmel δήλωσε ότι καθώς τα γονίδια είναι γνωστό ότι αυξάνουν γενικά τον κίνδυνο εθισμού, η ομάδα θέλησε να διαπιστώσει αν υπάρχουν ποικιλομορφίες που να συνδέονται με τον εθισμό στο μαύρισμα.

Οι ερευνητές ανέλυσαν δείγματα σάλιου από 79 ανθρώπους με σημάδια εξάρτησης από το μαύρισμα και 213 που μαύριζαν αλλά δεν είχαν εθισμό.

Από το σημείο έναρξης 300.000 γονιδιακών ποικιλομορφιών. οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι μόνο ένα γονίδιο ξεχώριζε. Οι 2 ομάδες διέφεραν στις ποικιλομορφίες του γονιδίου PTCHD2.

Δεν γνωρίζουμε πώς δρα το γονίδιο αλλά φαίνεται να δρα κυρίως στον εγκέφαλο.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό ''Experimental Dermatology.''

''Experimental Dermatology.''

Αύξηση 7.146% στα πρόστιμα για παραβίαση προσωπικών δεδομένων - Τι γίνεται στην Υγεία
Κλειστός προϋπολογισμός για σκευάσματα χορηγουμένων από του στόματος για τον καρκίνο του προστάτη
Mυοσκελετικές ενοχλήσεις: Ζεστό ή κρύο επίθεμα;