Υποδοχείς όσφρησης και γεύσης, που συνήθως βρίσκονται στη μύτη και το στόμα είναι παρόντες και στην ανθρώπινη καρδιά, ανακάλυψαν ερευνητές.

Ερευνητές του University of Queensland ανακάλυψαν ότι περίπου 12 υποδοχείς γεύσης, ιδιαίτερα αυτοί που ανταποκρίνονται σε πικρές ουσίες εκφρά,ζονται στην ανθρώπινη καρδιά.

Ο καθηγητής Walter Thomas, του The School of Biomedical Sciences, δήλωσε ότι αυτό είναι αρκετά αξιοσημείωτο, καθώς το ανθρώπινο γονιδίωμα έχει μόνο 25 από αυτούς τους πικρούς υποδοχείς γεύσης και ότι η ερευνητική ομάδα θέλησε να ανακαλύψει γιατί οι μισοί από αυτούς βρίσκονται στην καρδιά.

Όταν ενεργοποίησε έναν από τους υποδοχείς γεύσης με συγκεκριμένο χημικό το οποίο όλοι γευόμαστε ως πικρό, η συσταλτική λειτουργία της καρδιάς σχεδόν κατεστάλη εντελώς.

Ο πρωταρχικός στόχος της ερευνητικής ομάδας ήταν το πώς η καρδιά αναπτύσσεται φυσιολογικά καθώς και μη φυσιολογικά, σε νόσους.

Ο Thomas δήλωσε ότι μετά την υπέρταση ή μια καρδιακή προβολή η καρδιά συχνά εμφανίζει αντισταθμιστική ανάπτυξη για να διατηρήσει την κυκλοφορία του αίματος στον οργανισμό.

Κατά τη διάρκεια τεστ στο εργαστήριο εστίασε σε όλα τα γονίδια που ρυθμίζονται στην καρδιά σε αυτή τη φάση.

Η ερευνητική ομάδα ανακάλυψε ότι τα καρδιακά κύτταρα των τρωκτικών με τα οποία πειραματιζόταν περιείχαν υποδοχείς όσφρησης και γεύσης, που φυσιολογικά θεωρείται ότι βρίσκονται μόνο στη μύτη και στο στόμα.

Ο ερευνητής δήλωσε ότι χρησιμοποιώντας καρδιακό ιστό από ανθρώπους που υποβλήθηκαν σε εγχείρηση καρδιάς αναπαρήγαγε τα πειράματα που έκανε σε τρωκτικά και ανακάλυψε ότι υποδοχείς γεύσης ήταν επίσης παρόντες στην ανθρώπινη καρδιά.

Ξένος τύπος.