Επιστήμονες συνέδεσαν την έλλειψη 4 βακτηρίων στο έντερο με την εμφάνιση άσθματος.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι χαμηλά επίπεδα των βακτηρίων στα νεογέννητα τα βάζει σε κίνδυνο να εμφανίσουν άσθμα μελλοντικά.

Ερευνητές του University of British Columbia και του Children's Hospital στο Βανκούβερ, συνέκριναν το μικροβίωμα στους 3 μήνες και στον ένα χρόνο, με τον κίνδυνο άσθματος στην ηλικία των 3 ετών.

Παιδιά με έλλειψη 4 βακτηρίων - Faecalibacterium, Lachnospira, Veillonella, and Rothia (Flvr) – στους 3 μήνες, είχαν υψηλό κίνδυνο εμφάνισης άσθματος στην ηλικία των 3 ετών.

Δεν παρατηρήθηκε το ίδιο στο μικροβίωμα μωρών ενός έτους, υποδεικνύοντας ότι οι πρώτοι μήνες της ζωής είναι ζωτικής σημασίας.

Τα μωρά, συνήθως αποκτούν βακτήρια με φυσικό τρόπο και είναι προστατευμένα. Ωστόσο η αυξανόμενη εμφάνιση ορισμένων γεγονότων-χρήση αντιβιοτικών από εγκύους, καισαρική τομή, ζωή στις πόλεις και σίτιση με φόρμουλα- μπορεί να καταστήσει πιο δύσκολο για τα μωρά να αποκτήσουν τα βακτήρια που χρειάζονται, δήλωσαν ερευνητές.

Το εύρημα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science Translational Medicine, είναι σημαντικό, επειδή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη απλού διαγνωστικού τεστ κοπράνων για την πρόληψη του άσθματος στα μωρά.

Διεθνής τύπος.