Ερευνητές εντόπισαν νέο αποτύπωμα φλεγμονής που μπορεί ενδεχομένως να προβλέψει ποιοι ασθενείς με παχυσαρκία μπορεί ενδεχομένως να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2.

Η ερευνητική ομάδα του Boston University School of Medicine (BUSM), ποσοτικοποίησε φλεγμονώδεις πρωτεΐνες από αιμοσφαίρια του ανοσοποιητικού και συνέδεσε τις μετρήσεις με μαθηματικά, για να εντοπίσει τις κυρίαρχες φλεγμονώδεις πρωτεΐνες.
Συγκεκριμένα, εντόπισε τα κύτταρα Th17, που είναι γνωστό πως εμπλέκονται σε αυτοάνοσες νόσους, ως κυρίαρχο είδος κυττάρων στον διαβήτη τύπου 2.

Οι ερευνητές έδειξαν επίσης ότι άλλο σημαντικό κύτταρο του ανοσοποιητικού, το Th1, μπορεί ενδεχομένως να εμπλέκεται στο θέμα του γλυκαιμικού ελέγχου όσον αφορά τον διαβήτη 2.

Η Barbara Nikolajczyk, δήλωσε ότι το αποτύπωμα της φλεγμονής μπορεί ενδεχομένως να αποτελέσει σημαντικό βιοδείκτη για την πρόβλεψη του 75% των ανθρώπων με παχυσαρκία που θα εμφανίσουν διαβήτη 2 έναντι 25% των ανθρώπων με παχυσαρκία που παραμένουν μεταβολικά υγιείς.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, πρωτεΐνες που φτιάχνουν το αποτύπωμα θεωρούνται επίσης στόχοι για φάρμακα για μελλοντικές έρευνες όσον αφορά την πρόληψη της εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 σε ανθρώπους με παχυσαρκία.

Η έρευνα συνδυάζει βασικές μετρήσεις φλεγμονής στον διαβήτη τύπου 2 με εκλεπτυσμένη μαθηματική ανάλυση για να εντοπίσει όλες τις αλλαγές στις φλεγμονώδεις πρωτεΐνες και να τις κατατάξει, από τις λιγότερο σημαντικές με έγκυρο τρόπο.

Η έρευνα δημοσιεύτηκες στο περιοδικό Obesity.

Obesity.

Ερευνητές στοχεύουν να θεραπεύσουν την οστεοαρθρίτιδα σε 5 χρόνια - Οι αρθρώσεις θα αυτοθεραπεύονται
Ερωτήματα χωρίς απάντηση για τις προληπτικές εξετάσεις κατά του καρκίνου τραχήλου της μήτρας
Αφρικανική σκόνη: Πού είναι το υπουργείο Υγείας;