Ερευνητές εντόπισαν γονίδια του ανοσοποιητικού συστήματος που μπορεί ενδεχομένως να επηρεάσουν το πόσο ζουν οι άνθρωποι μετά τη διάγνωση πολύμορφου γλοιοβλαστώματος.

Αν επιβεβαιωθούν τα ευρήματα σε άλλες έρευνες, οι ερευνητές δήλωσαν ότι αυτά θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε βελτιωμένη αγωγή στο μέλλον.

Η Dr. Anhua Wu, του First Hospital of China Medical University στο Shenyang, της Κίνας, δήλωσε ότι αν επιβεβαιωθεί η ανακάλυψη σε νέες έρευνες θα μπορούσαν οι ερευνητές να χρησιμοποιήσουν αυτή τη γονιδιακή υπογραφή για να καθοριστούν οι καλύτερες αγωγές ή η θεραπευτική οδός.

Οι ερευνητές εξέτασαν δείγματα ιστού από 127 ανθρώπους με γλοιοβλάστωμα. Εξέτασαν επίσης δείγματα αίματος από 170 ανθρώπους με λιγότερο επιθετικό είδος καρκίνου του εγκεφάλου.

Αυτό οδήγησε στην ανακάλυψη 8 γονιδίων του ανοσοποιητικού που παίζουν ρόλο στο γλοιοβλάστωμα. Τρια από τα γονίδια προστατεύουν από το γλοιοβλάστωμα. Πέντε από αυτά αυξάνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου σε ασθενείς με τη νόσο, σημείωσαν οι ερευνητές.

Η Wu και οι συνεργάτες της εστίασαν σε περισσότερα από 500 δείγματα άλλης ομάδας ανθρώπων με γλοιοβλάστωμα. Αυτά τα δείγματα αποκάλυψαν τα ίδια 8 γονίδια, σημείωσαν οι ερευνητές.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού Neurology.

Neurology.