Αυτό οφείλεται στο ότι ο περιβάλλον ήχος, ιδιαίτερα το είδος που προέρχεται από τις φωνές στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, τα εμποδίζει να μάθουν νέες λέξεις, δήλωσε η ερευνήτρια Dr. Brianna McMillan, από το University of Wisconsin-Madison.

"Ανακαλύψαμε ότι η απενεργοποίηση της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου μπορεί να διευκολύνουν τη γλωσσική ανάπτυξη των βρεφών" εξήγησε.

"Επίσης θα συνιστούσα στους γονείς να αξιοποιηθούν κάθε στιγμή ησυχίας με τα μωρά τους για να τους μιλάνε και να ενθαρρύνουν την εξερεύνηση και τη μάθηση".

Η νέα έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 106 μωρά ηλικίας έως 30 μηνών, που συμμετείχαν σε τρία πειράματα. Στο καθένα από αυτά άκουγαν προτάσεις που περιείχαν δύο νέες λέξεις και μετά τους έδειχναν τα αντικείμενα που αντιστοιχούσαν σε αυτές. Αργότερα, εξέτασαν τα μωρά για να δουν αν είχαν μάθει τις λέξεις.

Όταν ήταν αναμμένη μία τηλεόραση ή ένα ραδιόφωνο στο χώρο, τα μωρά δυσκολεύονταν περισσότερο να μάθουν τις νέες λέξεις και όσο πιο δυνατός ήταν ο ήχος, τόσο περισσότερη δυσκολία αντιμετώπιζαν, γράφουν οι επιστήμονες στο περιοδικό Child Development.

Πηγές:
Child Development

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Κάνε το όπως το "Γ. Παπανικολάου": Δεκάδες πρώιμες διαγνώσεις καρκίνου του πνεύμονα
ΠΟΥ: Εντοπίστηκε ιός γρίπης των πτηνών σε αγελαδινό γάλα
Δεκάδες μεταλλάξεις του ιού της Covid σε άντρα που νοσούσε από κορωνοϊό για 1,5 χρόνο