Νέα έρευνα συνδέει τη δραστηριότητα ορισμένων γονιδίων με την προεμμηνορρυσιακή δυσφορική διαταραχή, που επηρεάζει το 2% έως 5% των γυναικών αναπαραγωγικής ηλικίας.

Η διαταραχή προκαλεί πιο σοβαρά συμπτώματα από το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο.

Ο ερευνητής Dr. Peter Schmidt, του National Institute of Mental Health, δήλωσε ότι η σχέση προστίθεται σε ενδείξεις ότι η προεμμηνορρυσιακή δυσφορική διαταραχή είναι διαταραχή κυτταρικής αντίδρασης στα οιστρογόνα και στην προγεστερόνη.

Δήλωσε ότι για πρώτη φορά έχουμε τώρα κυτταρικές ενδείξεις μη φυσιολογικής σηματοδότησης σε κύτταρα που προέρχονται από γυναίκες με προεμμηνορρυσιακή δυσφορική διαταραχή, και λογικοφανή βιολογική αιτία για τη μη φυσιολογική συμπεριφορική ευαισθησία τους στα οιστρογόνα και στην προγεστερόνη.

Οι επιστήμονες ήδη γνώριζαν ότι γυναίκες με τη διαταραχή είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες σε αλλαγές στις σεξουαλικές ορμόνες, παρόλο που τα επίπεδα είναι φυσιολογικά.

Οι ερευνητές εξέτασαν πώς η γονιδιακή έκφραση ελεγχόταν στα λευκά αιμοσφαίρια. Ανακάλυψαν γονιδιακό σύμπλεγμα που δρα διαφορετικά σε γυναίκες με τη διαταραχή σε σύγκριση με γυναίκες χωρίς αυτήν.

Ο Dr. David Goldman, δήλωσε ότι είναι μεγάλη στιγμή για την υγεία της γυναίκας, επειδή δείχνει ότι γυναίκες με προεμμηνορρυσιακή δυσφορική διαταραχή διαφέρουν στο μοριακό εξοπλισμό για την ανταπόκριση στις σεξουαλικές ορμόνες-όχι μόνο συναισθηματικές συμπεριφορές που θα πρέπει οικειοθελώς να ελέγχουν.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Molecular Psychiatry.

Molecular Psychiatry.