Ερευνητές του Loma Linda University ανακάλυψαν ότι ο χρόνος και η συχνότητα των γευμάτων συνδέονται με την πρόβλεψη της απώλειας ή αύξησης βάρους.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition, αποκάλυψε 4 παράγοντες που συνδέονταν με μείωση του ΔΜΣ: το να τρώνε οι συμμετέχοντες μόνο ένα ή δυο γεύματα την ημέρα, να μένουν νηστικοί κατά τη διάρκεια της νύχτας για μέχρι 18 ώρες, να τρώνε πρωινό και να κάνουν το πρωινό ή το μεσημεριανό γεύμα το μεγαλύτερο της ημέρας.

Ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία άνω των 50.000 ανθρώπων.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι 2 παράγοντες που συνδέονταν με υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος ήταν η κατανάλωση περισσότερων των 3 γευμάτων την ημέρα, με τα σνακ να μετρούν ως γεύματα, και το δείπνο να είναι το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας.

Ο καθηγητής Gary Fraser, δήλωσε ότι πριν την ηλικία των 60, όσοι έτρωγαν θερμίδες νωρίτερα την ημέρα είχαν λιγότερη αύξησης βάρους. Σε διάστημα δεκαετιών, η συνολική επίδραση θα ήταν πολύ σημαντική.

Πηγές: Journal of Nutrition.