Ερευνητές εντόπισαν 2 γονίδια που κάνουν ορισμένους ανθρώπους πιο φιλικούς, ρυθμίζοντας την ωκυτοκίνη.

Ερευνητές του National University of Singapore ανακάλυψαν ότι τα γονίδια CD38 και CD157 συνδέονται με την κοινωνικότητα νέων ανθρώπων.

Ανακάλυψαν ότι νέοι ενήλικες με υψηλότερη έκφραση του γονιδίου CD38 και διαφορές στην αλληλουχία του CD157 είναι πιο φιλικοί και έχουν περισσότερες κοινωνικές ικανότητες. Έχουν επίσης περισσότερους στενούς φίλους.

Τα γονίδια CD38 και CD157 ρυθμίζουν την απελευθέρωση της ωκυτοκίνης.

Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 1.300 υγιείς νέους Κινέζους στη Σιγκαπούρη.

Ερεύνησε τη σχέση μεταξύ της έκφρασης του γονιδίου CD38 και της αλληλουχίας του CD157 και των κοινωνικών ικανοτήτων όπως φάνηκαν από τα 3 ερωτηματολόγια. Και τα δυο έχουν εμπλακεί σε έρευνες για τον αυτισμό.

Τα ερωτηματολόγια αξιολόγησαν τη γενική ικανότητα των συμμετεχόντων να εμπλέκονται σε κοινωνικές σχέσεις, την αξία που έδιναν στη σημασία και το ενδιαφέρον τους για τις φιλίες, καθώς και τον αριθμό των στενών φίλων,

Ο καθηγητής Richard Ebstein, του NUS, πιστεύει ότι η μελέτη της έκφρασης των γονιδίων αιχμαλωτίζει περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με απλές δομικές έρευνες της αλληλουχίας του DNA, καθώς η έκφραση των γονιδίων είναι αυτή που καθορίζει πώς ένα γονίδιο επηρεάζει τα χαρακτηριστικά μας.

Πρόσθεσε ότι η ωκυτοκίνη παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτές τις συμπεριφορές, επομένως φαινόταν λογικό στην ομάδα να μελετήσει το δίκτυο ωκυτοκίνης σε σχέση με κοινωνικές ικανότητες που είναι σημαντικές στις φιλίες

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι συμμετέχοντες με υψηλότερη έκφραση του CD38 έχουν περισσότερους στενούς φίλους και η συγκεκριμένη σχέση παρατηρήθηκε πιο εμφανώς στους άντρες.

Τα ευρήματα βοηθούν στην εμβάθυνση της κατανόησης της σχέσης μεταξύ κοινωνικότητας και ωκυτοκίνης.

Εκκρίνοντας την κοινωνική ορμόνη, τα γονίδια CD38 και CD157 ρυθμίζουν την κοινωνική ζωή σε κυτταρικό επίπεδο αλλά και συμβάλλουν στην ανάπτυξη κοινωνικών ικανοτήτων στους ανθρώπους που είναι σημαντικοί για τη διατήρηση κοινωνικών δεσμών και φιλικών σχέσεων.

Psychoneuroendocrinology

Καταδικάστηκαν ιδιοκτήτες Γηροκομείου για τον θάνατο 66χρονου τετραπληγικού
Προκαλεί ο ιός των κονδυλωμάτων πρόβλημα στην καρδιά;
Έχετε πρόβλημα με την ακοή σας; Ελέγξτε το σάκχαρό σας