Ερευνητές ανακάλυψαν ότι η βακτηριακή σύνθεση του μαστικού ιστού υγιών γυναικών είναι διαφορετική από αυτή γυναικών με καρκίνο στο μαστό.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Oncotarget, έδειξε ότι υγιής μαστικός ιστός περιέχει περισσότερα από το είδος βακτηρίων Methylobacterium, εύρημα που θα μπορούσε να προσφέρει νέα προοπτική στη μάχη κατά της νόσου.

Βακτήρια που ζουν στον οργανισμό επηρεάζουν πολλές νόσους. Οι περισσότερες έρευνες έγιναν στο μικροβίωμα του εντέρου ή στα βακτήρια του πεπτικού συστήματος.

Ωστόσο, οι ερευνητές από καιρό εικάζουν ότι μικροβίωμα υπάρχει εντός του μαστικού ιστού και παίζει ρολό στον καρκίνο του μαστού, αλλά δεν έχει χαρακτηριστεί ακόμα.

Ερευνητές του Cleveland Clinic στο  Ohio, ανακάλυψαν ξεχωριστές μικροβιακές διαφορές σε υγιή και καρκινικό μαστικό ιστό.

Η Charis Eng, ελπίζει να ανακαλύψει βιοδείκτη που θα μπορούσε να βοηθήσει στη γρήγορη και εύκολη διάγνωση του καρκίνου στο μαστό.

Η έρευνα, εξέτασε τους ιστούς 78 ασθενών που υποβλήθηκαν σε μαστεκτομή για διηθητικό καρκίνωμα ή κοσμητική εγχείρηση στο μαστό.

Οι ερευνητές εξέτασαν και στοματικό επίχρισμα και ούρα για να καθορίσουν τη βακτηριακή σύνθεση  των περιοχών.

Ο Stephen Grobymer, δήλωσε ότι χρειάζονται μεγαλύτερες έρευνες, αλλά η συγκεκριμένη είναι το πρώτο βήμα στην καλύτερη κατανόηση του σημαντικού ρόλου των βακτηριακών ανισορροπιών στον καρκίνο μαστού.

Oncotarget,