Η μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα θα μπορούσε να βελτιώσει την αντικαρκινική ιδιότητα ορισμένων κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος, (κύτταρα Tc9), υποδεικνύει έρευνα του  Cleveland Clinic στο Ohio.

Σε προηγούμενες έρευνες, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα κύτταρα Tc9 έχουν ισχυρότερες αντικαρκινικές επιδράσεις σε σχέση με άλλα κύτταρα Τ.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Experimental Medicine, περιγράφει τους μηχανισμούς δράσης που δίνουν στα κύτταρα Τ τις αντικαρκινικές τους ιδιότητες και έδειξε πώς αυτή η ιδιότητα μπορεί να συντονιστεί καλά για τη βελτίωση της ανοσοθεραπείας.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα κύτταρα Tc9 περιέχουν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης από άλλα τα κύτταρα. Στη συνέχεια έδωσαν χορήγησαν κατά της χοληστερόλης στα κύτταρα και ανακάλυψαν ότι αυτό ενεργοποιούσε αντικαρκινικές οδούς στα κύτταρα.

Τελικά, οι ερευνητές έδειξαν ότι η μείωση των επιπέδων χοληστερόλης πριν την ανοσοθεραπεία βελτίωσε την ικανότητα των Τ κυττάρων να καταστρέφουν τα καρκινικά κύτταρα.

Journal of Experimental Medicine.