Δέσμευση να βελτιώνει την ποιότητα ζωής και να καλύπτει τις πιθανές ανάγκες 7 δισ. ανθρώπων παγκοσμίως έχει αναλάβει ο Όμιλος Sanofi στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με στόχο την καθημερινή προάσπιση της Υγείας.

Μέσω της καινοτομίας, ο Όμιλος Sanofi επιδιώκει συστηματικά να προασπίζει την υγεία και να βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ασθενών σε όλον τον κόσμο. Παράλληλα με τη μέριμνα για τους ασθενείς, οι στρατηγικοί πυλώνες της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Sanofi εστιάζονται στην Ηθική, τον Άνθρωπο και τον Πλανήτη.

Κατά τη διάρκεια του 2014, η ελληνική θυγατρική Sanofi Ελλάς, εστίασε τις δραστηριότητές της στον Άνθρωπο υλοποιώντας και υποστηρίζοντας σημαντικές πρωτοβουλίες και δράσεις:

Για την ενημέρωση και υποστήριξη των ασθενών:

  • Υλοποίησε Επικοινωνιακή Καμπάνια για την Απενοχοποίηση της Ινσουλίνης σε συνεργασία με την Ελληνική Διαβητολογική Εταιρία. Στόχος της εκστρατείας ήταν η σωστή ενημέρωση για την ινσουλίνη αλλά και η λεπτομερέστερη ενημέρωση των Επαγγελματιών Υγείας για τη σημασία της έγκαιρης έναρξης θεραπείας με ινσουλίνη.
  • Υποστήριξε το ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης εθελοντών και τη διοργάνωση ομιλιών και ημερίδων για την πρόληψη και ενημέρωση σχετικά με επιστημονικές εξελίξεις, τις κοινωνικές παροχές και τα ασφαλιστικά δικαιώματα των καρκινοπαθών ασθενών που διοργάνωσε ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων & Ιατρών Αθηνών (Κ.Ε.Φ.Ι.).
  • Στήριξε τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) «Στόχος - Πρόληψη» για την εκτύπωση ενημερωτικού εντύπου το οποίο επικεντρώνεται στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
  • Έχει δημιουργήσει την Ανοιχτή Γραμμή Διαβήτη που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, προσφέροντας πληροφορίες και εκπαίδευση για τα προϊόντα διαβήτη τόσο σε ασθενείς όσο και σε επαγγελματίες υγείας.
  • Ανέπτυξε το KaliKardia.gr, μια νέα οδό επικοινωνίας μέσω διαδικτύου (blog, Facebook) που αναφέρεται σε θέματα διατροφής, άσκησης, υγείας και ευεξίας, προκειμένου να υποστηρίξει την ανάγκη για υιοθέτηση υγιεινότερου τρόπου ζωής και πρόληψης, ειδικότερα στις νεότερες ηλικίες.

Για την υποστήριξη της κοινωνίας:

  • Προσέφερε φάρμακα στην «Τράπεζα Φαρμάκων ΣΦΕΕ - Δίκτυο Συλλογής και Δωρεάν Διάθεσης» για άπορους και ανασφάλιστους, μία πρωτοβουλία του ΣΦΕΕ σε συνεργασία με το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής του ΙΣΑ και το Φιλανθρωπικό Οργανισμό «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής.
  • Συνέβαλε στην χειμερινή δράση της EMFASIS Foundation, «Merry STREETmas-Χριστούγεννα στο Δρόμο» προσφέροντας υπνόσακους σε άστεγους.

Για τους υπαλλήλους της Sanofi:

  • Συμμετείχε στον 32ο Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας υποστηρίζοντας το KaliKardia.gr και αναδεικνύοντας τη σημασία της ομαδικότητας για την εταιρεία. 59 συμμετέχοντες διαγωνίστηκαν στην κατηγορία των 5 χιλιομέτρων, 26 στην κατηγορία των 10 χιλιομέτρων και 8 στην κατηγορία των 42 χιλιομέτρων.
  • Υλοποίησε το εταιρικό Holiday Exchange Program για τα παιδιά των υπαλλήλων της Ελλάδας. Στο πλαίσιο του προγράμματος, παιδιά μεταξύ 11 και 18 ετών είχαν την ευκαιρία να περάσουν τις διακοπές τους σε μία ξένη χώρα και να φιλοξενηθούν από οικογένειες εργαζομένων της Sanofi σε όλο τον κόσμο.
  • Συμμετέχει από το 2009 στο τουρνουά ποδοσφαίρου φαρμακευτικών εταιρειών υπό την αιγίδα του ΣΦΕΕ, σημειώνοντας μάλιστα σημαντικές επιτυχίες, καθώς τρεις φορές τα προηγούμενα χρόνια κατόρθωσε να στεφθεί πρωταθλήτρια.
  • Υλοποίησε το πρόγραμμα RoadSafety and EcoDriving το οποίο περιελάμβανε τη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των υπαλλήλων με τα εταιρικά αυτοκίνητά τους στην ασφαλή και οικολογική οδηγική συμπεριφορά.