Το περυσινό σποτάκι του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας (ΕΚΕΑ) είχε προκαλέσει αντιδράσεις.

Με το φετινό, επιχειρεί να συμβάλει – χωρίς αντιδράσεις – στην προσπάθεια για επάρκεια αίματος στη χώρα μας, καθώς οι ελλείψεις έχουν πάρει ανησυχητικές διαστάσεις.

Το σκηνοθετεί, όπως και πέρυσι, ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (Wasted Youth, SUNTAN).

Το αίμα έχει μικρή διάρκεια ζωής και τα περιστασιακά φαινόμενα μαζικής αιμοδοσίας (τα λεγόμενα blood drives) που μπορεί να προκαλέσει μία διαφήμιση, έχουν πολύ περιορισμένο αντίκτυπο, καθώς το αίμα αυτό σύντομα θα λήξει και τα αποθέματα θα τελειώσουν.

Αυτό που απαιτείται είναι μια σταθερή ροή αίματος και μια συνολικότερη στροφή του κόσμου προς τον εθελοντισμό.

Με αυτό το δεδομένο, το ΕΚΕΑ αποφάσισε να κάνει φέτος κάτι ανατρεπτικό.

Μία καμπάνια που θα επιχειρήσει να αλλάξει ριζικά την κουλτούρα του Έλληνα αιμοδότη.

Θα μιλάει απευθείας στην καρδιά των νέων, δηλαδή στο πιο δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας που ακόμα διαμορφώνει τις ιδέες και τις συνήθειές του.

Ενδιαφέρον

Yπάρχουν ελάχιστα πράγματα που να προκαλούν το ενδιαφέρον αυτής της γενιάς περισσότερο από τα memes, τα gifs, τα βιντεάκια με επικά fails, συγκλονιστικές σαβούρες και φιλόδοξες προσπάθειες που στέφθηκαν με απόλυτη αποτυχία!

Στο νέο τηλεοπτικό σποτ, το μήνυμα είναι σαφές: μπορεί κάποιες φορές να νιώθεις άχρηστος, αλλά έχεις κάτι μέσα σου που είναι χρήσιμο. Δώσε αίμα και σώσε, όχι μία, αλλά τρεις ζωές.

Παράλληλα με το σποτάκι που θα προβληθεί στην τηλεόραση και στο YouTube, έχουν ετοιμαστεί και άλλο υλικό, όπως αυτοκόλλητα, αφίσες, και φυσικά σελίδα στο facebook.

Δημ.Κ.

Επιπλέον Πληροφορίες

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΠΟΥ: Περίπου 51 εκατομμύρια ζωές σώθηκαν στην Αφρική λόγω των εμβολιασμών τα τελευταία 50 χρόνια
ΗΠΑ: Δεύτερη μεταμόσχευση νεφρού γενετικά τροποποιημένου χοίρου σε ασθενή
Αγχώδης τύπος προσκόλλησης: Πώς επηρεάζονται οι σχέσεις