Σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που θα κατατεθεί στην Βουλή προς ψήφιση, έχει συμπεριληφθεί διάταξη (άρθρο 119 του ν/σ) σύμφωνα με την οποία προβλέπεται ότι : «Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Υγείας, η οποία εκδίδεται μετά από πρόταση του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (Κε.Σ.Υ.), είναι δυνατή η τροποποίηση των κατηγοριών των υποψηφίων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δια της προσθήκης ή αφαίρεσης κατηγοριών». 

Την ενημέρωση αυτή  είχε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία μετά από αίτημά τους για την συμπερίληψη των μαθητών με Σύνδρομο Asperger στη Νομοθετική ρύθμιση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις. 

Το Σύνδρομο Άσπεργκερ είναι μια μορφή αυτισμού (χρόνια, δια βίου, ανίατη μετά το 17ο έτος, παιδοψυχιατρική διαταραχή) (ΥΑ αρ. Φ. 80000/οικ. 2 / 1)  ή αλλιώς μια «Υψηλής λειτουργικότητας» (high functioning) κατάσταση του αυτιστικού φάσματος (APA, 1994. 2000. ICD-10, 1992) που σύμφωνα με τον ισχύοντα Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας προσδίδει ποσοστό Αναπηρίας από 50%-80% ισοβίως προσδιοριζόμενο μετά το 17ο έτος (ΥΑ αρ. Φ 80000/45219/1864 ΦΕΚ 4591/2017  § 11.9 ).

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ζεαξανθίνη: Όσα πρέπει να ξέρουμε για το αντιοξειδωτικό των ματιών
Ξεκινά σε λίγες ημέρες το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management
Ποια αντισυλληπτικά συνδέονται με πρόκληση όγκων στον εγκέφαλο