Πώς το Internet και τα social media έχουν επηρεάσει τις γυναίκες στην εύρεση και επιλογή του γυναικολόγου/ μαιευτήρα τους και στην αναζήτηση πληροφοριών για γυναικολογικά θέματα; Για ερευνητικούς σκοπούς σχεδιάστηκε ερωτηματολόγιο στο πλαίσιο μεταπτυχιακού προγράμματος στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Τίτλος της έρευνας είναι ‘’Η επίδραση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά πελατών στις γυναικολογικές/ μαιευτικές υπηρεσίες υγείας και φροντίδας’’

Η έρευνα διεξάγεται στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας της του μεταπτυχιακού προγράμματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, «Marketing και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες» που εκπονείται από την Αθανασία Βλαχάκη και είναι υπό την επίβλεψη της Δρ. Καλυψώ Καραντινού.

Σκοπός της έρευνας είναι να εξετάσει την επίδραση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική διαδικασία αναφορικά με τις γυναικολογικές/μαιευτικές υπηρεσίες υγείας και φροντίδας.

Παρακαλούμε συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί μόνο εάν είστε γυναίκα και άνω των 18 ετών. Ο χρόνος συμπλήρωσης υπολογίζεται περίπου στα 7 λεπτά. Όλες οι απαντήσεις είναι εμπιστευτικές, ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών σπουδών.

Πείτε τη γνώμη σας εδώ

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πιο αποτελεσματική η διατροφική προσαρμογή από τα φάρμακα στο σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου [μελέτη]
"Τουρισμός" υποβοηθούμενης αυτοκτονίας στις ΗΠΑ
Προκαλεί ΔΕΠΥ και αυτισμό η παρακεταμόλη στην εγκυμοσύνη; [μελέτη]