Μπορούν οι νευροεπιστήμες και η μάθηση να συνυπάρξουν σε μια ειδική εκπαιδευτική προσέγγιση, που αφορά τόσο τη θεωρία, όσο και τη βιωματική πράξη; 

Φαίνεται πως ναι και αυτό θα επιδιώξει να αποδείξει το «Θερινό σχολείο» από το Εργαστήριο Βιοπληροφορικής και Ανθρώπινης Ηλεκτροφυσιολογίας (BiHeLab) του Ιονίου Πανεπιστημίου, που ξεκινά στις 30 Ιουνίου και που θα εστιάσει στις εφαρμογές της νευροεπιστήμης στην εκπαίδευση.

Το BiHeLab σε συνεργασία με το παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Αιγαίου θα προσφέρει σε φοιτητές και εκπαιδευτικούς μέχρι τις 4 Ιουλίου μια μοναδική καλοκαιρινή μαθησιακή εμπειρία στη Ρόδο με θέμα «Νευροεκπαίδευση και μαθηματικά». Θέματα, όπως φυσιολογία και βιολογική προσέγγιση του Stress, θεωρίες μάθησης και ειδικής αγωγής, βιωματική προσέγγιση στη διαχείριση του άγχους, μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά, συναισθηματική ενίσχυση της μνήμης και της προσοχής, συναισθήματα και μάθηση, εισαγωγή στη νευροεπιστήμη και την βιοπληροφορική, εντάσσονται ομαλά στις θεματικές του θερινού σχολείου.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία, μέσω ομάδας στην οποία θα ενταχθούν, να δημιουργήσουν διαδραστικά "εργαλεία" για εκπαιδευτική χρήση.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 30 ώρες εκπαίδευσης και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε διευθυντές σχολείων, σε υπεύθυνους σχολικών δραστηριοτήτων και σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού, σε εκπαιδευτές ενηλίκων, σε εργαζόμενους σε φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, σε γονείς, καθώς και σε όσους επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στη σχέση των Νευροεπιστημών με τη εκπαιδευτική διαδικασία.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://bihelabsummer.di.ionio.gr /

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΠΟΥ: Εντοπίστηκε ιός γρίπης των πτηνών σε αγελαδινό γάλα
Δεκάδες μεταλλάξεις του ιού της Covid σε άντρα που νοσούσε από κορωνοϊό για 1,5 χρόνο
Επίσκεψη Γεωργιάδη σε υγειονομικές μονάδες σε Κοζάνη και Φλώρινα