Μια δεύτερη ευκαιρία, σε μια αγορά που δεν ήταν ιδιαίτερα φιλική, αλλά αντιθέτως υπήρξε δύσκολη εξαιτίας των ισχυρών τοπικών αλυσίδων, αναζητούν εκ νέου γνωστές αμερικανικές αλυσίδες μαζικής εστίασης που επαναπροσδιορίζουν τη θέση τους στη χώρα.

Ήδη τα KFC επιστρέφουν στο κέντρο της Αθήνας πιάνοντας θέση σε μία από τις πλέον τουριστικές πιάτσες της χώρας. Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στο Σύνταγμα και συγκεκριμένα επί της Μητροπόλεως το νέο κατάστημα της αμερικανικής αλυσίδας, το δίκτυο της οποίας αναπτύσσει στην Ελλάδα η Food Plus.

Εκτός από την KFC η οποία επανέρχεται στο κέντρο, μία ακόμη αμερικανική αλυσίδα η McDonald's, επιστρέφει αυτήν τη φορά στη Θεσσαλονίκη. Ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια απουσίας, η αλυσίδα επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη στις 2 Απριλίου με ένα νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο One Salonica Outlet Mall.

Πρόκειται για το 21ο εστιατόριο των McDonald's που λειτουργεί η εταιρεία Premier Capital Hellas στην Ελλάδα, ενώ ο στόχος είναι το δίκτυο να φθάσει τα 30 σημεία την επόμενη τριετία. Το ύψος της επένδυσης ανήλθε στο ποσό των 650.000 ευρώ και δημιουργήθηκαν 20 νέες θέσεις εργασίας. Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι στη Θεσσαλονίκη λειτουργούσαν εστιατόρια McDonald's από ανεξάρτητους franchisees, τα οποία διέκοψαν τη λειτουργία τους σταδιακά μέχρι το 2013.

Εκτός των KFC και McDonald's, την επαναδραστηριοποίησή της στην Ελλάδα μετά από ένα και πλέον χρόνο απουσίας έκανε το Hard Rock Café, με το τμήμα λιανικής πώλησης αξεσουάρ του καταστήματος να λειτουργεί ήδη εδώ και λίγο διάστημα στην πλατεία Μοναστηρακίου. Το μπαρ θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το καλοκαίρι και το εστιατόριο το Νοέμβριο. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι εταιρικό, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον να δημιουργηθούν και άλλα σημεία σε τουριστικές περιοχές.

«Last but not least», η αναμενόμενη έλευση των Burger King στην Ελλάδα. Στα τέλη της 2014 η Burger King Worldwide ανακοίνωσε πως μέσω της Burger King SEE S.A. στοχεύει στην επιθετική ανάπτυξή της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με έμφαση την ενδυνάμωση της παρουσίας της σε Ιταλία, Πολωνία και Ρουμανία.

Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, ο Cil, President Europe, Middle East and Africa, Burger King Worldwide, είχε δηλώσει ενθουσιασμένος για την επέκταση της αλυσίδας στην Ελλάδα. Βέβαια μέχρι στιγμής επισήμως δεν γνωρίζουμε πότε και σε ποιες περιοχές θα δημιουργηθούν τα πρώτα καταστήματα. Η επέκταση της Burger King στην Ελλάδα έρχεται σε μια περίοδο όπου το μοντέλο των fast food στην ελληνική αγορά αλλάζει και παραδοσιακές αλυσίδες fast food μετατρέπονται σε καταστήματα burger.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΠΟΥ: Εντοπίστηκε ιός γρίπης των πτηνών σε αγελαδινό γάλα
Δεκάδες μεταλλάξεις του ιού της Covid σε άντρα που νοσούσε από κορωνοϊό για 1,5 χρόνο
Επίσκεψη Γεωργιάδη σε υγειονομικές μονάδες σε Κοζάνη και Φλώρινα