Της Πέννυ Κούτρα

Έμφαση στις ξένες αγορές από τις οποίες προσδοκά διψήφιο ρυθμό αύξησης πωλήσεων και το 2015 δίνει η διοίκηση της Κορρές, στηρίζοντας παράλληλα την παρουσία της στην εσωτερική αγορά.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της διοίκησης στο περιθώριο της τακτικής Γ.Σ. των μετόχων της, στόχος είναι το επόμενο διάστημα οι διεθνείς πωλήσεις να υπερβαίνουν το 50% των συνολικών πωλήσεων από περίπου 40% που είναι σήμερα.

Σε αυτό το πλαίσιο, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αμερικάνικη αγορά, την οποία ο πρόεδρος της εταιρίας, Γ. Κορρές, χαρακτήρισε μεγάλο στοίχημα. Τα μέχρι στιγμής μηνύματα, όπως είπε ο ίδιος, είναι πολύ ενθαρρυντικά καθώς παρά τη διακοπή της συνεργασίας με την Johnson & Johnson η εταιρεία κατάφερε πέρυσι να διατηρήσει τη θέση της στις μεγάλες αλυσίδες καλλυντικών όπως η Sephora και να εμφανίσει σημαντική αύξηση πωλήσεων.

Πέραν των ΗΠΑ, προσδοκίες διατηρεί η εταιρεία μετά την ενεργοποίηση της συμφωνίας με την Avon στη Βραζιλία, όπου ήδη εδώ και τρεις εβδομάδες λανσάρονται τα προϊόντα της φίρμας Κoρρές μέσω 8.000 τοπικών συνεργατών. Σταθερά επίσης η Κoρρές επικεντρώνεται στις αγορές της Γερμανίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας και των σκανδιναβικών χωρών.

Συγκρατημένες προσδοκίες υπάρχουν και για την πορεία στην Ελλάδα, αφού παρά την αδυναμία της εσωτερικής αγοράς η Κoρρές ενίσχυσε πέρυσι το μερίδιό της κατά 2% και παράλληλα αύξησε τον όγκο πωλήσεών της, τη στιγμή που η συνολική κατανάλωση καλλυντικών υποχωρούσε με διψήφιους ρυθμούς.

Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή, όπως υπογράμμισαν τα στελέχη της, έπαιξαν οι προσφορές αλλά και η στήριξη που δόθηκε στο κανάλι του φαρμακείου, μέσα από μια λελογισμένη πολιτική πιστώσεων, χωρίς ωστόσο να τεθεί σε κίνδυνο η πορεία της εταιρείας.

 

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Μ. Κουκουράκης: Έρχονται ριζικές αλλαγές στην αντιμετώπιση του καρκίνου
Ζεαξανθίνη: Όσα πρέπει να ξέρουμε για το αντιοξειδωτικό των ματιών
Ξεκινά σε λίγες ημέρες το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management