Με μία μάρκα ελβετικής σοκολάτας που θα πωλείται κυρίως μέσα από το διαδίκτυο αποφάσισε να επεκταθεί στην αγορά σοκολάτας πολυτελείας η Nestlé, σύμφωνα με το MarketWatch. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, πρόκειται για ελβετική συνταγή αιώνων.

Η παγκόσμιας εμβέλειας εταιρία τροφίμων με έδρα την Ελβετία, ανακοίνωσε την Τετάρτη πως θα κυκλοφορήσει την νέα σοκολάτα «Callier» στη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία, κυρίως μέσω του Amazon. Στα μέσα του Νοεμβρίου, το προϊόν θα είναι διαθέσιμο και στην Κίνα. Η σοκολάτα Callier θα πωλείται και σε μεγάλα αεροδρόμια, περιλαμβανομένων εκείνων του Ντουμπάι και της Σιγκαπούρης.

Το όνομα και η μάρκα της Callier ανήκει στην Nestlé από το 1929, ωστόσο μέχρι τώρα η σοκολάτα ήταν διαθέσιμη μόνο στην Ελβετία. Η απόφαση της εταιρίας για επέκταση δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς οι μεγάλοι παραγωγοί σοκολάτας –μεταξύ των οποίων και οι Lindt and Mondelez- στρέφονται όλο και περισσότερο στην παραγωγή και διάθεση προϊόντων πολυτελείας.

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ανοσοθεραπεία μετά τη νεφρεκτομή αυξάνει την επιβίωση σε ασθενείς με καρκίνο νεφρού
Κ. Φουντουλάκης: Γιατί αυξήθηκε η κατάθλιψη στην Ελλάδα και διεθνώς
Τι συμβαίνει με το Relyvrio που "κόπηκε" η διάθεσή του στην Ελλάδα