«Ο στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τις εξαγωγές μας στο 20%, από το 8% του τζίρου μας που είναι σήμερα, εντός της προσεχούς τριετίας», δηλώνει στο Ιatronet,o διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας Power Health, Γιάννης Κοκοσιούλης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η θετική άποψη που έχουν οι ξένοι για την ποιότητα του ελληνικού φαρμάκου σε συνδυασμό με το ότι οι τιμές του είναι χαμηλότερες από τις αντίστοιχες που έχουν σκευάσματα άλλων κρατών, αποτελεί το διαβατήριο για την εταιρεία προκειμένου να διεισδύσει σε νέες και πολλά υποσχόμενες αγορές. Άλλωστε, όπως μας είπε, η εξωστρέφεια αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης της Power Health από το 1984, οπότε και ξεκίνησε την επιχειρηματική της ιστορία.

Ήδη, κατά τον ίδιο, σήμερα το 60%-65% των σκευασμάτων της Power Health εξάγονται στη Βουλγαρία, στην Αλβανία, στη Ρουμανία, στη Βουλγαρία, στην Κύπρο, στη Μάλτα και στην Αγγλία, ενώ ο επόμενος στόχος είναι οι οικονομικά εύρωστες χώρες της Βόρειας Ευρώπης αλλά και τα Αραβικά κράτη.

Συνολικά, σήμερα η ελληνική εταιρεία διαχειρίζεται περί τους 130 κωδικούς, οι οποίοι κατανέμονται σε 4 βασικές κατηγορίες. Η πρώτη, που αντιπροσωπεύει περίπου το ¼ του συνολικού χαρτοφυλακίου των προϊόντων της αφορά σκευάσματα που συνδέονται με το κρυολόγημα, η δεύτερη αποτελείται από συμπληρώματα διατροφής, η τρίτη κατηγορία έχει να κάνει με βιταμίνες τόνωσης και η τέταρτη με χάπια αδυνατίσματος.

Μολονότι υπάρχει επενδυτικός σχεδιασμός για την παράλληλη ανάπτυξη και των 4 κατηγοριών, το στέλεχος της εταιρείας διακρίνει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στα σκευάσματα που σχετίζονται με τις ασθένειες του χειμώνα, καθώς και στα συμπληρώματα διατροφής και στις βιταμίνες, που εξελίσσονται σε απαραίτητο σύμμαχο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Ειδήσεις υγείας σήμερα
GSK: Μήνυση κατά Pfizer-BioNTech για τις πατέντες των εμβολίων mRNA
Το Τai chi βελτιώνει την ποιότητα ύπνου ασθενών με προχωρημένο καρκίνο πνεύμονα [μελέτη]
Πώς θα αυξήσουμε την αντοχή μας