“Στον αγώνα της επιβίωσης που δίνουν οι φαρμακοποιοί με τα θεμελιώδη τους να συρρικνώνονται διαρκώς, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας θα μπορούσαν να διαδραματίσουν ρόλο ασπίδας”, μας αναφέρει ο κ. Γιώργος Παπαϊωάννου, πρόεδρος στον όμιλο εταιρειών MEDICUM. Ο οποίος δίνει την ευκαιρία στον φαρμακοποιό να διαθέτει στην πελατεία του μια σειρά καλλυντικών προϊόντων και συμπληρωμάτων διατροφής, με τη δική του επωνυμία, έτσι ώστε και ο ίδιος να έχει μεγαλύτερο κέρδος για το φαρμακείο του, αλλά και ο καταναλωτής να μπορεί να αγοράζει ένα ποιοτικό προϊόν σε χαμηλότερη τιμή από τα αντίστοιχα επώνυμα προϊόντα.

Σύμφωνα με τον κ. Γ. Παπαϊωάννου, την τελευταία πενταετία, την περίοδο δηλαδή της κρίσης, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ή Private Label, εμφανίζουν σημαντική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, κερδίζοντας συνεχώς έδαφος στο «καλάθι» του καταναλωτή, αφού η εξοικονόμηση χρημάτων που προκύπτει από την αγορά τους σε σύγκριση με τα αντίστοιχα επώνυμα προϊόντα είναι σημαντική.

Αυτό απέδειξε και έρευνα που πραγματοποίησε το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με βάση την οποία το 27,4% των προϊόντων που αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές στην Ελλάδα από τα σούπερ μάρκετ είναι είδη ιδιωτικής ετικέτας.

Αν και, όπως αναφέρει, πριν από 20 χρόνια που ξεκίνησε η προσπάθεια διείσδυσης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά υπήρξε αμφισβήτηση στο θέμα της ποιότητάς τους, τώρα πια ο μύθος αυτός έχει καταρριφθεί, αφού στο χώρο της παραγωγής και ανάπτυξής τους έχουν μπει εταιρείες καταξιωμένες, με κύρος και συνέπεια στον καταναλωτή, έτσι ώστε τόσο η ποιότητα όσο και η συσκευασία τους να πληρούν όλες τις προδιαγραφές που καθορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Τώρα όμως, δίνεται η δυνατότητα να κυκλοφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και από τον χώρο του φαρμακείου, υποστηρίζει ο πρόεδρος της Medicum.

Στο πλαίσιο αυτό, η σειρά προϊόντων που παράγει και διαθέτει στην αγορά του φαρμακείου η εταιρεία MEDICUM περιλαμβάνει σε πρώτη φάση προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών, αντιηλιακής προστασίας, καθώς και κρέμες ομοιοπαθητικής χρήσης και συμπληρωματικών θεραπειών.

Η εταιρεία MEDICUM, με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτουν τα στελέχη και οι συνεργάτες της, παράγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, καλλυντικά, ανάπτυξη των φακέλων των προϊόντων, σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία (Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1223/2009 οπως τροποποιήθηκε τον Ιούλιο 2013), γνωστοποίηση στο CPNP (ευρωπαϊκή πύλη για τα καλλυντικά-), φάκελος πληροφοριών προϊόντος, έκθεση αξιολόγησης ασφαλείας και συμπληρώματα διατροφής, για τους Έλληνες φαρμακοποιούς, συμπληρώνοντας έτσι την υποστήριξή τους, που επί 25 χρόνια εφοδιάζει με πρώτες ύλες Ομοιοπαθητικής, Φυτοθεραπείας, Αρωματοθεραπείας, κ.λ.π.

 

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Webinar Φάκελοι Υγείας με θέμα: ''Καρδιακή ανεπάρκεια & συννοσηρότητες''
Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΣΦΕΕ και το ψήφισμα της γενικής συνέλευσης
Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: Πιο αποτελεσματική η διατροφική προσαρμογή από τα φάρμακα [μελέτη]