Όπως αναφέρουν η κυβέρνηση στην προσπάθειά της να μαζέψει ολοένα και περισσότερα έσοδα από τη φορολογία, προκειμένου να πιάσει τους παράλογους στόχους που θέτουν οι δανειστές για τα πρωτογενή πλεονάσματα, δεν διστάζει να επιβάλει και η ίδια παράλογες φορολογικές επιβαρύνσεις και μάλιστα σε μια σημαντική κατηγορία εργαζομένων, όπως είναι οι εργαζόμενοι εξωτερικοί και περιοδεύοντες πωλητές.

Σύμφωνα με παράγοντα του κλάδου παρά την τροποποίηση των προηγούμενων νόμων (Ν. 4172/13, Ν. 4389/16) με τον πρόσφατο νόμο για το πτωχευτικό δίκαιο (Ν.4446/16), ο οποίος προβλέπει εξαίρεση των οχημάτων που παραχωρούνται με Λιανική Τιμή προ φόρων έως 12.000 ευρώ, αυτό δεν ωφελεί τους εργαζόμενους-πωλητές και τούτο διότι λόγω της συνεχούς χρήσης, τα εταιρικά αυτοκίνητα είναι συνήθως μεγάλου κυβισμού.

Το ίδιο συμβαίνει και με τη χαμηλότερη φορολόγηση των παλαιότερων αυτοκινήτων, αφού σχεδόν όλα τα εταιρικά αυτοκίνητα με μακροχρόνια μίσθωση δεν μισθώνονται για πάνω από 3-5 χρόνια, οπότε οι μειώσεις λόγω παλαιότητας στην πράξη δεν πρόκειται να εφαρμοστούν.

Εργαζόμενοι στον κλάδο ξεκαθαρίζουν ότι οι  εξωτερικοί συνεργάτες και περιοδεύοντες πωλητές δεν είναι ούτε διευθυντικά στελέχη, ούτε μεγαλοστελέχη. Είναι εξαρτημένοι εργαζόμενοι με τον χαμηλότατο βασικό μισθό των 586 Ευρώ, χωρίς ωράριο εργασίας και οι οποίοι συμπληρώνουν την αμοιβή τους ανάλογα με το ύψος των πωλήσεων που κάνουν για τις εταιρείες και συχνά με άπιαστους στόχους. Το δε εταιρικό αυτοκίνητο είναι εργαλείο δουλειάς και όχι προσωπικής χρήσης.

Στο πλαίσιο αυτό, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιατρικών Επισκεπτών καλεί την κυβέρνηση και το Υπουργείο Οικονομίας να καταργήσει άμεσα την άδικη και παράλογη αυτή επιβάρυνση, εξαιρώντας τους μισθωτούς εργαζόμενους πωλητές.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ιατρικός Σύλλογος Πειραιά: Συμβουλές για προστασία από την αφρικανική σκόνη
7 σοβαρές στρεβλώσεις που προκάλεσαν τα απογευματινά χειρουργεία
Κ. Γουργουλιάνης: Αφρικανική σκόνη, δυνητικοί κίνδυνοι, τρόποι προφύλαξης