Ένα στρεσογόνο γεγονός μπορεί να μας αφήσει εξαντλημένους, αγχώδεις και ενδεχομένως μη δυνάμενους να ανταποκριθούμε.

Το U.S. Centers for Disease Control and Prevention, υποδεικνύει τρόπους να φροντίσετε τον εαυτό σας και να κρατήσετε το στρες υπό έλεγχο.

Μην αναζητήσετε το αλκοόλ ή ουσίες για να ξεφύγετε.

Ζητήστε βοήθεια και συμβουλές από φίλους, οικογένεια, γιατρούς, συμβούλους ή πνευματικό.

Μην απομονώνεστε. Κάντε προσπάθεια να ξοδέψετε χρόνο με φίλους και αγαπημένους.

Ακολουθήστε υγιεινή διατροφή, ασκηθείτε αρκετά και κοιμηθείτε επαρκώς.

Κάντε δώρο στον εαυτό σας κάτι χαλαρωτικό, όπως ένα μασάζ.

Παραμείνετε στη συνήθη ρουτίνα σας όσο είναι εφικτό και να είστε απασχολημένοι με δραστηριότητες όπως εθελοντισμό ή βοήθεια σε άλλους.

Πηγές: U.S. Centers for Disease Control and Prevention.