Η εγκυμοσύνη μπορεί να είναι υπέροχη περίοδος στη ζωή μιας γυναίκας. Ωστόσο, προκαλεί αλλαγές στο σώμα.

Αυτές οι αλλαγές μπορούν να είναι αναπάντεχες. Είναι σημαντικό για τις νέες μητέρες να βλέπουν οτιδήποτε στη σωστή διάσταση και να αγαπούν τον εαυτό τους και το σώμα τους.

8 tips για να αγαπήσετε πάλι τον εαυτό και το σώμα σας.

Εστιάστε στο γεγονός ότι το σώμα σας, έκανε άλλον έναν άνθρωπο

Ό,τι χρειάζεται να κάνετε είναι να τιμάτε τη δύναμη που είχατε να δημιουργήσετε έναν άνθρωπο.

Γιορτάστε την εγκυμοσύνη

Βγάλτε φωτογραφίες και εμπλακείτε με τον μικρό χαϊδεύοντας την κοιλιά σας και μιλώντας στο μωρό σας.

Η καθεμία είναι διαφορετική στην εγκυμοσύνη

Μη συγκρίνετε τον εαυτό σας με άλλες γυναίκες ή με την ιδανική εικόνα. Κάντε ό,τι χρειάζεται για να μείνετε υγιής για την εγκυμοσύνη σας, όπως να καταναλώνετε τροφές με σωστές θρεπτικές ουσίες και να ασκείστε σύμφωνα με αυτό που θεωρεί κατάλληλο ο γιατρός σας.

Ώρα να αλλάξετε τρόπο σκέψης

Το σώμα σας θα χρειαστεί χρόνο να επιστρέψει στο κανονικό. Δεν θα συμβεί σε μια νύχτα και μπορεί να χρειαστεί ένας χρόνος για την προσαρμογή. Δώστε χρόνο.

Μιλήστε με ειδικό

Αν έχετε την τάση για αρνητικές σκέψεις όσον αφορά το σώμα σας ή παλεύετε με διατροφική διαταραχή υπάρχουν επαγγελματίες που μπορούν να βοηθήσουν.

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε ψυχολόγο και διατροφολόγο για να εμποδίσετε την εξέλιξη θεμάτων, σύμφωνα με την Dr. Jane Frederick, του HRC Fertility in California.

Θυμηθείτε ότι είστε τυχερές

Ορισμένες γυναίκες δεν μπορούν να κάνουν παιδιά ενώ ακόμα μπορεί και να ζηλέψουν τις ραγάδες και τα παχάκια που συνδέονται με την κύηση.

Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες

Μετά τον τοκετό καλύτερα να περιορίσετε τις προσδοκίες σας για να χαλαρώσετε και να περνάτε χρόνο με το μωρό. Το σώμα σας θέλει μια περίοδο προσαρμογής.

Επιλέξτε να αισθάνεστε σέξι

Μπορεί να μην έχετε επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη ή το στήθος σας να μην είναι σε τέλεια φόρμα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είστε ελκυστική. Σημασία έχετε να αγαπάτε τα ελαττώματά σας.