ΑρχικήΥγείαΚαρδιολογία

Υπέρταση

Προβολή

Υπέρταση: Όσο χαμηλότερη, τόσο καλύτερη;Υπέρταση: Όσο χαμηλότερη, τόσο καλύτερη;

Ο αντίκτυπος της μελέτης SPRINT, που ξεκίνησε το 2009, θα είναι καθοριστικός για μελλοντικές κατευθυντήριες οδηγίες στο χώρο της Υπέρτασης. Μάθετε περισσότερα.

  • Μια μορφή πίεσης που θεραπεύεται
    Μια μορφή πίεσης είναι αυτό που ονομάζεται υπεραλδοστερονισμός. Όταν δηλαδή παράγεται μια ουσία που λέγεται αλδοστερόνη, σε υπερβολικές τιμές.
  • Αποτελεσματική προστασία από την υπέρταση
    Η σύγχρονη στρατηγική αντιμετώπισης της υπέρτασης βασίζεται στο σχεδιασμό της καταλληλότερης φαρμακοθεραπείας, συχνά συνδυασμένης και πάντοτε προσαρμοσμένης στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε υπερτασικού ατόμου.
  • Ναι στο αλάτι, αλλά με προσοχή
    Η αυξημένη κατανάλωση αλατιού οδηγεί σε αύξηση της αρτηριακής πίεσης. Η υπέρταση με τη σειρά της αυξάνει τον κίνδυνο για εγκεφαλικό, έμφραγμα και νεφρική ανεπάρκεια.
  • Ευχάριστα νέα για τους υπερτασικούς
    Η πίεση πρέπει να είναι σταθερά κάτω από 120-130 mg Hg καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας με την ελάχιστη πίεση, που ο κόσμος αποκαλεί μικρή πίεση, να μην ξεπερνά τα 80 mg Hg.
  • Παρενέργειες των αντιυπερτασικών φαρμάκων
    Πολλές φορές ο άρρωστος έντρομος σταματά να παίρνει ένα φάρμακο όταν διαβάσει από το φυλλάδιο που το συνοδεύει τις παρενέργειες του, δηλαδή αυτό που μπορεί να πάθει κάποιος που το παίρνει. Όμως ευτυχώς οι σοβαρές παρενέργειες των φαρμάκων συμβαίνουν πολύ σπάνια...
  • 1. Γιατί πρέπει να γνωρίζετε εάν έχετε υπέρταση;
    'Αισθανόμουνα καλά. Έδειχνα ότι ήμουνα υγιής. Δεν είχα ιδέα ότι η πίεσή μου ήταν αυξημένη …έως ότου έπαθα το αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο.' Ο καθένας από εσάς οφείλει να γνωρίζει αν είναι υπερτασικός ή όχι γιατί η αρτηριακή υπέρταση μπορεί να γίνει επικίνδυνη όταν δεν αντιμετωπισθεί έγκαιρα και αποτελεσματικά.
  • 2. Πώς μετράμε την αρτηριακή πίεση
    Για να μετρήσετε σωστά την πίεσή σας, θα πρέπει να τοποθετήσετε την περιχειρίδα (αεροθάλαμο) του πιεσόμετρου στον αριστερό ή στο δεξιό βραχίονα, περίπου στο ύψος της καρδιάς, λίγο πιο πάνω από τον αγκώνα, και το ακουστικό πάνω από την αρτηρία που βρίσκεται στη εσωτερική πλευρά της άρθρωσης του χεριού.
  • 3. Παράγοντες κινδύνου για υπέρταση
    Στη μεγάλη πλειοψηφία των υπερτασικών (9 στους 10) δεν μπορεί να βρεθεί κάποια συγκεκριμένη αιτία που να προκαλεί την υψηλή πίεση. Τότε λέμε ότι πάσχουν από ‘ιδιοπαθή’ υπέρταση.
  • 4. Υπέρταση και τρόπος ζωής
    Η διατροφή σας θεωρείται υγιεινή όταν είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ίνες και σε τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Με αυτές τις τροφές προμηθεύεται ο οργανισμός σας όλες τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες εξασφαλίζοντας υγεία για όλη την υπόλοιπη ζωή σας.
  • 5. Η άσκηση στη μάχη κατά της υπέρτασης
    Η ευεργετική επίδραση της άσκησης στην υγεία σας δεν περιορίζεται μόνο στην μείωση της πίεσης. Βοηθά να μειώσετε το βάρος σας, να ρυθμίσετε καλύτερα το σάκχαρό σας και την υψηλή χοληστερόλη σας και επίσης βοηθά στην καταπολέμηση του stress και σας κάνει να νιώθετε καλύτερα.
  • 6. Αντιυπερτασικά φάρμακα
    Η αντιμετώπιση της αρτηριακής υπέρτασης είναι συνήθως συνδυασμός παρέμβασης στον τρόπο ζωής του ατόμου (δίαιτα, άσκηση, απώλεια βάρους, περιορισμός αλκοόλ, διακοπή καπνίσματος, αποφυγή στρες) και φαρμακευτικής θεραπείας.
  • Οσα πρέπει να γνωρίζουμε για την υπέρταση
    Αρτηριακή πίεση είναι η πίεση που ασκείται στο εσωτερικό των αρτηριών, καθώς η καρδιά συστέλλεται και ωθεί το αίμα διαμέσου των αγγείων. Η συνεχής αυτή ροή αίματος, εφοδιάζει τον οργανισμό με το απαραίτητο οξυγόνο και τις θρεπτικές ουσίες.
  • Πρόληψη για την υπέρταση
    Η υπέρταση αποτελεί ένα σημαντικό κίνδυνο για την υγεία. Από την υπέρταση κινδυνεύουν κυρίως η καρδιά, ο εγκέφαλος και τα νεφρά. Η λειτουργία της καρδιάς δυσκολεύεται στα άτομα εκείνα που έχουν υψηλή πίεση, με αποτέλεσμα την κόπωση του ζωτικού αυτού οργάνου, και την εμφάνιση καρδιακής ανεπάρκειας. Επίσης η υψηλή πίεση ευνοεί την εναπόθεση λίπους στα τοιχώματα των στεφανιαίων αγγείων, που αιματώνουν την καρδιά.
  • Υπέρταση, Μύθοι και Αλήθειες
    Με την ηλικία αυξάνει μόνο το ποσοστό των υπερτασικών ατόμων.
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Ποιες τροφές καταπολεμούν το στρεςΠοιες τροφές καταπολεμούν το στρες

Όταν αισθανόμαστε ότι το άγχος μας αρχίζει να βγαίνει εκτός ελέγχου, αυτές οι τροφές θα μας βοηθήσουν.... Περισσότερα »

Επίσχεση την Παρασκευή από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥΕπίσχεση την Παρασκευή από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ

Οι ασφαλισμένοι δεν θα καλύπτονται μέσω του Οργανισμού, αλλά θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι το κόστος της επίσκεψης ή της εξέτασης και να διεκδικούν ... Περισσότερα »

Μήπως γυμνάζεστε υπερβολικά;Μήπως γυμνάζεστε υπερβολικά;

Μήπως το έχετε παρακάνει με την άσκηση; Τα (πολύ κακά) αποτελέσματα θα αρχίσουν σύντομα να εμφανίζονται…... Περισσότερα »

Τι να μην κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλάΤι να μην κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά

Δεν έχουν σημασία μόνο αυτά που πρέπει να κάνουμε. Αυτά που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο.... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
«Εγώ το ζω σαν γονιός. Είμαι η μητέρα ενός παιδιού που δεν θέλει να συμβιβαστεί με τον ρόλο που έχει το φύλο του.»
Για όνειρα γλυκά αλλά και… καθαρά, δείτε πώς πρέπει να πλύνετε βήμα-βήμα τα μαξιλάρια σας ανάλογα με το υλικό τους.
Περνάτε ήδη καλά στο σεξ, όμως γιατί να μην περάσετε ακόμα καλύτερα; Αυτά τα 6 κόλπα εγγυώνται σίγουρη απόλαυση…
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης