ΑρχικήΥγείαΜαιευτική - Εγκυμοσύνη

Θηλασμός

Προβολή

Μητρικός θηλασμός και μύκητας θηλών: Τι ισχύει πραγματικά;Μητρικός θηλασμός και μύκητας θηλών: Τι ισχύει πραγματικά;

Ποια είναι τα συμπτώματα που μπορεί να οδηγήσουν στη διάγνωση του μύκητα “Candida” και πώς γίνεται η διάγνωση;

  • Σύγχυση Θηλών: Τι είναι, πότε παρουσιάζεται και πώς την αποφεύγουμε
    Από τι μπορεί να προκληθεί η σύγχυσης θηλών σε ένα βρέφος; Ποια είναι τα σημάδια.
  • Μητρικός Θηλασμός: Μύθοι και πραγματικότητα για τις νέες μητέρες!
    Οι νέες μητέρες κατακλύζονται καθημερινά από πολλές λανθασμένες πληροφορίες που αφορούν τον μητρικό θηλασμό. Ας αναλύσουμε κάποιους μύθους.
  • Έξυπνα tips για τη διατροφή της μητέρας κατά τον θηλασμό
    Τι πρέπει να τρώτε ενώ θηλάζετε; Και πόσο; Έξυπνες συμβουλές για τις νέες μαμάδες, ώστε να φροντίσουν όσο περισσότερο γίνεται την υγεία τους.
  • 8 τρόφιμα για γυναίκες που θηλάζουν
    Βοδινό, αυγά, όσπρια και πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι ορισμένα από τα ωφέλιμα τρόφιμα για τον θηλασμό. Γιατί είναι φιλικά προς τη νέα μητέρα;
  • Ποια είναι τα οφέλη του θηλασμού για τη μητέρα και το μωρό
    Το μητρικό γάλα είναι η καλύτερη τροφή για να βοηθήσει το μωρό σας να αναπτυχθεί και να μεγαλώσει. Για ποιους λόγους να προτιμήσει μια μητέρα το θηλασμό.
  • Μητρικός θηλασμός: Τι πρέπει να γνωρίζει η μητέρα
    Το μητρικό γάλα είναι ένα από τα μεγαλύτερα εφόδια του μωρού για μια ζωή γεμάτη υγεία. Κάθε μητέρα πρέπει να ενημερώνεται σωστά για το πολύτιμο καθήκον της. Τι πρέπει να γνωρίζει;
  • Μητρικός θηλασμός: Το καλύτερο δώρο για το μωρό σας
    Όλες οι μητέρες γνωρίζουν από ένστικτο ότι το μητρικό γάλα είναι η καλύτερη τροφή για το βρέφος τους και μάλιστα οι επιστημονικές έρευνες το αποδεικνύουν συνεχώς. Ποια είναι, λοιπόν, τα οφέλη από το μητρικό θηλασμό και τι πρέπει να γνωρίζουμε;
  • Επιτρέπεται η άσκηση στο θηλασμό;
    Πολλοί ειδικοί προτείνουν πως λογική και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με τακτική άσκηση μπορούν να δώσουν στη γυναίκα την ευκαιρία να επανέλθει σταδιακά στο βάρος που επιθυμεί.
  • Μια νέα διάσταση του θηλασμού
    H ωκυτοκίνη, η ορμόνη που παράγεται από τις θηλάζουσες μητέρες αλλά και από τα δυο φύλα κατά τη σεξουαλική πράξη, επιδρά θετικά στην ανακούφιση αρνητικών συναισθημάτων και άγχους.
  • Η 'σύγχυση θηλών' στο θηλασμό
    Με τον όρο 'σύγχυση θηλών' εννοείται το πρόβλημα που προκύπτει όταν ένα μωρό, εκτός από το στήθος τρέφεται με το μπουκάλι ή όταν του δίνεται πιπίλα.
  • Βασικές στάσεις θηλασμού
    Εκτός από την 'κλασική' στάση θηλασμού, υπάρχουν άλλες δύο βασικές στάσεις θηλασμού, που κάθε γυναίκα πού θηλάζει θα έπρεπε να γνωρίζει: Η 'πλευρική' και ο θηλασμός όταν είστε ξαπλωμένη στο κρεβάτι με το μωρό σας.
  • Στήθος και θηλασμός
    Παρατηρώντας το στήθος εξωτερικά, διακρίνουμε τη θηλή, που από γυναίκα σε γυναίκα διαφέρει και μπορεί να είναι εξέχουσα, επίπεδη ή και εισέχουσα.
  • Μαστίτιδα και θηλασμός
    Στην περίπτωση της μαστίτιδας, μικρόβια μολύνουν κάποιο λοβό του αδένα του στήθους. Η εικόνα της μαστίτιδας είναι χαρακτηριστική.
  • Πόσο συχνά πρέπει να θηλάζετε;
    Το παραπάνω ερώτημα απασχολεί συχνά, πολλές μητέρες. Τα προηγούμενα χρόνια υπήρχαν πολλές διαφορετικές απόψεις, σχετικά με το πόση ώρα θα πρέπει να θηλάζει ένα μωρό, μετά από πόση ώρα πρέπει να αλλάζει κανείς το στήθος και πόσο συχνά θα πρέπει να θηλάζει κανείς.
  • Τεχνική marmet: μασάζ στήθους για γυναίκες που θηλάζουν
  • Ραγάδες στις θηλές
    Ένα από τα συχνότερα προβλήματα πού παρουσιάζονται κατά το θηλασμό, είναι αυτό των ραγάδων των θηλών. Με τον όρο ραγάδες περιγράφονται οι πληγές που είναι δυνατόν να προκληθούν στις θηλές, κυρίως όταν το μωρό δεν 'παίρνει' σωστά το στήθος.
  • Θηλασμός: Οι πρώτες στιγμές
    Σε αντίθεση με αυτό που πολλές φορές ακούγεται, ο θηλασμός δεν είναι απλώς ένα ένστικτο, αλλά μια ικανότητα που χρειάζεται εκμάθηση, τόσο από την πλευρά σας, όσο και από την πλευρά του μωρού σας.
  • Οι ορμόνες που ρυθμίζουν το θηλασμό
    Οι ορμόνες που παίζουν βασικό ρόλο στο θηλασμό είναι δύο: η προλακτίνη και η οξυτοκίνη. Η πρώτη ελέγχει την παραγωγή του γάλακτος και η δεύτερη την απελευθέρωσή του.
  • Τα οφέλη του θηλασμού στη μητέρα
    Eίναι γνωστό πως ο θηλασμός έχει οφέλη για τη μητέρα όπως και για το νεογνό. Ποιά είναι τα οφέλη του θηλασμού για τη μητέρα;
  • Φυσικός απογαλακτισμός
    Το για πόσο τελικά θα θηλάσετε, εξαρτάται από εσάς και το μωρό σας και είναι μια απόφαση εντελώς προσωπική. Σημασία έχει, όταν αποφασίσετε να σταματήσετε το θηλασμό, να το κάνετε αργά και σταδιακά, λαμβάνοντας υπ’ όψιν σας πάντα και τις ανάγκες του μωρού σας.
  • Προετοιμασία του στήθους για το θηλασμό
    Το στήθος σας αλλάζει και προετοιμάζεται από μόνο του για το θηλασμό. Σε αντίθεση με τις απόψεις που επικρατούσαν παλαιότερα, μια ιδιαίτερη προετοιμασία του στήθους και των θηλών δεν είναι αναγκαία.
  • Προετοιμασία για το θηλασμό
    Ήδη από την εμβρυϊκή περίοδο, αναπτύσσονται στο θηλυκό έμβρυο οι καταβολές του στήθους. Στην εφηβεία, ο αδένας του στήθους και οι γαλακτοφόροι πόροι μεγαλώνουν.
  • Ποιά είναι η σύνθεση του μητρικού γάλακτος;
    Συχνά ακούει κανείς αόριστα, ότι ο θηλασμός είναι το καλύτερο για το μωρό, σπάνια όμως ακούει κανείς ποια ακριβώς είναι τα πλεονεκτήματά του.
  • Ο πρώτος θηλασμός
    Οι μητέρες που μετά τον τοκετό μένουν με το παιδί τους, είναι για τις επόμενες ημέρες πιο στοργικές, μιλάνε περισσότερο μαζί του και το αποχωρίζονται πιο δύσκολα, από τις μητέρες στις οποίες δεν προσφέρθηκε η δυνατότητα του bonding.
  • Αποφασίζοντας αν θα θηλάσετε...
    Σίγουρα και εσείς, όπως κάθε μητέρα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, κάνετε σκέψεις σχετικά με το θηλασμό. Οι εμπειρίες που ήδη μπορεί να έχετε, επηρεάζουν την απόφασή σας.
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Κόντρα Ξανθού – Πολάκη για τον ΕΟΠΥΥ;Κόντρα Ξανθού – Πολάκη για τον ΕΟΠΥΥ;

Κρίσιμη παραμένει η απάντηση στο ερώτημα εάν ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας είχε ενημερωθεί για την παρέμβαση του πολιτικού του προϊσταμένου στο θέμα ελέγχου ... Περισσότερα »

Ιγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπισηΙγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπιση

Υπάρχουν προδιαθεσικοί παράγοντες; Ποια μέτρα πρόληψης πρέπει να πάρετε για να προστατεύσετε το παιδί σας; ... Περισσότερα »

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικάΠοιες τροφές είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά

Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσουμε τις ελεύθερες ρίζες είναι να καταναλώνουμε φρέσκες τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά. Δείτε ποιες.... Περισσότερα »

Διαβήτης: Νέο χάπι βοηθά στην απώλεια βάρουςΔιαβήτης: Νέο χάπι βοηθά στην απώλεια βάρους

Tο χάπι θα μπορούσε να προσφέρει ανακούφιση σε όσους δυσκολεύονται να κάνουν ένεση ινσουλίνης.... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Μήπως η πρακτική των timeouts τραυματίζει ψυχικά τα παιδιά και δεν έχει το αποτέλεσμα που περιμένει ο γονιός;
«Υπάρχουν κάποια ψέματα που λένε όλοι οι γονείς. Υπάρχουν πράγματα που είπαμε ότι δεν θα κάνουμε ποτέ… και μετά, τα κάνουμε. Υπάρχουν μύθοι σχετικά με τη μητρότητα.»
Δίνοντας… νέα πνοή στον καναπέ σας, θα ανανεώσετε όλο το σαλόνι σας. Πάρτε ιδέες, λοιπόν και πιάστε δουλειά!
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης