Μια γυναίκα συχνά μπορεί να αισθανθεί κούραση, λόγω των φυσικών και συναισθηματικών απαιτήσεων της εγκυμοσύνης. Πολλές φορές μια έγκυος αισθάνεται κουρασμένη ακόμα και αν έχει κοιμηθεί πολύ την προηγούμενη νύχτα. Αυτό είναι φυσιολογικό.

Το σώμα σας, σπαταλά μεγάλη ενέργεια για να προσαρμοστεί στην καινούργια κατάσταση της εγκυμοσύνης.

Σιγά σιγά με την προσαρμογή του σώματος στη νέα αυτή κατάσταση αρχίζετε να ανακτάτε περισσότερη ενέργεια. Μέχρι τότε θα πρέπει να ξεκουράζεστε αρκετά και να μην πιέζετε τον εαυτό σας. Πάρτε μια ολιγοήμερη άδεια, αν αυτό μπορεί να σας ισορροπήσει.

Όταν ξανανιώσετε δυνατή μπορείτε να επιστρέψετε στην εργασία σας, αν αυτό σας κάνει να νιώθετε καλύτερα και λιγότερο ανήσυχες.

Συμβουλές για να καταπολεμήσετε την κούραση

  • Μην πιέζετε τον εαυτό σας όταν νιώθει κουρασμένη
  • Κοιμηθείτε περισσότερες από 8 ώρες κάθε νύχτα
  • Προσπαθήστε να ξεκουράζεστε 1 με 2 ώρες κατά την διάρκεια της ημέρας
  • Ξαπλώνετε στην αριστερή πλευρά, γιατί συνήθως η μήτρα έχει μια ελαφρά δεξιά κλίση μέσα στη λεκάνη. Αυτό σας ανακουφίζει και παρέχει περισσότερο οξυγόνο στο έμβρυο.
  • Χρησιμοποιείτε ένα ή περισσότερα μαξιλάρια για να υποστηρίζετε σωστά το σώμα σας κατά τη διάρκεια του ύπνου
  • Δώστε στο σώμα σας την ενέργεια που χρειάζεται με την σωστή διατροφή. Η κούραση μπορεί να επιδεινωθεί από ανεπάρκεια σιδήρου ή δίαιτες που δεν προσδίδουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται μια έγκυος
  • Αγνοήστε τους άλλους αν σας δημιουργούν στρες και άγχος. Προτιμάτε να συναναστρέφεστε με ανθρώπους που σας χαλαρώνουν και σας κάνουν να νιώθετε σίγουρες
  • Η κούραση συχνά επιδεινώνεται από το περιβάλλον. Χώροι με λίγο φωτισμό, κακό αερισμό, υπερβολικό θόρυβο μπορούν να αυξήσουν την κούρασή σας και την ένταση
  • Ασκήστε το σώμα σας σε επιτρεπτά όρια γιατί μπορεί να σας αναζωογονήσει. Ένας χαλαρός περίπατος πολλές φορές θα σας ξεκουράσει.