ΑρχικήΥγείαΝευρολογία

Ύπνος

Προβολή

Ποιοι κίνδυνοι σχετίζονται με τον υπερβολικό ύπνοΠοιοι κίνδυνοι σχετίζονται με τον υπερβολικό ύπνο

Όσο κακό είναι να κοιμόμαστε πολύ λίγες ώρες, τόσο κακό είναι και να το παρακάνουμε. Ας δούμε γιατί…

Ύπνος: Ποια είναι η σχέση του με τα κιλάΎπνος: Ποια είναι η σχέση του με τα κιλά

Η έλλειψη ύπνου μας παχαίνει; Ποια είναι η σχέση της πείνας με τον ύπνο; Τι λένε οι έρευνες.

Ροχαλητό: Ο βραδινός εφιάλτηςΡοχαλητό: Ο βραδινός εφιάλτης

Το ροχαλητό είναι μία ενοχλητική κατάσταση η οποία μπορεί να μετατραπεί σε εφιάλτη. Καταρχήν οι άνδρες ροχαλίζουν περισσότερο από ότι οι γυναίκες και η συχνότητά του αυξάνει στις ηλικίες 50 έως 60 ετών.

Τα οφέλη του ύπνου στην υγεία που δεν είχατε σκεφτείΤα οφέλη του ύπνου στην υγεία που δεν είχατε σκεφτεί

Ένας καλός ύπνος δεν συγκρίνεται με τίποτα… και φαίνεται πως τα οφέλη του για την υγεία μας είναι μεγαλύτερα απ’ ό,τι πιστεύαμε.

Αυπνία: Όταν φταίει το πολύ φαγητόΑυπνία: Όταν φταίει το πολύ φαγητό

Η μεγάλη κατανάλωση φαγητού μπορεί να δυσχεράνει τον ύπνο. Είναι λύση να κοιμόμαστε νηστικοί;

Αϋπνία: Ποιες είναι οι συνέπειές της στον οργανισμόΑϋπνία: Ποιες είναι οι συνέπειές της στον οργανισμό

Η έλλειψη ύπνου, ή έστω ποιοτικού ύπνου, όχι μόνο προκαλεί οξυθυμία, κακή κρίση, ένταση, άγχος και κατάθλιψη, αλλά αυξάνει και τη συχνότητα των ατυχημάτων.

Οφέλη του ύπνου στην υγεία που ίσως δεν γνωρίζετεΟφέλη του ύπνου στην υγεία που ίσως δεν γνωρίζετε

Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να κοιμόμαστε αρκετά – και καλά – αλλά τα παρακάτω οφέλη του ύπνου ίσως δεν είχαν περάσει από το μυαλό σας.

Ροχαλητό: Αίτια και παράγοντες που το επιδεινώνουνΡοχαλητό: Αίτια και παράγοντες που το επιδεινώνουν

Εκτός από ενοχλητικό, το ροχαλητό μπορεί επίσης να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία. Πότε χρειάζεται επίσκεψη σε ειδικό.

Αϋπνία: Πώς ‘’να βγάλετε’’ την επόμενη ημέραΑϋπνία: Πώς ‘’να βγάλετε’’ την επόμενη ημέρα

Η αϋπνία ταλαιπωρεί πολύ κόσμο και έχει επίπτωση στην υγεία και την καθημερινότητα. Tips για να επιβιώσετε την επόμενη ημέρα.

Γιατί χρειαζόμαστε 8 ώρες ύπνο κάθε βράδυ;Γιατί χρειαζόμαστε 8 ώρες ύπνο κάθε βράδυ;

Ποιες είναι οι επιπτώσεις της έλλειψης ύπνου στην υγεία μας; Πώς θα καταφέρουμε να κοιμόμαστε περισσότερο – και καλύτερα – το βράδυ.

Υπνηλία: Οι αληθινοί λόγοι πίσω από την κούρασηΥπνηλία: Οι αληθινοί λόγοι πίσω από την κούραση

Αισθάνεστε κουρασμένοι και νυσταγμένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας; Μήπως αντιμετωπίζετε προβλήματα στον ύπνο; Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις συχνότερες διαταραχές ύπνου.

Προβλήματα ύπνου: Τι μπορώ να κάνω;Προβλήματα ύπνου: Τι μπορώ να κάνω;

Τι μπορώ να κάνω ώστε να κοιμάμαι καλύτερα, περισσότερο, συνεχόμενα και σε ωφέλιμες ώρες;

4 αλλαγές για καλύτερο ύπνο4 αλλαγές για καλύτερο ύπνο

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε το βράδυ; Αυτές οι τέσσερις μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά.

5 προβλήματα ύπνου και οι λύσεις τους5 προβλήματα ύπνου και οι λύσεις τους

Ροχαλητό, σύνδρομο ανήσυχων ποδιών και υπνοβασία είναι ορισμένα προβλήματα που μειώνουν την ποιότητα του ύπνου. Υπάρχει λύση;

Αϋπνία: Ποιες τροφές μας κρατούν ξύπνιους;Αϋπνία: Ποιες τροφές μας κρατούν ξύπνιους;

Μπορεί να φταίει το γεύμα μας για την αυπνία ή τη δυσκολία να κοιμηθούμε βαθιά; Υπάρχουν τροφές ή ροφήματα που θα πρέπει να αποφεύγουμε για να κοιμόμαστε καλά;

Αϋπνία: Με ποιες νόσους συνδέεται;Αϋπνία: Με ποιες νόσους συνδέεται;

Mαζί με την αϋπνία έρχονται και τα προβλήματα υγείας. Τι δείχνουν οι μελέτες σχετικά με τις επιπτώσεις της έλλειψης ύπνου στον οργανισμό.

Ύπνος: Ποιοι παράγοντες τον βοηθούν και ποιοι τον εμποδίζουν Ύπνος: Ποιοι παράγοντες τον βοηθούν και ποιοι τον εμποδίζουν

Ο ύπνος μπορεί να βοηθηθεί από ορισμένες τροφές, ενώ άλλες μπορεί να τον καθυστερήσουν. Ποιο ρόλο παίζει η άσκηση και το στρες;

Φαγητό και ύπνος: Ποια είναι η σχέση τους;Φαγητό και ύπνος: Ποια είναι η σχέση τους;

Πώς επηρεάζει η ποσότητα του βραδινού φαγητού και η ώρα που το τρώμε, τον ύπνο μας; Ποιες ουσίες επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου; Τι δείχνουν οι έρευνες.

Ροχαλητό: Αιτίες που το προκαλούν και τρόποι αντιμετώπισηςΡοχαλητό: Αιτίες που το προκαλούν και τρόποι αντιμετώπισης

Το ροχαλητό μπορεί να κρύβει κάποια δυσλειτουργία του οργανισμού. Ποιοι παράγοντες το προκαλούν ή το επιδεινώνουν; Απλοί τρόποι για να το αντιμετωπίσετε.

Πάρτε έναν υπνάκο: Tips για μέγιστο αποτέλεσμαΠάρτε έναν υπνάκο: Tips για μέγιστο αποτέλεσμα

Ανήκετε σε αυτούς που νιώθουν υπνηλία το απόγευμα; Ο σύντομος ύπνος μπορεί να αντιμετωπίσει τη συγκεκριμένη αίσθηση. 5 tips για καλό και χαλαρωτικό υπνάκο.

Aϋπνία: Λόγοι και αντίδοτα για να μην είστε…νυχτοπούλιαAϋπνία: Λόγοι και αντίδοτα για να μην είστε…νυχτοπούλια

Δεν μπορείτε να κοιμηθείτε; Ξυπνάτε πολλές φορές μέσα στη νύχτα; Τι φταίει; Δημοφιλείς αιτίες αυπνίας και το αντίδοτό τους.

Άπνοια ύπνου. Ποιες είναι οι συνέπειες στον οργανισμόΆπνοια ύπνου. Ποιες είναι οι συνέπειες στον οργανισμό

Η άπνοια θεωρείται μία επικίνδυνη διαταραχή της αναπνοής στον ύπνο, με σοβαρές συνέπειες για την υγεία του ανθρώπου. Πώς επηρεάζει τον οργανισμό;

6 πράγματα που δεν ξέρετε για την αϋπνία 6 πράγματα που δεν ξέρετε για την αϋπνία

Πάσχετε από αϋπνία; Πριν κλείσετε ραντεβού με τον γιατρό σας δείτε 6 πιθανές αιτίες που μπορούν να κρατούν τον ύπνο μακριά σας.

Γιατί δεν κοιμάμαι καλά; Πρακτικές λύσεις για όνειρα γλυκάΓιατί δεν κοιμάμαι καλά; Πρακτικές λύσεις για όνειρα γλυκά

Η έλλειψη ύπνου δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική ισορροπία των ανθρώπων αλλά και το μεταβολισμό. Πέντε βασικοί κανόνες για να βελτιώσετε τον ύπνο σας.

10 tips κατά της αϋπνίας10 tips κατά της αϋπνίας

Αντιμετωπίζετε προβλήματα αϋπνίας; Δείτε 10 απλές λύσεις για καλό και χαλαρωτικό ύπνο.

Σύνδρομο υπνικής άπνοιας: Διάγνωση και αντιμετώπισηΣύνδρομο υπνικής άπνοιας: Διάγνωση και αντιμετώπιση

Ποιες είναι οι επιπλοκές και πώς γίνεται η διάγνωση της άπνοιας ύπνου;

Άπνοια ύπνου: Δώστε βαθιά ανάσα στη ζωή σαςΆπνοια ύπνου: Δώστε βαθιά ανάσα στη ζωή σας

Οι άπνοιες κατά τη διάρκεια του ύπνου προκαλούν έντονη ημερήσια υπνηλία, σύγχυση και αδυναμία συγκέντρωσης και σε βαρύτερες περιπτώσεις ανάπτυξη υπέρτασης, αρρυθμιών και σεξουαλικής ανεπάρκειας, ιδίως στους άνδρες.

Ροχαλητό: Ενοχλητικό σύμπτωμα που δεν είναι πάντα αθώο

Η αντιμετώπιση του ροχαλητού γίνεται με τον εντοπισμό και θεραπεία υποκείμενων οργανικών παραγόντων και νοσημάτων.

Οι διαταραχές του ύπνου

Ο ύπνος του φυσιολογικού ανθρώπου είναι εξαιρετικά ευαίσθητος στην επίδραση του φωτός, φαινόμενο που παρουσιάζει αρκετές φυσιολογικές παραλλαγές.

Πολεμήστε τον ύπνο…μαρτύριο

Όλοι μας έχουμε περάσει νύκτες που δεν κοιμηθήκαμε καλά, ίσως και καθόλου, παρόλο που προσπαθήσαμε. Στις περισσότερες περιπτώσεις κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε εκείνες τις ημέρες μας απασχολούσε και ‘δεν μας άφηνε να κοιμηθούμε’.

Αϋπνία: Εφιάλτης χωρίς ύπνο…

Με τον όρο αϋπνία ή με τον ευρύτερο όρο διαταραχές του ύπνου εννοούμε όχι μόνο την μερική ή παντελή έλλειψη ύπνου αλλά και την κακή ποιότητα αυτού.

Αϋπνία: Αιτίες και θεραπεία

H αϋπνία ταλαιπωρεί συστηµατικά έναν στους τρεις ανθρώπους µε σηµαντικές επιπτώσεις στην καθηµερινή τους ζωή. Η ιατρική µπορεί να δώσει τη λύση και σε αυτό το πρόβληµα. Ποια είναι όµως η θεραπεία της;

Σύνδρομο άπνοιας ύπνου

Το ΣΑΥ είναι μια συχνή πάθηση καθώς φαίνεται να αφορά πάνω από 4% των αντρών και 2% των γυναικών μέσης ηλικίας, χωρίς βέβαια να αποκλείονται και άλλες ηλικιακές ομάδες.

Χρόνιες διαταραχές ύπνου

Οι διαταραχές ύπνου εμφανίζονται με τη μορφή της αϋπνίας ή με τη μορφή της υπνηλίας.

Πόσο απαραίτητος είναι ο ύπνοςΠόσο απαραίτητος είναι ο ύπνος

Η στέρηση του ύπνου προκαλεί διαταραχές της προσοχής, της απόδοσης στην εργασία αλλά και του συναισθήματος. Συνεπώς, ο ύπνος είναι απαραίτητος για μια ομαλή διαβίωση.

Αϋπνία: Τι κρύβεται από πίσω;

Η πιο συχνή αιτία αϋπνίας στην αρχή και κατά τη διάρκεια του ύπνου είναι η συχνή χρήση οινοπνεύματος, νικοτίνης και ναρκωτικών ουσιών καθώς και φαρμάκων, ακόμη και υπνωτικών.

Αϋπνία

Ο ύπνος είναι μία από τις βασικότερες και πιο απαραίτητες λειτουργίες του οργανισμού μας. Κατά τη διάρκεια του ύπνου δίνεται η ευκαιρία στο σώμα μας να αναπαυθεί και στον οργανισμό μας να αναπληρώσει την ενέργεια που χάνεται με τις δραστηριότητες της ημέρας και να αποκαταστήσει τυχόν βλάβες των οργάνων του.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;

Η υπερφαγία δεν μας εμποδίζει μόνο να χάσουμε κιλά, αλλά μας βάζει σε κίνδυνο για σοβαρές επιπλοκές. Πώς θα την ελέγξουμε;... Περισσότερα »

Το παιδί μου φοβάται το σκοτάδι: Τι να κάνω;Το παιδί μου φοβάται το σκοτάδι: Τι να κάνω;

Τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το παιδί σας να σταματήσει να φοβάται και να συνεχίσει να κοιμάται στο κρεβάτι του;... Περισσότερα »

Πολλαπλή σκλήρυνση: Πώς θα ανακουφιστείτε από τους πόνους Πολλαπλή σκλήρυνση: Πώς θα ανακουφιστείτε από τους πόνους

Οι ασθενείς που πάσχουν από τη νευρολογική νόσο αντιμετωπίζουν πόνους—πώς θα ανακουφιστούν, όμως;... Περισσότερα »

Ιγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπισηΙγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπιση

Υπάρχουν προδιαθεσικοί παράγοντες; Ποια μέτρα πρόληψης πρέπει να πάρετε για να προστατεύσετε το παιδί σας; ... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Μήπως η πρακτική των timeouts τραυματίζει ψυχικά τα παιδιά και δεν έχει το αποτέλεσμα που περιμένει ο γονιός;
«Υπάρχουν κάποια ψέματα που λένε όλοι οι γονείς. Υπάρχουν πράγματα που είπαμε ότι δεν θα κάνουμε ποτέ… και μετά, τα κάνουμε. Υπάρχουν μύθοι σχετικά με τη μητρότητα.»
Δίνοντας… νέα πνοή στον καναπέ σας, θα ανανεώσετε όλο το σαλόνι σας. Πάρτε ιδέες, λοιπόν και πιάστε δουλειά!
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης