Με τα χρόνια, οι πόνοι στο σώμα δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο. Όλοι γερνάμε, άλλωστε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν προσέχουμε το σώμα μας από νωρίς δεν μπορούμε να γλιτώσουμε πολλά μελλοντικά προβλήματα. Οι πόνοι στην μέση μπορούν να γίνουν ιδιαίτερα ενοχλητικοί. Ας δούμε, λοιπόν, πώς θα καταφέρουμε να τους προλάβουμε προτού καν ξεκινήσουν.

Καθόμαστε σωστά

Δεν χρειάζεται να αδειάσουμε το πορτοφόλι μας για να αγοράσουμε μια ειδική καρέκλα που θα φτιάξει τη στάση του σώματός μας. Το μόνο που θα χρειαστούμε είναι μια καρέκλα που να στηρίζει σωστά την πλάτη μας, έτσι ώστε να μην καμπουριάζουμε. Επίσης, κάθε μισή ώρα, θα ήταν καλή ιδέα να σηκώνεστε και να περπατάτε για λίγα δευτερόλεπτα, για να χαλαρώσετε τους μύες σας.

'Ισια πλάτη

Όταν είμαστε όρθιοι, είναι καλό να φανταζόμαστε ότι μια ευθεία γραμμή που ξεκινά από το ταβάνι δίνει τη σωστή κατεύθυνση στο σώμα μας. Προσπαθήστε να διατηρείτε το σώμα σας σε μια ευθεία κάθε φορά που στέκεστε, χωρίς να πέφτουν μπροστά οι ώμοι, τα γόνατα ή το κεφάλι.

Οι κατάλληλες σόλες

Αν οι σόλες των παπουτσιών σας δεν είναι μαλακές και δεν προσφέρουν στήριξη από τους κραδασμούς, προκαλείται σταδιακά βλάβη στα οστά της μέσης. Το ίδιο συμβαίνει και με τα επίπεδα παπούτσια, αλλά και με τα ψηλά τακούνια. Όταν είστε στο σπίτι, μπορείτε να φοράτε παντόφλες με μεγάλη σόλα, ή αθλητικά.

Κόψτε το κάπνισμα

Μια έρευνα του 2010 αποκάλυψε ότι οι καπνιστές υποφέρουν συχνότερα από πόνους στη μέση, πιθανότατα επειδή το κάπνισμα ελαττώνει την ροή του αίματος προς την σπονδυλική στήλη.

Σηκώνετε βάρη προσεκτικά

Για τα βαριά αντικείμενα, να θυμάστε ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε τα πόδια σας και όχι την πλάτη σας για να βάλετε δύναμη. Για πιο ελαφριά αντικείμενα, γονατίστε με το ένα πόδι, εκτείνοντας το άλλο πόδι προς τα πίσω για στήριξη.

Μικρότερα μαξιλάρια

Αν το μαξιλάρι σας είναι τεράστιο, οι μύες σας μπορεί να πιαστούν. Ένα μικρότερου μεγέθους ανατομικό μαξιλάρι θα σας προσφέρει καλύτερη στήριξη.