ΑρχικήΆσκηση

Διατροφή για άσκηση

Προβολή

Τα θαύματα των μανιταριών!Τα θαύματα των μανιταριών!

Ποιοι αθλητές ωφελούνται από την λήψη Cordyceps; Γιατί είναι ενδεδειγμένη η λήψη πριν την άσκηση; Πως βοηθάει τον οργανισμό των ασκούμενων;

Δίαιτα: Αυτά που πρέπει να σας πει ο γυμναστής σαςΔίαιτα: Αυτά που πρέπει να σας πει ο γυμναστής σας

Ποιες είναι οι συμβουλές που θα ακούσουμε από κάθε σωστό γυμναστή σχετικά με τη δίαιτα;

Τροφές για ακόμα πιο δυνατή προπόνησηΤροφές για ακόμα πιο δυνατή προπόνηση

Ποια είναι τα τρόφιμα που μας γεμίζουν ενέργεια και μας βοηθούν να κάνουμε ακόμα πιο έντονη τη γυμναστική μας;

Τι να φάω πριν την προπόνηση;Τι να φάω πριν την προπόνηση;

Η σωστή διατροφή πριν από την άσκηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Ποια είναι η διατροφή αυτή;

Άσκηση: Περισσότερη ενέργεια με φυτικές τροφέςΆσκηση: Περισσότερη ενέργεια με φυτικές τροφές

Μπορεί η φυτική διατροφή να μας βοηθήσει να γυμναζόμαστε καλύτερα; Μπορεί, και θα σας εξηγήσουμε πώς…

Πώς να ανακουφίσετε τους πιασμένους μυςΠώς να ανακουφίσετε τους πιασμένους μυς

Τέσσερα απλά βήματα για να ανακουφιστείτε από τους πόνους που προκαλεί το πιάσιμο στους μυς.

Οι πιο… δυνατές τροφές για αθλούμενουςΟι πιο… δυνατές τροφές για αθλούμενους

Αν θέλετε να αποκτήσετε γερό, γραμμωμένο σώμα, η άσκηση είναι μόνο το ένα σκέλος της εξίσωσης. Το άλλο είναι η σωστή διατροφή.

Διατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμεΔιατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε

Ποια είναι τα χειρότερα λάθη που κάνουμε σε ό,τι αφορά την διατροφή μας σε σχέση με την γυμναστική;

Οι καλύτερες τροφές μετά την πρωινή άσκησηΟι καλύτερες τροφές μετά την πρωινή άσκηση

Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που θα μας γεμίσουν ενέργεια μετά τη γυμναστική στο ξεκίνημα της μέρας;

Πρόγραμμα διατροφής για bodybuildingΠρόγραμμα διατροφής για bodybuilding

Αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το bodybuilding, έχουμε μερικές προτάσεις για τις αλλαγές που θα χρειαστεί να κάνετε στην διατροφή σας.

Διατροφή πριν και μετά την άσκησηΔιατροφή πριν και μετά την άσκηση

Ποια είναι τα κατάλληλα φαγητά για πριν και μετά από κάθε είδος γυμναστικής, ώστε να είμαστε πάντα γεμάτοι με την απαραίτητη ενέργεια;

Διατροφή για να σπάσετε το ατομικό σας ρεκόρ στην άσκηση!Διατροφή για να σπάσετε το ατομικό σας ρεκόρ στην άσκηση!

Πώς θα δώσετε στον οργανισμό σας τα απαραίτητα διατροφικά εφόδια για να αυξήσετε την αθλητική σας απόδοση.

Κούραση στην άσκηση: 3 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστεΚούραση στην άσκηση: 3 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε

Αν κουράζεστε πολύ εύκολα όταν γυμνάζεστε, ίσως δεν λαμβάνετε ικανοποιητικές ποσότητες από τρία πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι αυτά;

Πώς να σταματήσω να τρώω υπερβολικά μετά την άσκηση;Πώς να σταματήσω να τρώω υπερβολικά μετά την άσκηση;

Πώς μπορούμε να σταματήσουμε να καταναλώνουμε αλόγιστα φαγητό μετά τη γυμναστική; Διαβάστε εδώ μερικούς έξυπνους τρόπους.

7 τροφές που βοηθούν στο χτίσιμο των μυών7 τροφές που βοηθούν στο χτίσιμο των μυών

Αν θέλετε να χτίσετε μυς και να τους διατηρήσετε μεγάλους και δυνατούς, εκτός από την άσκηση μπορείτε να βοηθηθείτε και με την επιλογή συγκεκριμένων τροφίμων.

Τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά τη γυμναστική;Τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά τη γυμναστική;

Είναι κακό να γυμναζόμαστε με άδειο στομάχι; Πώς πρέπει να εφοδιάζουμε και να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας πριν και μετά την άσκηση.

Άθληση και διατροφή: 4 συνταγές ιδανικές για όσους ασκούνταιΆθληση και διατροφή: 4 συνταγές ιδανικές για όσους ασκούνται

Η πρωτεΐνη είναι ιδιαίτερα σημαντική για μια πληθώρα λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού. Δείτε 4 πρωτεΐνούχες συνταγές για το σπίτι ή το γραφείο.

Mικρά μυστικά διατροφής για καλύτερη γυμναστική!Mικρά μυστικά διατροφής για καλύτερη γυμναστική!

Ποια είναι τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τον αθλούμενο. Θρεπτικά συστατικά και συστάσεις για την κατανάλωσή τους.

Διατροφή για βόλειΔιατροφή για βόλει

Οι ημερήσιες ενεργειακές απαιτήσεις για τους αθλητές της πετοσφαίρισης κυμαίνονται στις 2.400 - 4.200 θερμίδες για τις γυναίκες και 2.800 - 5.000 θερμίδες για τους άνδρες, ανάλογα με την ένταση και διάρκεια των προπονήσεων.

Η διατροφή στο μπάσκετΗ διατροφή στο μπάσκετ

Οι αθλητές του μπάσκετ δαπανούν σε έναν αγώνα( ή και στην προπόνηση) τουλάχιστον 500 θερμίδες. Άρα η διατροφική υποστήριξη είναι σημαντική και για την αποφυγή γρήγορης κόπωσης και αφυδάτωσης.

Ενυδάτωση στο γυμναστήριοΕνυδάτωση στο γυμναστήριο

Εκτός από ένα ζευγάρι αθλητικά ρούχα και παπούτσια και την επιλογή του κατάλληλου προγράμματος, αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι και η εξασφάλιση της ενυδάτωσής μας!

Οδηγός διατροφής στο γυμναστήριοΟδηγός διατροφής στο γυμναστήριο

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής όταν συνδυάζεται σωστά με κάποιο πρόγραμμα άσκησης, μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της προπόνησης και άρα τα οφέλη της άσκησης για την υγεία.

Τραφείτε σαν αθλητήςΤραφείτε σαν αθλητής

Η ερώτηση των περισσότερων όταν ξεκινούν συστηματικά γυμναστική είναι αν χρειάζονται παραπάνω ποσότητα πρωτεΐνης την ημέρα στη διατροφή τους, καταφεύγοντας αρκετά συχνά στα συμπληρώματα διατροφής.

Η διατροφή των αθλητών κατά τη μεταβατική περίοδοΗ διατροφή των αθλητών κατά τη μεταβατική περίοδο

Στη μεταβατική περίοδο ο αθλητής έχει ως στόχο τη διατήρηση του σωματικού βάρους ή τη μείωσή του όταν αυτή απαιτείται. Πώς όμως μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο;

Καλύτερες οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζαςΚαλύτερες οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζας

Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσετε τη μυϊκή αύξηση αλλά απλά να είστε πιο έξυπνοι με την κατανομή της, προτείνουν οι επιστήμονες.

Διατροφή και μυϊκή μάζαΔιατροφή και μυϊκή μάζα

Καλύτερες βρέθηκαν οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζας.

Διατροφή μετά την άσκηση, για σμιλεμένο σώμαΔιατροφή μετά την άσκηση, για σμιλεμένο σώμα

Το γεύμα μετά την άσκηση, μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, καθώς είναι απαραίτητο για την ανακατασκευή των μυών και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειάς τους.

Αποκτήστε το ιδανικό σώμα!Αποκτήστε το ιδανικό σώμα!

Και ναι, το πήρατε απόφαση. Η άσκηση μπήκε στη ζωή σας για τα καλά και τα 30 λεπτά πάνω στο διάδρομο του γυμναστηρίου δεν είναι τελικά τόσο βασανιστικά όσο νομίζατε.

Οι κατάλληλες τροφές για την άσκησηΟι κατάλληλες τροφές για την άσκηση

Η άσκηση και συνεπώς το υγιές σώμα είναι το όχημα που μας βοηθά να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις της καθημερινότητάς μας. Από την άλλη πλευρά, τα καύσιμά μας είναι η σωστή και πλούσια σε θρεπτική αξία τροφή.

5 τρόφιμα για γραμμωμένους κοιλιακούς5 τρόφιμα για γραμμωμένους κοιλιακούς

Καταγράψτε τα τρόφιμα που 'ταΐζετε' το σώμα σας και αποκτήστε επίπεδους και καλλίγραμμους κοιλιακούς.

Ποια είναι η κατάλληλη ποσότητα πρωτεΐνης για αύξηση της μυϊκής μάζας

Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσετε τη μυϊκή αύξηση αλλά απλά να είστε πιο έξυπνοι με την κατανομή της, προτείνουν οι επιστήμονες.

Η σωστή διατροφή για την αθλούμενηΗ σωστή διατροφή για την αθλούμενη

Μια χαρακτηριστική περίπτωση τύπου γυναικών με ιδιαίτερες διατροφικές απαιτήσεις και συχνά ατοπήματα είναι η αθλούμενη. Ας συνοψίσουμε τα χαρακτηριστικά της, τα διατροφικά σφάλματα και τις λύσεις που προτείνονται.

Η κατάλληλη διατροφή πριν και μετά την άσκησηΗ κατάλληλη διατροφή πριν και μετά την άσκηση

Η κατανάλωση γεύματος πριν από την προπόνηση, σε αντίθεση με την προπόνηση σε κατάσταση νηστείας, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την απόδοση. Το γεύμα ή το σνακ πριν από μια έντονη προπόνηση θα πρέπει να ικανοποιεί δύο συνθήκες.

Κατανάλωση καφείνης και αθλητισμόςΚατανάλωση καφείνης και αθλητισμός

Η επινεφρίνη σε συνδυασμό με την καφεΐνη μπορούν να επιφέρουν μυϊκή συστολή, αυξάνουν το ρυθμό διάσπασης μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου, αυξάνουν την απελευθέρωση των ελεύθερων λιπαρών οξέων από το λιπώδη ιστό και αυξάνουν τη χρήση μυϊκών τριγλυκεριδίων.

Διατροφή για ασκήσεις με βάρηΔιατροφή για ασκήσεις με βάρη

Ανάλογα με το είδος (ένταση και διάρκεια) της προπόνησης με βάρη που κάνετε και το στόχο που έχετε, είτε αυτός είναι μυική ενδυνάμωση είτε αύξηση μυϊκού όγκου, η κατάλληλη διατροφή κρίνεται απαραίτητη.

Η σωστή διατροφή του αθλητήΗ σωστή διατροφή του αθλητή

Οι διατροφικές απαιτήσεις των αθλητών κατά την διάρκεια μιας αγωνιστικής περιόδου διαχωρίζονται ανάλογα με τις τρεις κύριες χρονικές περιόδους που αφορούν ένα αγώνισμα.

Αθλητική δραστηριότητα και διατροφή

Η ικανότητα για εκτέλεση μυϊκού έργου εξαρτάται από διεργασίες που αποδίδουν ενέργεια στους μυς. Για τη λειτουργία τους οι μυς χρειάζονται οξυγόνο που παραλαμβάνεται με τους πνεύμονες από την ατμόσφαιρα και μεταφέρεται στους μυς με το αίμα.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Ποιες τροφές να αποφεύγεις αν έχεις άγχος ή κατάθλιψηΠοιες τροφές να αποφεύγεις αν έχεις άγχος ή κατάθλιψη

Υπάρχουν τροφές που καλό θα είναι να μην καταναλώνουμε αν η διάθεσή μας είναι πεσμένη. Ποιες είναι.... Περισσότερα »

‘Άμεσα οφέλη από τη διακοπή του καπνίσματος‘Άμεσα οφέλη από τη διακοπή του καπνίσματος

Προσπαθήστε να σταματήσετε το κάπνισμα και θα παρατηρήσετε τα ακόλουθα αποτελέσματα.... Περισσότερα »

Ανταγωνιστική κολύμβηση σε πισίνα: Προδιαθεσικός παράγοντας για την ανάπτυξη άσθματος;Ανταγωνιστική κολύμβηση σε πισίνα: Προδιαθεσικός παράγοντας για την ανάπτυξη άσθματος;

Ποια μη φαρμακευτική παρέμβαση προτείνεται ως συμπληρωματική στρατηγική διαχείρισής του;... Περισσότερα »

Καταπόνηση των ματιών: Συμβουλές πρόληψηςΚαταπόνηση των ματιών: Συμβουλές πρόληψης

Η καταπόνηση των ματιών είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι χρήστες υπολογιστών, και ανάλογες είναι οι περιπτώσεις των παιδιών.... Περισσότερα »

Video - Όλο και πιο επιτακτική η ανάγκη στρατηγικών μείωσης της βλάβης από το κάπνισμα

Λαμβάνοντας υπόψιν τη μεγάλη επίπτωση του καπνίσματος στην δημόσια υγεία αλλά και το γεγονός ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως θα συνεχίζουν να καπνίζουν έως το 2025, ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Είναι μια από τις πιο όμορφες περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας, όμως, οι 9 μήνες της εγκυμοσύνης σίγουρα δεν είναι στρωμένοι με ροδοπέταλα.
Από τη μία θέλεις να κάνεις παιδιά, από την άλλη έχεις δεύτερες σκέψεις. Θα καταφέρουμε άραγε να καταρρίψουμε τους ενδοιασμούς σου;
Μεγάλα προβλήματα στην καθημερινότητα των γονιών απαιτούν έξυπνες λύσεις. Κι αυτοί οι γονείς τις βρήκαν!
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης