Προβολή

ΑρχικήΆσκηση

Φυσική δραστηριότητα για διάφορα προβλήματα υγείας

Προβολή

Καλύτερες και χειρότερες ασκήσεις για ανθρώπους με άσθμαΚαλύτερες και χειρότερες ασκήσεις για ανθρώπους με άσθμα

Αν πάσχετε από άσθμα, η γυμναστική δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο. Υπάρχουν, όμως, ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε με άνεση…

Τι να προσέξετε στην άσκηση αν πάσχετε από ΓΟΠΤι να προσέξετε στην άσκηση αν πάσχετε από ΓΟΠ

Την ώρα της γυμναστικής μπορεί να εμφανιστεί επιδείνωση των συμπτωμάτων. Απλές συμβουλές αντιμετώπισης.

Αερόβια άσκηση και σύνδρομο GBSΑερόβια άσκηση και σύνδρομο GBS

Η αερόβια άσκηση σε εργομετρικό ποδήλατο στο πλαίσιο της θεραπευτικής άσκησης επηρεάζει θετικά την κινητικότητα, τα επίπεδα κόπωσης και την διανοητική λειτουργία.

Προβλήματα στα γόνατα: Ποιες ασκήσεις βοηθούν;Προβλήματα στα γόνατα: Ποιες ασκήσεις βοηθούν;

Αν πάσχετε από προβλήματα στα γόνατα, υπάρχουν ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια και να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την κατάσταση;

Οστεοαρθρίτιδα ισχίων: Aσκήσεις στη μέση ηλικίαΟστεοαρθρίτιδα ισχίων: Aσκήσεις στη μέση ηλικία

Η άσκηση θεωρείται σημαντικός παράγοντας, τόσο στη μείωση του πόνου όσο και στη βελτίωση της λειτουργικότητας των αρθρώσεων.

Ποιες ασκήσεις μας βοηθούν στον σακχαρώδη διαβήτηΠοιες ασκήσεις μας βοηθούν στον σακχαρώδη διαβήτη

Ποιες είναι οι ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη;

Πώς η άσκηση βοηθάει στην οστεοπόρωσηΠώς η άσκηση βοηθάει στην οστεοπόρωση

Αν πάσχετε από οστεοπόρωση, η γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά. Ποια είδη άσκησης είναι κατάλληλα.

7 είδη καρκίνου που προλαμβάνονται με την άσκηση7 είδη καρκίνου που προλαμβάνονται με την άσκηση

Μπορούμε, άραγε, με την γυμναστική να ελαττώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου; Ας δούμε τι λένε οι μελέτες.

Η άσκηση στον καρκίνο: Πώς βοηθά τον ασθενή;Η άσκηση στον καρκίνο: Πώς βοηθά τον ασθενή;

Τα οφέλη της άσκησης στον καρκίνο είναι σημαντικά. Ποια είναι και τι έδειξαν πρόσφατες μελέτες.

Πόνος στη μέση: Ποιες ασκήσεις να κάνω;Πόνος στη μέση: Ποιες ασκήσεις να κάνω;

Πονάει η μέση σας; Αντί να ξαπλώσετε, καλό θα είναι να ασκηθείτε. Δείτε ποιες ασκήσεις βοηθούν στην ανακούφιση του πόνου στη μέση.

Άθληση και κρυολόγημα: Προσοχή στη μυοκαρδίτιδαΆθληση και κρυολόγημα: Προσοχή στη μυοκαρδίτιδα

Συχνά η μυοκαρδίτιδα δημιουργείται όταν ένας άνθρωπος αθλείται πρόωρα μετά από μια λοίμωξη. Τι συμβαίνει στην περίπτωση των αθλητών και πώς μπορούν να αποφύγουν τη μυοκαρδίτιδα;

Η σημασία της θεραπευτικής άσκησης στις παθήσεις της σπονδυλικής στήληςΗ σημασία της θεραπευτικής άσκησης στις παθήσεις της σπονδυλικής στήλης

Η εξέλιξη της θεραπευτικής άσκησης και η ενημέρωση για τη χρησιμότητά της, μπορεί να συμβάλει αρκετά στην αντιμετώπιση των περισσότερων παθήσεων της σπονδυλικής στήλης.

Πώς να διορθώσετε προβλήματα υγείας με την άσκησηΠώς να διορθώσετε προβλήματα υγείας με την άσκηση

Όσον αφορά την πρόληψη, η άσκηση είναι από τα καλύτερα φάρμακα. Ωστόσο, μερικές ασκήσεις είναι καλύτερες από άλλες για την ίαση προβλημάτων. Δοκιμάστε τις εξής λύσεις.

Παχυσαρκία και άσκηση: Επιλέγοντας ένα νέο ξεκίνημαΠαχυσαρκία και άσκηση: Επιλέγοντας ένα νέο ξεκίνημα

Μην αφήσετε προηγούμενες προσπάθειες που εγκαταλείψατε στη μέση να σας οδηγήσουν στο λανθασμένο συμπέρασμα ότι ‘τίποτα δε μπορεί να αλλάξει’.

Άσκηση και καφείνη στον καρκίνο του δέρματοςΆσκηση και καφείνη στον καρκίνο του δέρματος

Μελέτη προτείνει ότι ο συνδυασμός καφεΐνης και άσκησης μπορεί να είναι προστατευτικός ενάντια στον καρκίνο του δέρματος που προκαλείται από την έκθεση στον ήλιο

Γυμναστική για φλεβική ανεπάρκειαΓυμναστική για φλεβική ανεπάρκεια

Πώς μπορείτε να γυμνάζεστε αν εμφανίζετε φλεβική ανεπάρκεια. Ασκήσεις και συμβουλές.

Ποια είναι η λύση για το στρες και το χρόνιο άγχοςΠοια είναι η λύση για το στρες και το χρόνιο άγχος

Είναι πλέον γνωστό ότι ειδικοί ιατροί συστήνουν την άσκηση ως μέσο θεραπείας της κατάθλιψης και του χρόνιου στρες.

Φυσική δραστηριότητα στο σακχαρώδη διαβήτηΦυσική δραστηριότητα στο σακχαρώδη διαβήτη

Η σωματική άσκηση αποτελεί τον αποτελεσματικότερο τρόπο πρωτογενούς και δευτερογενούς αντιμετώπισης του διαβήτη.

Κήλες και κήλη των αθλητώνΚήλες και κήλη των αθλητών

Η αιτία δημιουργίας της κήλης είναι ο συνδυασμός πίεσης και αδύναμου σημείου, η πίεση δηλαδή ωθεί το όργανο ή τον ιστό να περάσει από το αδύναμο σημείο ή την οπή.

Πάρκινσον: Ο διάδρομος είναι η καλύτερη μορφή άσκησηςΠάρκινσον: Ο διάδρομος είναι η καλύτερη μορφή άσκησης

Μελέτη αποκαλύπτει ότι χαμηλής έντασης άσκηση στο δαπεδοεργόμετρο (διάδρομο) είναι η καλύτερη μορφή εκγύμνασης σε ασθενείς με τη νόσο του πάρκινσον.

Τα υψηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας ενδέχεται να οδηγήσουν σε αρθρίτιδαΤα υψηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας ενδέχεται να οδηγήσουν σε αρθρίτιδα

Οι μεσήλικες άνδρες και γυναίκες που ασχολούνται με υψηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας μπορούν να προκαλέσουν ζημιά εν αγνοία τους στα γόνατά τους, ενώ αυξάνουν τον κίνδυνο για οστεοαρθρίτιδα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Άσκηση: ′Οπλο′ για την οστεοπόρωσηΆσκηση: ′Οπλο′ για την οστεοπόρωση

Αν και ο περισσότερος κόσμος αναγνωρίζει τη σημασία της διατροφής για τη διατήρηση υγιών οστών, λίγοι αντιλαμβάνονται την ανάγκη που έχουν και τα οστά να 'γυμνάζονται'.

Ασκήσεις για ενδυνάμωση της μέσηςΑσκήσεις για ενδυνάμωση της μέσης

Η σωστή αποκατάσταση έστω και από τον πρώτο βιώσιμο πόνο μέσης είναι το κλειδί ώστε να μην επανέρχονται τα επεισόδια πόνου. Προτεινόμενες ασκήσεις για έλεγχο και ενδυνάμωση της οσφυϊκής μοίρας της Σπονδυλικής Στήλης.

Η άσκηση στους καρκινοπαθείςΗ άσκηση στους καρκινοπαθείς

Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι που ανακάμπτουν από τον καρκίνο ικανοί, σωματικά ή ψυχολογικά, να ασκηθούν. Για αυτούς που θέλουν να δοκιμάσουν, με τη συγκατάθεση του γιατρού τους, η Αμερικανική Ένωση Καρκίνου δίνει τα πιθανά οφέλη της τακτικής άσκησης.

Aποκατάσταση καρδιοπαθών μέσω της άσκησηςAποκατάσταση καρδιοπαθών μέσω της άσκησης

Η παραδοσιακή μέθοδος αποκατάστασης καρδιοπαθών μέσω άσκησης, είναι η συμμετοχή τους σε αερόβιες κυρίως δραστηριότητες, οι οποίες ενεργοποιούν τις μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος.

Η άσκηση στην πρόληψη ασθενειώνΗ άσκηση στην πρόληψη ασθενειών

Πρόληψη καρδιακών και εγκεφαλικών επεισοδίων, προφύλαξη από την αρτηριακή υπέρταση, πρόληψη της οστεοπόρωσης, πρόληψη σακχαρώδους διαβήτη των ενηλίκων, πρόληψη του καρκίνου, βελτίωση νευρικών παθήσεων, καθυστέρηση γήρατος είναι τα οφέλη της άσκησης.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

5 πράγματα που κανείς δεν σας λέει για την απώλεια βάρους5 πράγματα που κανείς δεν σας λέει για την απώλεια βάρους

Ο δρόμος για ένα φυσιολογικό ΔΜΣ είναι μακρύς και τα εμπόδια πολλά και υπάρχουν κάποια πράγματα που πιθανόν να μην ξέρετε.... Περισσότερα »

Τα ανεκτίμητα οφέλη του μπρόκολουΤα ανεκτίμητα οφέλη του μπρόκολου

Είναι εμπλουτισμένο με μια μεγάλη ποικιλία βιταμινών, μετάλλων, ινών και άλλων βιοδραστικών ενώσεων.... Περισσότερα »

Από το νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο: 7 tips για όμορφη σχολική χρονιάΑπό το νηπιαγωγείο μέχρι το Πανεπιστήμιο: 7 tips για όμορφη σχολική χρονιά

Πώς μπορούν οι γονείς να συμβάλλουν στην καλύτερη σχολική καθημερινότητα των παιδιών, δημιουργώντας, παράλληλα, όμορφες σχολικές αναμνήσεις;... Περισσότερα »

Πώς να αποτρέψεις τη γήρανση του εγκεφάλουΠώς να αποτρέψεις τη γήρανση του εγκεφάλου

Η γήρανση είναι αναπόφευκτη, αλλά μπορείτε να λάβετε μέτρα για να την επιβραδύνετε. Απλά βήματα πρόληψης.... Περισσότερα »

Μακρύς ο δρόμος μέχρι την πλήρη συμμόρφωση με τον GDPRVideo - Μακρύς ο δρόμος μέχρι την πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR

Αν και ήδη έχουν περάσει 4 μήνες από την έναρξη εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (γνωστού ως GDPR), το ποσοστό συμμόρφωσης σε αυτόν είναι εξαιρετικά χαμηλό τόσο για τις ιδιωτικές ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
livestreaming
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Από το πώς θα πάει το παιδί τουαλέτα μέχρι το πώς θα σας αποχωρίζεται κάθε πρωί, δείτε πώς θα αντιμετωπίσετε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που προκύπτουν με το που πάει το παιδί στο νηπιαγωγείο.
Επιβραβεύστε τα παιδιά σας για να ενισχύσετε τις προσπάθειές τους και να τονώσετε την αυτοεκτίμησή τους, χωρίς να... σας κοστίζει.
Το καλοκαίρι πέρασε, τα φύλλα πέφτουν και παρόλο που οι μέρες είναι ακόμα ζεστές, ήρθε η ώρα να καλωσορίσουμε το φθινόπωρο. Και ποιος καλύτερος τρόπος να το υποδεχτούμε από ένα νέο μανικιούρ.
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης