ΑρχικήΔιατροφή

Αδυνάτισμα - Δίαιτα

Προβολή

Μπορώ να χάσω κιλά τρώγοντας μπανάνες;Μπορώ να χάσω κιλά τρώγοντας μπανάνες;

Μερικές από τις ιδιότητες του φρούτου μπορούν να βοηθήσουν ένα άτομο να μειώσει το φούσκωμα, να ελέγξει την όρεξή του και να αντικαταστήσει τα επεξεργασμένα σάκχαρα.

5 tips για να μην παχύνετε στις διακοπές5 tips για να μην παχύνετε στις διακοπές

Όλοι ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να κερδίσουμε μερικά περιττά κιλά χωρίς να το καταλάβουμε. Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να μη γυρίσουμε από το καλοκαιρινό ταξίδι φορτωμένοι κιλά.

Πώς θα χάσουμε το βάρος που βάλαμε στις διακοπέςΠώς θα χάσουμε το βάρος που βάλαμε στις διακοπές

8 απλά βήματα για να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών διακοπών, χωρίς πείνα.

Πώς να χάσουμε με σωστό τρόπο κιλά το καλοκαίριΠώς να χάσουμε με σωστό τρόπο κιλά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να χάσουμε κιλά. Πώς θα σιγουρευτούμε, όμως, πως ακολουθούμε την σωστή διατροφή; Ας δούμε μερικές χρήσιμες συμβουλές...

Πώς θα χάσουμε κιλά με χορτοφαγίαΠώς θα χάσουμε κιλά με χορτοφαγία

Η χορτοφαγία είναι από τις καλύτερες διατροφές για σταθερή απώλεια βάρους. Πώς θα τα καταφέρουμε;

Περισσότερα άρθρα για Αδυνάτισμα - Δίαιτα

Οι καλύτερες τροφές για επίπεδη κοιλιά Οι καλύτερες τροφές για επίπεδη κοιλιά

Και όμως μπορείτε να αδυνατίσετε επαρκώς καταναλώνοντας θρεπτικές ουσίες και μη στερούμενοι την πλούσια διατροφή.

  • Μέθοδοι διαλειμματικής νηστείας
    Αντέχετε να παραλείπετε γεύματα: Ποιο είδος διαλειμματικής νηστείας σας ταιριάζει;
  • Μπορεί το μηλόξυδο να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;
    Το ξίδι μηλίτης μήλου έχει χρησιμοποιηθεί ως τονωτικό για της υγείας για χιλιάδες χρόνια. Έρευνες δείχνουν ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Μπορείτε όμως να προσθέσετε μηλόξυδο στη διατροφή σας για να χάσετε βάρος;
  • Δίαιτα: Οι καλύτερες τροφές για πρωινό
    Αν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά, όλα ξεκινούν από το πρωινό σας. Oι παρακάτω τροφές είναι οι πιο δυνατοί σας σύμμαχοι!
  • Πώς να χάσουμε κιλά… τρώγοντας περισσότερο
    Η δίαιτα δεν σημαίνει περιορισμούς! Πόσο μάλλον, μπορείτε να απολαμβάνετε το φαγητό σας κανονικότατα, και να χάνετε κιλά…
  • Διατροφή στο διάστημα: το τελικό σύνορο
    Η δίαιτα των αστροναυτών πάντα αποτελούσε πόλο έλξης του φιλοπαράξενου της ανθρώπινης φύσης.
  • Σωστοί και λάθος τρόποι να μετρήσουμε το λίπος μας
    Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς τρόποι για να μετρήσουμε το σωματικό μας λίπος; Ποιοι από αυτούς έχουν ακριβή αποτελέσματα.
  • 20 απλά βήματα για χάσιμο κιλών
    Απλές συνήθειες που βοηθούν να κρατήσετε μακριά το επιπλέον σωματικό βάρος.
  • Πώς επηρεάζει η παχυσαρκία τη λειτουργία του εγκεφάλου
    Σύμφωνα με αποτελέσματα επιστημονικών μελετών η αύξηση του σωματικού βάρους επηρεάζει σημαντικά και την εγκεφαλική λειτουργία.
  • Θέλετε να αυξήσετε το βάρος σας;
    Το να αυξήσετε το βάρος σας και να το διατηρήσετε σε αυτό το επίπεδο, μπορεί να είναι πιο δύσκολο από την απώλεια βάρους και τη διατήρησή της.
  • Αύξηση βάρους μετά τη διακοπή του καπνίσματος
    Αναμφισβήτητα στην ερώτηση κάπνισμα ή λίγα περιττά κιλά, η απάντηση είναι σαφής: Η διακοπή του καπνίσματος είναι πιο σημαντική από τα λίγα περιττά κιλά που παίρνουμε όταν σταματάμε το κάπνισμα.
  • Το στρες παχαίνει!
    Για τους περισσότερους από μας, το στρες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Δυστυχώς, πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν πως μπορεί να επηρεάζει την απώλεια βάρους.
  • Βραδινά γεύματα και παχυσαρκία
    Υπάρχει άραγε κάποια αλήθεια στην ιδέα ότι όταν τρώμε βαριά, αργά το βράδυ, θα αυξάνουμε το βάρος μας; Οι επιστημονικές έρευνες δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε κάποιο κλινικό αποτέλεσμα που να συσχετίζει τα πλούσια βραδινά γεύματα με τον κίνδυνο παχυσαρκίας.
  • Βασικά ‘κλειδιά’ κατά της παχυσαρκίας
    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας, στις 24 Οκτωβρίου, το Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής (ΕΙΔ) προσφέρει ενημερωτικές συμβουλές για την αντιμετώπιση της ασθένειας.
  • Διακοπή καπνίσματος: Πώς δεν θα πάρετε κιλά
    Η διακοπή του καπνίσματος είναι μια πολύ σημαντική απόφαση για τους χρόνιους καπνιστές, ενώ η επίτευξη του στόχου απαιτεί πειθαρχία, καθώς οι δυσκολίες είναι αρκετές.
  • Υπνος και μεταβολισμός
    Μπορεί η έλλειψη ύπνου να οδηγήσει σε παχυσαρκία και εμφάνιση άλλων νοσημάτων;
  • Το αίνιγμα των ανθρώπινων λιποκυττάρων
    Πιστεύεται πως ο αυξημένος όγκος των λιποκυττάρων εξαιτίας αυξημένης αποθήκευσης λίπους, πιθανότατα λόγω αυξημένης κατανάλωσης θερμίδων ή και μειωμένης φυσικής δραστηριότητας, αποτελεί τον σημαντικότερο από αυτούς.
  • Λειτουργικά τρόφιμα: H συμβολή τους στον έλεγχο του βάρους
    Η βιομηχανία τροφίμων δραστηριοποιείται έντονα τα τελευταία χρόνια στο χώρο του σχεδιασμού και της εισαγωγής στην αγορά νέων τροφίμων τα οποία καλούνται λειτουργικά τρόφιμα.
  • Πώς αποφεύγουμε το φαινόμενο γιο-γιο
    Το φαινόμενο γιο-γιο, γνωστό και ως 'ανακύκλωση' του βάρους, αφορά την απώλεια κιλών και τη σταδιακή επανάκτησή τους. Αυτές οι αυξομειώσεις του βάρους μπορεί να είναι μικρές – της τάξης των 3-5 κιλών κάθε φορά – αλλά και μεγαλύτερες π.χ., της τάξεως των δέκα ή και περισσότερων κιλών.
  • Υπάρχουν τροφές που καίνε το σωματικό λίπος;
    Διάφορες τροφές, κατά καιρούς έχουν προταθεί ως φυσικά λιποδιαλυτικά, μαγνητίζοντας όπως είναι φυσικό το ενδιαφέρον των υπέρβαρων και όχι μόνο.
  • Πώς θα χάσει κιλά ο εργαζόμενος
    Η αλήθεια είναι ότι το εργασιακό ωράριο μπορεί να αποτελεί ένα πρόβλημα για τη σωστή τήρηση των αρχών ενός διαιτολογίου, ωστόσο δεν μπορεί να αποτελεί τροχοπέδη στην προσπάθεια να απαλλαγούμε από το περιττό βάρος.
  • 5+1 βήματα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας
    H κυτταρίτιδα είναι ο συνδυασμός της κληρονομικότητας με την κακή διατροφή και τη μειωμένη φυσική δραστηριότητα. Επειδή τα γονίδια μας, με τα υπάρχοντα δεδομένα, δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε, ας δούμε ποιες αλλαγές μπορούμε να κάνουμε.
  • Επιδημικές διαστάσεις της παχυσαρκίας
    Το ανησυχητικότερο όμως είναι ότι οι ρυθμοί εμφάνισης της παχυσαρκίας ειδικότερα στις κοινωνίες δυτικού τύπου είναι ραγδαία αυξανόμενοι.
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Πώς θα προστατεύσω τα νεφρά μουΠώς θα προστατεύσω τα νεφρά μου

Τι θα πρέπει να κάνω για να εμποδίσω την εμφάνιση νεφρικής βλάβης.... Περισσότερα »

Γήρανση του πληθυσμού και ανθυγιεινές συνήθειες αναμένεται να αυξήσουν τα περιστατικά καρκίνου παγκοσμίωςΓήρανση του πληθυσμού και ανθυγιεινές συνήθειες αναμένεται να αυξήσουν τα περιστατικά καρκίνου παγκοσμίως

H νέα έκδοση του Άτλαντα για τον καρκίνο αναφέρει ότι το κάπνισμα, η κακή διατροφή και η έλλειψη άσκησης προστίθενται στον κίνδυνο.... Περισσότερα »

Πώς θα αναρρώσω νωρίτερα από έναν τραυματισμόΠώς θα αναρρώσω νωρίτερα από έναν τραυματισμό

Τρόποι για να επιταχύνετε την αποκατάσταση και να επιστρέψετε γρηγορότερα στις καθημερινές ασχολίες.... Περισσότερα »

Πόνος στη μέση: Τι μάθαμε την τελευταία δεκαετίαΠόνος στη μέση: Τι μάθαμε την τελευταία δεκαετία

8 στους 10 ανθρώπους θα βιώσουν κάποια στιγμή στη ζωή τους πόνο στη μέση.... Περισσότερα »

Στερεοτακτική ακτινοθεραπεία σε καρκίνο του πνεύμοναVideo - Στερεοτακτική ακτινοθεραπεία σε καρκίνο του πνεύμονα

Η Σοφία Κοσμίδη, Αναπληρώτρια Διευθύντρια Κέντρου Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας ΥΓΕΙΑ μας ενημερώνει για την Στερεοτακτική ακτινοθεραπεία σε πρώιμο στάδιο καρκίνο του πνεύμονα. Όταν το χειρουργείο ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

stray_animals
Ποια είναι η θέση σας για τα αδέσποτα ζώα;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Όταν τα μικρά είναι μαζί μας είναι… διαολάκια, ενώ μπροστά στους άλλους αγγελούδια. Πώς εξηγείται τέλος πάντων αυτή η αλλαγή στην συμπεριφορά τους, όταν η μαμά είναι παρούσα;
Όποιος συμπεριφέρεται άσχημα στους αγώνες του παιδιού του, υπονομεύει τον ρόλο του ως γονιός και κάνει κακό στο παιδί.
Τα ρούχα δεν πρέπει να μας φοράνε, αλλά να τα φοράμε - και μάλιστα σωστά!
© iatronet.gr 1999-2019  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube