ΑρχικήΔιατροφή

Αδυνάτισμα - Δίαιτα

Προβολή

Έλεγχος του σωματικού βάρους: Υπάρχει σύμμαχος;Έλεγχος του σωματικού βάρους: Υπάρχει σύμμαχος;

Yπάρχουν κάποια συστατικά των τροφίμων τα οποία έχουν μελετηθεί και φαίνεται να έχουν επίδραση στο σωματικό βάρος.

5 tips για να μην παχύνετε στις διακοπές5 tips για να μην παχύνετε στις διακοπές

Όλοι ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να κερδίσουμε μερικά περιττά κιλά χωρίς να το καταλάβουμε. Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να μη γυρίσουμε από το καλοκαιρινό ταξίδι φορτωμένοι κιλά.

Πώς θα χάσουμε το βάρος που βάλαμε στις διακοπέςΠώς θα χάσουμε το βάρος που βάλαμε στις διακοπές

8 απλά βήματα για να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά των καλοκαιρινών διακοπών, χωρίς πείνα.

Πώς να χάσουμε με σωστό τρόπο κιλά το καλοκαίριΠώς να χάσουμε με σωστό τρόπο κιλά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να χάσουμε κιλά. Πώς θα σιγουρευτούμε, όμως, πως ακολουθούμε την σωστή διατροφή; Ας δούμε μερικές χρήσιμες συμβουλές...

Πώς θα χάσουμε κιλά με χορτοφαγίαΠώς θα χάσουμε κιλά με χορτοφαγία

Η χορτοφαγία είναι από τις καλύτερες διατροφές για σταθερή απώλεια βάρους. Πώς θα τα καταφέρουμε;

Περισσότερα άρθρα για Αδυνάτισμα - Δίαιτα

Μπορεί το μηλόξυδο να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;Μπορεί το μηλόξυδο να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;

Το ξίδι μηλίτης μήλου έχει χρησιμοποιηθεί ως τονωτικό για της υγείας για χιλιάδες χρόνια. Έρευνες δείχνουν ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Μπορείτε όμως να προσθέσετε μηλόξυδο στη διατροφή σας για να χάσετε βάρος;

  • Δίαιτα: Οι καλύτερες τροφές για πρωινό
    Αν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά, όλα ξεκινούν από το πρωινό σας. Oι παρακάτω τροφές είναι οι πιο δυνατοί σας σύμμαχοι!
  • Πώς να χάσουμε κιλά… τρώγοντας περισσότερο
    Η δίαιτα δεν σημαίνει περιορισμούς! Πόσο μάλλον, μπορείτε να απολαμβάνετε το φαγητό σας κανονικότατα, και να χάνετε κιλά…
  • Διατροφή στο διάστημα: το τελικό σύνορο
    Η δίαιτα των αστροναυτών πάντα αποτελούσε πόλο έλξης του φιλοπαράξενου της ανθρώπινης φύσης.
  • Σωστοί και λάθος τρόποι να μετρήσουμε το λίπος μας
    Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς τρόποι για να μετρήσουμε το σωματικό μας λίπος; Ποιοι από αυτούς έχουν ακριβή αποτελέσματα.
  • 20 απλά βήματα για χάσιμο κιλών
    Απλές συνήθειες που βοηθούν να κρατήσετε μακριά το επιπλέον σωματικό βάρος.
  • Πώς επηρεάζει η παχυσαρκία τη λειτουργία του εγκεφάλου
    Σύμφωνα με αποτελέσματα επιστημονικών μελετών η αύξηση του σωματικού βάρους επηρεάζει σημαντικά και την εγκεφαλική λειτουργία.
  • Θέλετε να αυξήσετε το βάρος σας;
    Το να αυξήσετε το βάρος σας και να το διατηρήσετε σε αυτό το επίπεδο, μπορεί να είναι πιο δύσκολο από την απώλεια βάρους και τη διατήρησή της.
  • Αύξηση βάρους μετά τη διακοπή του καπνίσματος
    Αναμφισβήτητα στην ερώτηση κάπνισμα ή λίγα περιττά κιλά, η απάντηση είναι σαφής: Η διακοπή του καπνίσματος είναι πιο σημαντική από τα λίγα περιττά κιλά που παίρνουμε όταν σταματάμε το κάπνισμα.
  • Το στρες παχαίνει!
    Για τους περισσότερους από μας, το στρες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Δυστυχώς, πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν πως μπορεί να επηρεάζει την απώλεια βάρους.
  • Βραδινά γεύματα και παχυσαρκία
    Υπάρχει άραγε κάποια αλήθεια στην ιδέα ότι όταν τρώμε βαριά, αργά το βράδυ, θα αυξάνουμε το βάρος μας; Οι επιστημονικές έρευνες δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε κάποιο κλινικό αποτέλεσμα που να συσχετίζει τα πλούσια βραδινά γεύματα με τον κίνδυνο παχυσαρκίας.
  • Βασικά ‘κλειδιά’ κατά της παχυσαρκίας
    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας, στις 24 Οκτωβρίου, το Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής (ΕΙΔ) προσφέρει ενημερωτικές συμβουλές για την αντιμετώπιση της ασθένειας.
  • Διακοπή καπνίσματος: Πώς δεν θα πάρετε κιλά
    Η διακοπή του καπνίσματος είναι μια πολύ σημαντική απόφαση για τους χρόνιους καπνιστές, ενώ η επίτευξη του στόχου απαιτεί πειθαρχία, καθώς οι δυσκολίες είναι αρκετές.
  • Υπνος και μεταβολισμός
    Μπορεί η έλλειψη ύπνου να οδηγήσει σε παχυσαρκία και εμφάνιση άλλων νοσημάτων;
  • Το αίνιγμα των ανθρώπινων λιποκυττάρων
    Πιστεύεται πως ο αυξημένος όγκος των λιποκυττάρων εξαιτίας αυξημένης αποθήκευσης λίπους, πιθανότατα λόγω αυξημένης κατανάλωσης θερμίδων ή και μειωμένης φυσικής δραστηριότητας, αποτελεί τον σημαντικότερο από αυτούς.
  • Λειτουργικά τρόφιμα: H συμβολή τους στον έλεγχο του βάρους
    Η βιομηχανία τροφίμων δραστηριοποιείται έντονα τα τελευταία χρόνια στο χώρο του σχεδιασμού και της εισαγωγής στην αγορά νέων τροφίμων τα οποία καλούνται λειτουργικά τρόφιμα.
  • Πώς αποφεύγουμε το φαινόμενο γιο-γιο
    Το φαινόμενο γιο-γιο, γνωστό και ως 'ανακύκλωση' του βάρους, αφορά την απώλεια κιλών και τη σταδιακή επανάκτησή τους. Αυτές οι αυξομειώσεις του βάρους μπορεί να είναι μικρές – της τάξης των 3-5 κιλών κάθε φορά – αλλά και μεγαλύτερες π.χ., της τάξεως των δέκα ή και περισσότερων κιλών.
  • Υπάρχουν τροφές που καίνε το σωματικό λίπος;
    Διάφορες τροφές, κατά καιρούς έχουν προταθεί ως φυσικά λιποδιαλυτικά, μαγνητίζοντας όπως είναι φυσικό το ενδιαφέρον των υπέρβαρων και όχι μόνο.
  • Πώς θα χάσει κιλά ο εργαζόμενος
    Η αλήθεια είναι ότι το εργασιακό ωράριο μπορεί να αποτελεί ένα πρόβλημα για τη σωστή τήρηση των αρχών ενός διαιτολογίου, ωστόσο δεν μπορεί να αποτελεί τροχοπέδη στην προσπάθεια να απαλλαγούμε από το περιττό βάρος.
  • 5+1 βήματα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας
    H κυτταρίτιδα είναι ο συνδυασμός της κληρονομικότητας με την κακή διατροφή και τη μειωμένη φυσική δραστηριότητα. Επειδή τα γονίδια μας, με τα υπάρχοντα δεδομένα, δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε, ας δούμε ποιες αλλαγές μπορούμε να κάνουμε.
  • Επιδημικές διαστάσεις της παχυσαρκίας
    Το ανησυχητικότερο όμως είναι ότι οι ρυθμοί εμφάνισης της παχυσαρκίας ειδικότερα στις κοινωνίες δυτικού τύπου είναι ραγδαία αυξανόμενοι.
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Καρκίνος στο παιδί και στον έφηβο: Οι επόμενες εξελίξειςΚαρκίνος στο παιδί και στον έφηβο: Οι επόμενες εξελίξεις

Όταν νοσεί ένα παιδί από απειλητική για τη ζωή ασθένεια, πάσχει ολόκληρη η οικογένεια.... Περισσότερα »

Σχέσεις…σε πολύ αφιλόξενους καιρούςΣχέσεις…σε πολύ αφιλόξενους καιρούς

Τι να αφήσουμε στην άκρη για να καταφέρουμε να γίνουμε καλύτεροι και να «χτίσουμε» πιο δυνατές σχέσεις;... Περισσότερα »

Τελικά η σιωπή είναι χρυσός;Τελικά η σιωπή είναι χρυσός;

Γιατί κάποιοι άνθρωποι επιλέγουν να σωπαίνουν; Πώς να μάθω να διαχειρίζομαι τη σιωπή.... Περισσότερα »

Πώς μπορώ να αποφύγω τις πέτρες στη χολήΠώς μπορώ να αποφύγω τις πέτρες στη χολή

Μπορούμε να κάνουμε κάτι για την πρόληψη της χολολιθίασης; Τι διατροφή πρέπει να ακολουθήσω.... Περισσότερα »

Ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ στην αιχμή των εξελίξεων στον τομέα της ΟγκολογίαςVideo - Ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ στην αιχμή των εξελίξεων στον τομέα της Ογκολογίας

Παρουσιάζονται εν συντομία οι σύγχρονες εξελίξεις της τεχνολογίας σε επίπεδο διαγνωστικής απεικόνισης όπως εφαρμόζονται στα νοσοκομεία ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ, ενώ γίνεται μια σύντομη αναφορά στις εξελίξεις της ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
livestreaming
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

stray_animals
Ποια είναι η θέση σας για τα αδέσποτα ζώα;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Το σχολικό bullying είναι διαδεδομένο και μας απασχολεί όλους. Ωστόσο, ένα 6χρονο αγοράκι δίνει, με τη στάση του, ένα πολύτιμο μάθημα σε όλους τους γονείς.
Όταν τα παιδιά θεωρούν τους γονείς τους δεδομένους και δεν τους εκτιμούν, μεγαλώνουν χωρίς να μάθουν κάτι σημαντικό: Την έννοια της ευγνωμοσύνης!
Πρέπει οι τσάντες να έχουν το ίδιο χρώμα με τα παπούτσια; Τα μικρά τσαντάκια ταιριάζουν μόνο με ψηλοτάκουνα;
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης