ΑρχικήΔιατροφή

Ασθένειες & Διατροφή

Προβολή

Διατροφή στην χοληστερίνη

5 τρόποι να ρίξετε τη χοληστερόλη5 τρόποι να ρίξετε τη χοληστερόλη

Η υψηλή χοληστερόλη αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρδιακής προσβολής. Δοκιμάστε 5 υγιεινούς τρόπους για να τη μειώσετε.

Ποιες είναι οι πιο επικίνδυνες τροφές για διαβητικούςΠοιες είναι οι πιο επικίνδυνες τροφές για διαβητικούς

Ποιες τροφές περιέχουν την περισσότερη – έστω και κρυμμένη – ζάχαρη και είναι οι πιο επικίνδυνες για όσους πάσχουν από διαβήτη;

Στομαχικές ενοχλήσεις

‘Έλκος στομάχου και διατροφή‘Έλκος στομάχου και διατροφή

Αν και τα τρόφιμα δεν προκαλούν ή θεραπεύουν το έλκος, μπορούν είτε να σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα είτε χειρότερα.

Οδηγίες για ελκώδη κολίτιδα και νόσο του Crohn

Ελκώδης κολίτιδα: Ποια θρεπτικά συστατικά χρειάζομαι;Ελκώδης κολίτιδα: Ποια θρεπτικά συστατικά χρειάζομαι;

Αν πάσχετε από ελκώδη κολίτιδα, δεν είναι πάντα εύκολο να λαμβάνετε τις ουσίες που έχετε ανάγκη. Ποιες είναι οι πιο σημαντικές.

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και διατροφή

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Ποιες τροφές να αποφεύγω;Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Ποιες τροφές να αποφεύγω;

Τι επιβαρύνει τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και πώς μπορείτε να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματά της;

Διατροφή κατά της δυσκοιλιότητας

10 τροφές που λύνουν το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας10 τροφές που λύνουν το πρόβλημα της δυσκοιλιότητας

Μούρα, φασόλια, φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης, καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα, καθώς περιέχουν ίνες. Ας δούμε ποιες άλλες τροφές ενδείκνυνται για τη δυσκοιλιότητα.

Διατροφική αντιμετώπιση της κοιλιοκάκης

Πώς θα καταλάβω αν έχω δυσανεξία στη γλουτένηΠώς θα καταλάβω αν έχω δυσανεξία στη γλουτένη

Μήπως έχετε δυσανεξία στη γλουτένη και πρέπει να κάνετε αλλαγές στη διατροφή σας; Δείτε ποια είναι τα πιο κοινά σημάδια.

  • Γλουτένη: Ο εχθρός της ζυγαριάς και όχι μόνο
    Είναι υπεύθυνη η γλουτένη για τα περιττά κιλά; Τι συμβαίνει με τη δυσανεξία στη γλουτένη και τι ρόλο παίζει το σιτάρι στην κοιλιοκάκη.
  • Δίαιτα χωρίς γλουτένη: η νέα τάση στο αδυνάτισμα
    Η γλουτένη είναι μία πρωτεΐνη που βρίσκεται στο σιτάρι, τη σίκαλη, το κριθάρι και στη βρώμη και συνεπώς ότι παρασκευάζεται από τα παραπάνω υλικά όπως ζυμαρικά, ψωμί, κέικ, μπισκότα, κράκερ, σούπες, δημητριακά πρωινού και πολλά άλλα περιέχει γλουτένη. Μια προλαμίνη, η γλιαδίνη, που συναντάται στο σιτάρι είναι κυρίως υπεύθυνη για τη δυσανεξία στη γλουτένη.
  • Κοιλιοκάκη: Προτιμά τις γυναίκες
    Η κοιλιοκάκη προσβάλλει πιο συχνά γυναίκες. Η νόσος έχει γενετικό υπόστρωμα και είναι κληρονομική.
  • Κοιλιοκάκη: Τι να προσέξουμε την περίοδο του Πάσχα
    Χρήσιμες συμβουλές για την περίοδο του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, για όσους πάσχουν από κοιλιοκάκη.
  • Κοιλιοκάκη: Χρόνια εντερική νόσος
    Η κοιλιοκάκη είναι μια χρόνια πάθηση του εντέρου, η οποία προκαλείται από ευαισθησία στη γλουτένη, μια πρωτεΐνη που περιέχεται στο σιτάρι, τη σίκαλη, το κριθάρι και τη βρώμη.

Διατροφή σε φορείς - ασθενείς με HIV

O ρόλος της διατροφής στους ασθενείς με AIDSO ρόλος της διατροφής στους ασθενείς με AIDS

Ο βασικός ρόλος της διατροφής στους ασθενείς με το σύνδρομο της επίκτητης ανοσολογικής ανεπάρκειας έγκειται στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών και διατροφή

Σύνδρομο Πολυκυστικών Ωοθηκών και Διατροφή

Η βελτίωση των συμπτωμάτων και η απώλεια βάρους σε κοπέλες που υποφέρουν από το Σύνδρομο των Πολυκυστικών Ωοθηκών βασίζεται σε μια ισορροπημένη και εξατομικευμένη διατροφή, στη φαρμακοθεραπεία εάν αυτή είναι απαραίτητη και στην αύξηση της κίνησης.

Πνεύμονες και διατροφή

Τα οφέλη των φρούτων για τους ασθενείς με καρκίνο στον πνεύμοναΤα οφέλη των φρούτων για τους ασθενείς με καρκίνο στον πνεύμονα

Τα φρούτα παρέχουν μία σειρά από οφέλη στους ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα. Με την υψηλή τους διατροφική τους αξία, η οποία είναι και χαμηλή σε θερμίδες, τα φρέσκα φρούτα θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος διατροφής στους ασθενείς που έχουν κάνει θεραπείες για τον καρκίνο του πνεύμονα.

  • Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε αν πάσχετε από άσθμα
    Αν πάσχετε από άσθμα, καλό θα ήταν να αποφεύγετε ορισμένες τροφές, ώστε να μην επιδεινωθούν τα συμπτώματά σας. Ποιες είναι αυτές;
  • 1. Ο ρόλος της διατροφής στο αναπνευστικό
    Η διατροφή αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα υγείας και επηρεάζει όλες τις λειτουργίες στον άνθρωπο, με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Παρακάτω θα αναφερθούν σημαντικά στοιχεία που εμπλέκονται στην σωστή λειτουργία των πνευμόνων σε σχέση με τις διατροφικές μας συνήθειες.
  • 2. Επιπτώσεις της διατροφής στους πνεύμονες
    Η διατροφή αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα υγείας και επηρεάζει όλες τις λειτουργίες στον άνθρωπο, με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Παρακάτω θα αναφερθούν σημαντικά στοιχεία που εμπλέκονται στην σωστή λειτουργία των πνευμόνων σε σχέση με τις διατροφικές μας συνήθειες.
  • 3. Τροφές για καλό αναπνευστικό
    Η διατροφή αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα υγείας και επηρεάζει όλες τις λειτουργίες στον άνθρωπο, με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Παρακάτω θα αναφερθούν σημαντικά στοιχεία που εμπλέκονται στην σωστή λειτουργία των πνευμόνων σε σχέση με τις διατροφικές μας συνήθειες.
  • 4. Διατροφή και πνευμονοπάθειες
    Τα άτομα με συγκεκριμένες πνευμονοπάθειες πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τι τρώνε. Παρακάτω θα βρείτε παραδείγματα αναπνευστικών παθήσεων για τις οποίες έχει σημασία η διατροφή.

Δίαιτα Paleo: Είναι καλή για την καρδιά μας;Δίαιτα Paleo: Είναι καλή για την καρδιά μας;

Η δίαιτα Paleo μπορεί να μας βοηθήσει να αδυνατίσουμε. Επηρεάζει τον διαβήτη και την καρδιά;

Νεότερα διατροφικά δεδομένα για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτωνΝεότερα διατροφικά δεδομένα για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων

Στα πλαίσια του Συνεδρίου των Ομάδων Εργασίας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη την περασμένη εβδομάδα (14-16/2/2013), παρουσιάστηκαν τα νεότερα και για την διατροφική προσέγγιση για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Συστάσεις για μείωση της χοληστερόλης

Για να μειωθεί η χοληστερόλη LDL σας συστήνουμε τα παρακάτω:

Τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν στη μείωση του σακχάρουΤροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν στη μείωση του σακχάρου

Η επιλογή των κατάλληλων τροφών μπορεί να είναι ο καλύτερος και ο ευκολότερος τρόπος για να διατηρήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα υπό έλεγχο.

Περισσότερα άρθρα για Ασθένειες & Διατροφή

10 τροφές που καταπολεμούν τον πόνο10 τροφές που καταπολεμούν τον πόνο

Τι μπορείτε να καταναλώσετε για να μετριάσετε τον πόνο από ορισμένες παθήσεις.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

ΠΟΥ: Πώς λάβαμε την απόφαση για τον νέο κοροναϊό ΠΟΥ: Πώς λάβαμε την απόφαση για τον νέο κοροναϊό

Η επιστημονική επιτροπή του Οργανισμού αναμένεται να αξιολογήσει εκ νέου την κατάσταση στο επόμενο δεκαήμερο, εκτός εάν κληθεί από τον γενικό διευθυντή ... Περισσότερα »

Πώς θα προστατεύσετε το πάγκρεαςΠώς θα προστατεύσετε το πάγκρεας

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι για εμάς να διατηρούμε το πάγκρεας υγιές.... Περισσότερα »

7 καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν τον κίνδυνο  κατάθλιψης7 καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν τον κίνδυνο  κατάθλιψης

Η αποφυγή αυτών των συνηθειών μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή σας και να μειώσει τον κίνδυνο κατάθλιψης.... Περισσότερα »

8 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις διατροφικές διαταραχές8 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις διατροφικές διαταραχές

Ποιον επηρεάζουν αυτές οι διαταραχές και ποιος είναι ο ρόλος της οικογένειας.... Περισσότερα »

Η βασική διαφορά της παραδοσιακής μεθόδου pilates και του clinical pilatesVideo - Η βασική διαφορά της παραδοσιακής μεθόδου pilates και του clinical pilates

Πολλοί αναρωτιούνται ποια είναι η διαφορά του clinical pilates από το pilates. Η Ιωάννα, φυσικοθεραπεύτρια και καθηγήτρια pilates μας απαντάει στην ερώτηση τονίζοντας πως το κλειδί είναι η προσαρμογή. Ταυτόχρονα, ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

empeiria_iatrikou_lathous
Είχατε ποτέ εμπειρία ιατρικού λάθους ή ιατρικής αμέλειας;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2019  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube