ΑρχικήΔιατροφή

Πρόληψη Ασθενειών

Προβολή

Άμυνα οργανισμού

Οι τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημαΟι τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Μπορούμε να ενισχύσουμε την λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος μέσα από την διατροφή μας; Ναι, και με πολύ… γευστικό τρόπο!

Διατροφή ως μέσο πρόληψης

Χοληστερόλη: Πώς θα τη ρίξετε χωρίς φάρμακαΧοληστερόλη: Πώς θα τη ρίξετε χωρίς φάρμακα

Ένας αποτελεσματικός τρόπος ελέγχου των επιπέδων χοληστερόλης ξεκινά από την προσεκτική αναθεώρηση του τρόπου ζωής μας.

Πρόληψη για καλή όραση

Καλή όραση και διατροφήΚαλή όραση και διατροφή

Ο ρόλος της διατροφής στην όραση είναι σημαντικός, καθώς ανεπαρκής πρόσληψη συγκεκριμένων συστατικών μπορεί να οδηγήσει σε οφθαλμολογικές παθήσεις.

  • Ποιες τροφές προστατεύουν τα μάτια
    Η διατροφή μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο σύμμαχο στη διατήρηση της υγείας των ματιών μας. Ποιες τροφές προστατεύουν τα μάτια;
  • Διατροφή για καλή όραση
    Οι τροφές που είναι καλύτερες για την υγεία των ματιών είναι αυτές που περιέχουν τα δύο καροτενοειδή αντιοξειδωτικά-λουτεϊνη και zeaxanthin-επειδή αυτές αποτελούν ένα μεγάλο μέρος των χημικών συστατικών της ωχράς κηλίδας στον αμφιβληστροειδή, ιδιαίτερα το zeaxanthin.

Τροφές που μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνοΤροφές που μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο

Η ανάπτυξη του καρκίνου, ιδιαίτερα, έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζεται έντονα από τη διατροφή σας. Πώς θα προφυλαχτείτε.

Διατροφικές συστάσεις για την πρόληψη του καρκίνουΔιατροφικές συστάσεις για την πρόληψη του καρκίνου

Σχεδόν τα δυο τρίτα όλων των τύπων καρκίνου μπορούν να προληφθούν μέσω ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Ποιες τροφές προστατεύουν από τον καρκίνο;Ποιες τροφές προστατεύουν από τον καρκίνο;

Υπάρχει κάποιο πλάνο διατροφής που μας βοηθάει να περιορίσουμε τις πιθανότητες καρκίνου;

Διατροφή κατά του άγχους και της κατάθλιψηςΔιατροφή κατά του άγχους και της κατάθλιψης

Η οικονομική κρίση στη χώρα μας εκτός όλων των άλλων δεινών, έχει αυξήσει δραματικά τα επίπεδα άγχους και τα κρούσματα κατάθλιψης. Μπορεί η διατροφή να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε το άγχος και την κατάθλιψη; Κι όμως μπορεί!

Ποιες τροφές βελτιώνουν τη διάθεση;

Ποιες τροφές ενδείκνυται να καταναλώνετε για τη βελτίωση της διάθεσής σας;

Βιταμίνη D και κατάθλιψη

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα, χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D και αυξημένες εκκρίσεις ορμονών από τον παραθυρεοειδή αδένα, αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης σε ηλικιωμένα άτομα.

Κατάλληλη διατροφή για γερά οστάΚατάλληλη διατροφή για γερά οστά

Τα οστά μας αναδομούνται καθημερινά.Τι πρέπει να τρώμε για να τα διατηρούμε γερά και υγιή.

Ποια διατροφή προστατεύει από την οστεοπόρωσηΠοια διατροφή προστατεύει από την οστεοπόρωση

Η πρόληψη της οστεοπόρωσης εκτός από τις προσεγμένες διατροφικές επιλογές θα πρέπει να περιλαμβάνει και την κατάλληλα διαμορφωμένη σωματική άσκηση.

To κρασί είναι ασπίδα για την οστεοπόρωσηTo κρασί είναι ασπίδα για την οστεοπόρωση

Ένα ποτήρι κρασί την ημέρα 'χτίζει' γερά οστά και μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης, σύμφωνα με νέα βρετανική μελέτη.

Ποιες τροφές βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτηΠοιες τροφές βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη

Επειδή δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις, αλλά σωστές επιλογές, δείτε τις τροφές που βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου.

Διατροφικές προτάσεις στην πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτηΔιατροφικές προτάσεις στην πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτη

'Eνας μεγάλος αριθμός μελετών έχει αποδείξει τις ευεργετικές επιδράσεις του διαιτολογίου με σόγια στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας.

Αποφύγετε τον διαβήτη με 4 απλά μέτρα

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι στο μέλλον θα εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2. Με μερικές τροποποιήσεις στην καθημερινότητά μας μπορούμε να αποφύγουμε την πιθανότητα να εμφανίσουμε διαβήτη.

9 τροφές ευεργετικές για τις αρτηρίες9 τροφές ευεργετικές για τις αρτηρίες

Η στεφανιαία νόσος μπορεί να αντιμετωπιστεί ή να προληφθεί με κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής. Η πιο σημαντική στη διαχείριση ή την πρόληψη της νόσου, είναι η διατροφή σας.

Οι χειρότερες τροφές για την καρδιά μαςΟι χειρότερες τροφές για την καρδιά μας

Ποιες είναι τα τρόφιμα που μπορούν να καταστρέψουν την υγεία της καρδιάς μας δημιουργώντας φλεγμονές;

Δημοφιλείς δίαιτες: Πώς επηρεάζουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου;Δημοφιλείς δίαιτες: Πώς επηρεάζουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου;

Ο κίνδυνος να υποστούμ ένα εγκεφαλικό επηρεάζεται άμεσα από τη διατροφή μας. Πώς όμως τον επηρεάζουν μερικές από τις πιο διάσημες δίαιτες;

Πώς μπορώ να αποφύγω τις πέτρες στη χολήΠώς μπορώ να αποφύγω τις πέτρες στη χολή

Μπορούμε να κάνουμε κάτι για την πρόληψη της χολολιθίασης; Τι διατροφή πρέπει να ακολουθήσω.

Οι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για το συκώτιΟι καλύτερες και οι χειρότερες τροφές για το συκώτι

Το αλκοόλ προκαλεί βλάβες στο ήπαρ και πρέπει να γνωρίζουμε πώς θα το προστατεύσουμε.

Οι καλύτερες (και οι χειρότερες) τροφές για το συκώτι μαςΟι καλύτερες (και οι χειρότερες) τροφές για το συκώτι μας

Ποιες τροφές προστατεύουν και εξασφαλίζουν τη σωστή λειτουργία του συκωτιού μας; Ποιες μπορεί να το καταστρέψουν.

Πρόληψη της παχυσαρκίας

Παχυσαρκία και εγκεφαλική γήρανσηΠαχυσαρκία και εγκεφαλική γήρανση

Καθιστική ζωή και η κακή διατροφή, ενέχονται για την μειωμένη εγκεφαλική λειτουργία. Η παχυσαρκία από μόνη της συντείνει σε γρηγορότερους ρυθμούς εγκεφαλικής γήρανσης.

  • Το μεταβολικό σύνδρομο
    Ένα από τα άκρως ενδιαφέροντα θέματα που απασχολούν μεγάλη μερίδα επιστημόνων που ασχολούνται με το πρόβλημα της παχυσαρκίας, είναι το Μεταβολικό Σύνδρομο και οι πολλές και ποικίλες επιπτώσεις που έχει στην ανθρώπινη υγεία.
  • Ζάχαρη και παχυσαρκία
    Η υπερκατανάλωση θερμίδων και η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας αποτελούν τις κύριες αιτίες του φαινομένου αυτού, αλλά πλέον φαίνεται πως υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν τον δικό τους ιδιαίτερο ρόλο.
  • Πρόληψη της παχυσαρκίας
    Όσον αφορά τα αίτια της παχυσαρκίας, το πιο συνηθισμένο είναι η πρόσληψη με το φαγητό μεγαλύτερου αριθμού θερμίδων, απ' αυτές που χρειάζεται το άτομο για τις ημερήσιες ανάγκες του.

Ποια τρόφιμα να προτιμήσω για να μειώσω τη χοληστερόλη μουΠοια τρόφιμα να προτιμήσω για να μειώσω τη χοληστερόλη μου

Σωστή και ισορροπημένη διατροφή για τη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα. Για να γιορτάζουμε κάθε μέρα την Παγκόσμια Ημέρα διατροφής

Τροφές που ευνοούν την 'καλή' χοληστερόλη (HDL)Τροφές που ευνοούν την 'καλή' χοληστερόλη (HDL)

Για τη βελτίωση των επιπέδων της «καλής» χοληστερόλης (HDL) συστήνεται:

Νικήστε τη χοληστερίνη, θωρακίστε την υγεία σαςΝικήστε τη χοληστερίνη, θωρακίστε την υγεία σας

Η διατροφή είναι παράγοντας - κλειδί όσον αφορά τον έλεγχο της αυξημένης χοληστερόλης. 'Ας δούμε μερικές καθημερινές επιλογές.

Η σωστή διατροφή για καλύτερο ανοσοποιητικόΗ σωστή διατροφή για καλύτερο ανοσοποιητικό

Με τις κατάλληλες αλλαγές στη διατροφή σας μπορείτε να ενισχύσετε τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και να θωρακίσετε τον οργανισμό σας κατά των ιώσεων.

Ιώσεις: Αντιμετώπιση από τα πρώτα συμπτώματαΙώσεις: Αντιμετώπιση από τα πρώτα συμπτώματα

Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ιώσεις και κρυολογήματα με τη διατροφή, όταν εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα.

Βότανα στη μάχη κατά του κρυολογήματοςΒότανα στη μάχη κατά του κρυολογήματος

Ποιες φυτικές ουσίες και βότανα δρουν αποτελεσματικά στα ενοχλητικά συμπτώματα της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος.

Πρόληψη του οξειδωτικού στρες

Οξειδωτικό στρες: Ο ρόλος της διατροφής και των συμπληρωμάτωνΟξειδωτικό στρες: Ο ρόλος της διατροφής και των συμπληρωμάτων

Το οξειδωτικό στρες σχετίζεται άμεσα µε την παραγωγή ελεύθερων ριζών και µε τους φυσικούς αντιοξειδωτικούς µηχανισµούς. Τι είναι όμως οι ελεύθερες ρίζες και ποια κατάσταση στον οργανισμό μας καλείται οξειδωτικό στρες;

  • Φυσικοί σύμμαχοι ενάντια στο οξειδωτικό στρες
    Παρότι οι ελεύθερες ρίζες αποτελούν φυσιολογικά προϊόντα του μεταβολισμού, όταν παράγονται σε τόσο υψηλές ποσότητες στρέφονται κατά των ίδιων μας των κυττάρων με αποτέλεσμα να τους προκαλούν φθορές και να επισπεύδουν τη γήρανση του οργανισμού και την εκδήλωση χρόνιων νοσημάτων.
  • Οξειδωτικό στρες και διατροφή
    Το σώμα σας καθώς αναπνέετε, αντιδρά συνεχώς στο οξυγόνο και έτσι τα κύτταρά σας παράγουν ενέργεια. Συνέπεια αυτής της αντίδρασης είναι η παραγωγή πολύ αντιδραστικών μορίων, γνωστά ως ελεύθερες ρίζες.

Πρόληψη των νοσημάτων του ουροποιητικού

4 τροφές που κάνουν κακό στον προστάτη4 τροφές που κάνουν κακό στον προστάτη

Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη. Ποια είναι και τι λένε οι έρευνες.

  • Διατροφή κατά της στυτικής δυσλειτουργίας
    Σχετίζεται η διατροφή με τη σεξουαλική δυσλειτουργία και άραγε υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο πρόβλημα το οποίο φέρνει πολλές φορές κάποιους άνδρες σε πολύ δύσκολη θέση;
  • Διατροφή: 'Οπλο κατά της νεφρολιθίασης
    Ο πιο σημαντικός διατροφικός παράγοντας που προλαμβάνει το σχηματισμό των κρυστάλλων είναι η πρόσληψη μεγάλων ποσοτήτων υγρών.
  • Διατροφή κατά της νεφρολιθίασης
    Οι πέτρες στα νεφρά σχηματίζονται όταν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα η συγκέντρωση συγκεκριμένων συστατικών στα ούρα (συνήθως ασβεστίου και ουρικού οξέως) ξεπερνά κάποιο κρίσιμο όριο και σχηματίζονται κρύσταλλοι.
  • Διατροφή κατά των πετρών στο ουροποιητικό
    Οι πέτρες στο ουροποιητικό σύστημα εμφανίζονται συνήθως όταν ένας μεγάλος αριθμός αλάτων στα ούρα δημιουργεί συμπλέγματα που δεν αποβάλλονται κανονικά (από τα ούρα) και φράζουν τη δίοδο του ουροποιητικού.
  • Ουρικό οξύ: Ποιά τρόφιμα να αποφεύγετε
    Ποιά τρόφιμα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο για την αποφυγή ουρικού οξέως;

Περισσότερα άρθρα για Πρόληψη Ασθενειών

Οι χειρότερες και οι καλύτερες τροφές για το συκώτιΟι χειρότερες και οι καλύτερες τροφές για το συκώτι

Ποια τρόφιμα αγαπά το ήπαρ για να είναι υγιές; Ποια τρόφιμα πρέπει να περιορίσετε.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Mπακαλιάρος και σκορδαλιά: Θρεπτική αξία και θερμίδεςMπακαλιάρος και σκορδαλιά: Θρεπτική αξία και θερμίδες

Οι περισσότεροι θεωρούμε το γεύμα αυτό αρκετά επιβαρυμένο σε λίπος και θερμίδες. Ας δούμε όμως τι ισχύει στην πραγματικότητα.... Περισσότερα »

Γλυπτική ρινοπλαστική: Τι είναι και πώς επιτυγχάνεταιΓλυπτική ρινοπλαστική: Τι είναι και πώς επιτυγχάνεται

Στη μοντέρνα ρινοπλαστική ο πλαστικός χειρουργός δεν αφαιρεί απλώς χόνδρο και οστό, αλλά και αναπλάθει. Πώς γίνεται η επέμβαση;... Περισσότερα »

Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την ψυχική ανθεκτικότητα Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την ψυχική ανθεκτικότητα

Γιατί είναι τόσο σημαντική; Οι βασικότεροι τρόποι για να μπορέσεις να την αναπτύξεις.... Περισσότερα »

Kλιματική αλλαγή και πιθανές επιπτώσεις στα τρόφιμαKλιματική αλλαγή και πιθανές επιπτώσεις στα τρόφιμα

Oι αλλαγές στο κλίμα μπορούν να επιφέρουν μια σειρά από συνέπειες για την ανθρώπινη υγεία, όπως είναι η επάρκεια, η ποιότητα και η ασφάλεια των τροφίμων.... Περισσότερα »

Τι είναι το άσθμα, ποια τα συμπτώματα και η αντιμετώπισή τουVideo - Τι είναι το άσθμα, ποια τα συμπτώματα και η αντιμετώπισή του

Το άσθμα είναι μία χρόνια νόσος η οποία χαρακτηρίζεται από μεταβαλλόμενη στένωση των αεραγωγών και από μία πλειάδα ερεθιστικών παραγόντων. Χωρίζεται στο ενδογενές και στο εξωγενές άσθμα. Η συμπτωματολογία ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

stray_animals
Ποια είναι η θέση σας για τα αδέσποτα ζώα;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Πολλές φορές η αγάπη δεν είναι αρκετή για να κρατήσει μια γυναίκα σε μια σχέση όταν βλέπει ότι ο σύντροφός της δεν την καλύπτει.
Βοηθήστε τα παιδιά σας να γίνουν υπεύθυνοι και οργανωμένοι ενήλικες για πάντα, υιοθετώντας μερικές απλές συνήθειες από τώρα!
Η αγαπημένη μας σκορδαλιά είναι πεντανόστιμη, όμως φέτος μπορούμε να δοκιμάσουμε κάποιες ξεχωριστές παραλλαγές της.
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης