ΑρχικήΔιατροφήΘρεπτικές Ουσίες

Υδατάνθρακες

Προβολή

9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες

Πολλά από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον κόσμο είναι αρκετά υψηλά σε υδατάνθρακες.

Φρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακεςΦρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακες

Επιλέγοντας σωστά, στις σωστές ποσότητες, σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη των φρούτων στην υγεία.

Υδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μαςΥδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μας

Oι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι σε μία υγιή διατροφή. Ποια είναι η καλύτερη πηγή τους.

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τους “καλούς” και τους “κακούς” υδατάνθρακεςΌσα πρέπει να γνωρίζετε για τους “καλούς” και τους “κακούς” υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες είναι σημαντική πηγή ενέργειας. Είναι όμως όλοι καλοί για την υγεία μας; Δείτε τις διαφορές που έχουν.

Απλοί και σύνθετοι υδατάνθρακες: Πώς τους ξεχωρίζουμε;Απλοί και σύνθετοι υδατάνθρακες: Πώς τους ξεχωρίζουμε;

Όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τους απλούς και σύνθετους υδατάνθρακες. Ποια είναι η διαφορά και πώς τους επιλέγουμε.

Υδατάνθρακες: Βλάπτουν τον οργανισμό;Υδατάνθρακες: Βλάπτουν τον οργανισμό;

Ποιοι είναι οι απλοί και ποιοι οι σύνθετοι υδατάνθρακες; Ποια τρόφιμα περιλαμβάνονται στους επεξεργασμένους και γιατί πρέπει να τους αποφεύγουμε.

Λίγοι υδατάνθρακες έναντι λίγων λιπαρώνΛίγοι υδατάνθρακες έναντι λίγων λιπαρών

Νέα έρευνα έδειξε ότι η περίμετρος της μέσης ήταν σημαντικά μειωμένη σε εθελοντές που ακολούθησαν μια διατροφή χαμηλή σε λιπαρά επί έξι μήνες.

Εντάξτε ποιοτικά τους υδατάνθρακες στη ζωή σαςΕντάξτε ποιοτικά τους υδατάνθρακες στη ζωή σας

Ο κύριος ρόλος των υδατανθράκων στον οργανισμό μας είναι η παροχή ενέργειας, με κάθε γραμμάριο υδατανθράκων να αποδίδει 4 θερμίδες. Πώς τους διαχωρίζουμε;

Nεότερα δεδομένα για τη φρουκτόζηNεότερα δεδομένα για τη φρουκτόζη

Tην τελευταία τριετία, όλο και περισσότερες μελέτες έρχονται στην επιφάνεια που αναιρούν την ‘ακίνδυνη’ χρήση της φρουκτόζης. Μήπως τελικά δεν είναι το ιδανικό υποκατάστατο της ζάχαρης;

Ωφέλιμοι και βλαπτικοί υδατάνθρακεςΩφέλιμοι και βλαπτικοί υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες που περιέχονται στο λευκό ψωμί, το ρύζι, τα ζυμαρικά και τα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη μπορούν να προκαλέσουν αύξηση του σωματικού σας βάρους, αλλά και του κινδύνου που διατρέχετε για χρόνια νοσήματα.

Υδατάνθρακες...οι ′απαγορευμένοι′Υδατάνθρακες...οι ′απαγορευμένοι′

Πόσες φορές κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας πήρατε 'διαζύγιο' με τη ζάχαρη, τα γλυκά και τα ζυμαρικά, το ρύζι, το ψωμί, τις πατάτες, δηλαδή όλα τα αμυλούχα τρόφιμα; Τι σχέση μπορεί να έχουν αυτά τα κατά τα άλλα νόστιμα τρόφιμα με τα 'υγιεινά' φρούτα και λαχανικά;

Ποια υδατανθρακούχα τρόφιμα βοηθούν τη δίαιτά σας

Υπάρχουν υδατάνθρακες, κυρίως αυτοί των επεξεργασμένων τροφίμων που δεν ωφελούν τον ανθρώπινο οργανισμό και άλλοι που είναι ευεργετικοί.

10 υγιεινοί υδατάνθρακες που δεν παχαίνουν10 υγιεινοί υδατάνθρακες που δεν παχαίνουν

Προτιμάτε τον φυσικό πλούτο και τη πλούσια διατροφική αξία των προϊόντων ολικής αλέσεως. Θα σας γεμίσουν με ενέργεια και θα σας κρατήσουν σε φόρμα.

Οι υδατάνθρακες

Το ποσοστό των υδατανθράκων που πρέπει να περιέχονται στο ημερήσιο διαιτολόγιο κάθε ανθρώπου, εκτός από τα άτομα που πάσχουν από συγκεκριμένες ασθένειες, είναι το 50 - 55 % επί του συνόλου της προσλαμβανόμενης ενέργειας.

Menu

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων

Σήμερα στο iatronet.gr

Έρευνα ΙΣΑ: 1 στους 3 δεν ανησυχούν για τον κορωνοϊόΈρευνα ΙΣΑ: 1 στους 3 δεν ανησυχούν για τον κορωνοϊό

Η ανησυχία μειώνεται. Παραμένει το "κεφάλαιο" της γνώσης των μέτρων προστασίας. Χωρίς μέσα προφύλαξης ένας στους πέντε γιατρούς στον δημόσιο ... Περισσότερα »

Τι συμβαίνει στο σώμα μου αν πίνω τσάι καθημερινάΤι συμβαίνει στο σώμα μου αν πίνω τσάι καθημερινά

Τα σημαντικά οφέλη που παρέχει, αλλά και ορισμένοι μικροί κίνδυνοι.... Περισσότερα »

Πώς μπορώ να αντιληφθώ αν το παιδί μου είναι στο φάσμα του αυτισμού  Πώς μπορώ να αντιληφθώ αν το παιδί μου είναι στο φάσμα του αυτισμού  

Πότε πρέπει να αναζητείται βοήθεια ειδικού και ποιες είναι οι αναπτυξιακές δεξιότητες που πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο.... Περισσότερα »

Ασφαλής απόσταση για τον κορωνοϊό και τα 91 εκατοστάΑσφαλής απόσταση για τον κορωνοϊό και τα 91 εκατοστά

Αναθεωρούνται προς τα κάτω τα όρια προσέγγισης, προκειμένου να αποτραπεί η μετάδοση του ιού. Τι δείχνει μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Lancet.... Περισσότερα »

Οι τέσσερις βασικοί πυλώνες για την απώλεια βάρουςVideo - Οι τέσσερις βασικοί πυλώνες για την απώλεια βάρους

Καθώς βαδίζουμε προς την κανονικότητα, αναλογιζόμαστε το βάρος μας και αναζητούμε την ιδανική δίαιτα. "Επιτυχημένη δίαιτα είναι αυτή που θα σε κάνει να την ακολουθήσεις". Το πιο σημαντικό δεν είναι ... Δείτε το video

Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

quarantine_coronavirus
Πώς βιώνετε την καραντίνα λόγω κοροναϊού;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2020  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube