ΑρχικήΔιατροφή

Θρεπτικές Ουσίες

Προβολή

Τα σημάδια που δείχνουν έλλειψη ασβεστίουΤα σημάδια που δείχνουν έλλειψη ασβεστίου

Το ασβέστιο χρειάζεται για να έχουμε ενέργεια, καλή μυϊκή λειτουργία και κανονική πήξη του αίματος, ανεξάρτητα από την ηλικία.

Από πού θα λάβετε ασβέστιο αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζηΑπό πού θα λάβετε ασβέστιο αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη

Ευτυχώς, υπάρχουν επιλογές σε πολλές ομάδες τροφίμων οι οποίες περιέχουν ασβέστιο.

Οι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίουΟι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίου

Πώς θα καταφέρουμε να προσλάβουμε ικανοποιητικές ποσότητες ασβεστίου, αν δεν πίνουμε γάλα; Έχουμε την απάντηση…

6 στοιχεία για τη χολίνη6 στοιχεία για τη χολίνη

Γιατί θα πρέπει να τρώμε περισσότερα τρόφιμα πλούσια στη συγκεκριμένη ουσία.

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηροΠοιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές τροφές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες σας σε σίδηρο.

Προβλήματα υγείας που προκαλούνται από ανεπάρκεια σεληνίουΠροβλήματα υγείας που προκαλούνται από ανεπάρκεια σεληνίου

Ποια είναι τα αρχικά συμπτώματα της έλλειψης αυτής της θρεπτικής ουσίας και ποιες ομάδες κινδυνεύουν από ανεπάρκεια.

Γλυκαντικές ουσίες

Ξυλιτόλη: Τα οφέλη του γλυκαντικούΞυλιτόλη: Τα οφέλη του γλυκαντικού

Γλυκαντικό φιλικό προς την απώλεια βάρους, καθώς περιέχει 40% λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη.

Πρωτεΐνη

Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη;Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη;

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχει σημαντικά οφέλη για την απώλεια βάρους και τον μεταβολισμό.

  • Κοτόπουλο ή γαλοπούλα: Ποιο έχει περισσότερη πρωτείνη;
    Αν και η πρωτείνη μπορεί να ληφθεί από μια ποικιλία πηγών, τα δυο πουλερικά είναι από τις πιο δημοφιλείς τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες.
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές πρωτεΐνης
    Φυτικές ή ζωικές, αυτές είναι οι καλύτερες πηγές καθαρής πρωτεΐνης και αξίζουν όλες περίοπτη θέση στη διατροφή μας.
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πρωτεΐνες για την καρδιά μας
    Μπορούν οι πρωτεΐνες να προστατεύσουν την υγεία της καρδιάς μας; Δείτε ποιες είναι οι καλύτερες διατροφικές πηγές.
  • Πρωτεΐνες: Τα 3 πιο συχνά λάθη που κάνουμε
    Η πρωτεΐνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής, αλλά κάνουμε μερικά λάθη στην κατανάλωσή της. Ποια είναι αυτά;
  • Πόση πρωτεΐνη χρειαζόμαστε;
    Ποια τρόφιμα είναι καλή πηγή πρωτεΐνης; Σε τι ποσότητα πρέπει να καταναλώνουμε την πρωτεΐνη καθημερινά; Ποιες είναι οι ανάγκες των παιδιών.
  • O μύθος για τις ημερήσιες ανάγκες σας σε πρωτεΐνη!
    H κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του σε πρωτεΐνη είναι εφικτή. Μην ξεχνάτε πως τα συμπληρώματα πρωτεΐνης δεν αποτελούν πλήρη τροφή και έτσι αποτυγχάνουν να καλύψουν τις ανάγκες μας σε πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στις φυσικές τροφές.
  • Η αξία της πρωτεΐνης
    Οι πρωτεΐνες παίζουν πολλαπλό ρόλο στον ανθρώπινο οργανισμό και χρησιμοποιούνται σε πλήθος λειτουργιών. Σημαντικότερες από αυτές είναι η δημιουργία νέου ιστού και μυών, η αποκατάσταση των ήδη υπαρχόντων ιστών από φθορές, η άμυνα του οργανισμού καθώς και η μεταφορά μηνυμάτων στο σώμα μας.
  • Η δύναμη της πρωτεΐνης
    Επωφεληθείτε από τη διατροφική αξία της πρωτεΐνης και βοηθήστε το παιδί σας να χτίσει γερές βάσεις αλλά και σωστά θεμέλια για μια ζωή όλο υγεία!
  • Οι πρωτεΐνες
    Οι πρωτεΐνες ανευρίσκονται σε όλους τους ζώντες ιστούς και ο ρόλος τους συνίσταται κύρια στην ανάπτυξη των ιστών και την αποκατάσταση των ιστικών βλαβών.

Διατροφή πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα: Πώς ωφελεί την καρδιάΔιατροφή πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα: Πώς ωφελεί την καρδιά

Ο οργανισμός μας δεν παράγει Ω3 λιπαρά οξέα, επομένως τα προσλαμβάνουμε από διατροφικές πηγές.

Τα θαύματα των μανιταριών!Τα θαύματα των μανιταριών!

Ποιοι αθλητές ωφελούνται από την λήψη Cordyceps; Γιατί είναι ενδεδειγμένη η λήψη πριν την άσκηση; Πως βοηθάει τον οργανισμό των ασκούμενων;

Συμπληρώματα διατροφής: Αναγκαίος σύμμαχος για καθημερινή ευεξίαΣυμπληρώματα διατροφής: Αναγκαίος σύμμαχος για καθημερινή ευεξία

Τα διατροφικά συμπληρώματα δίνουν στον οργανισμό τις θρεπτικές ουσίες που του λείπουν. Πότε χρησιμοποιούνται και ποιοι τα χρειάζονται.

9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες

Πολλά από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον κόσμο είναι αρκετά υψηλά σε υδατάνθρακες.

Φρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακεςΦρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακες

Επιλέγοντας σωστά, στις σωστές ποσότητες, σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη των φρούτων στην υγεία.

Υδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μαςΥδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μας

Oι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι σε μία υγιή διατροφή. Ποια είναι η καλύτερη πηγή τους.

Περισσότερα άρθρα για Θρεπτικές Ουσίες

Προβιοτικά: Πώς διαφέρουν από τα πρεβιοτικάΠροβιοτικά: Πώς διαφέρουν από τα πρεβιοτικά

Πού ωφελούν τον οργανισμό τα προβιοτικά και ποια η διαφορά τους από τα πρεβιοτικά.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

ΠΟΥ: Kαι τα παιδιά μπορούν να νοσήσουν από COVID-19ΠΟΥ: Kαι τα παιδιά μπορούν να νοσήσουν από COVID-19

Στην Ευρώπη το νεαρότερο θύμα είναι 12χρονο κορίτσι στο Βέλγιο και στις ΗΠΑ ένα μωρό πέθανε από τον ιό.... Περισσότερα »

Πάνω από 910.000 τεστ κορωνοϊού στη ΓερμανίαΠάνω από 910.000 τεστ κορωνοϊού στη Γερμανία

Τα εργαστήρια της χώρας έχουν τη δυνατότητα διεξαγωγής περισσότερα από 50.000 τεστ την ημέρα.... Περισσότερα »

129 νέα κρούσματα κορωνοϊού και 3 νεκροί [γράφημα]129 νέα κρούσματα κορωνοϊού και 3 νεκροί [γράφημα]

Από τα νέα κρούσματα, τα 79 αφορούν το πλοίο "Ελευθέριος Βενιζέλος", τα 23 το Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων Ριτσώνας και τα άλλα 27 αφορούν διάφορες ... Περισσότερα »

Κορωνοϊός: Πώς θα διαχειριστούμε το αίσθημα της αβεβαιότηταςΚορωνοϊός: Πώς θα διαχειριστούμε το αίσθημα της αβεβαιότητας

Με ποιους τρόπους μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την πρωτόγνωρη κατάσταση του εγκλεισμού, λόγω του SARS-COV 2.... Περισσότερα »

Προσοχή στα τρόφιμα που μας ανακουφίζουνVideo - Προσοχή στα τρόφιμα που μας ανακουφίζουν

‘Παρηγορητικά τρόφιμα’: δεν θα υπήρχε πρόβλημα αν τα τρόφιμα αυτά που τα αγοράσαμε για ένα μήνα δεν τα καταναλώναμε μέσα σε μία εβδομάδα. Τρώμε πραγματικά, χωρίς να το χρειαζόμαστε όταν είμαστε σπίτι. ... Δείτε το video

Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

quarantine_coronavirus
Πώς βιώνετε την καραντίνα λόγω κοροναϊού;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2019  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης