ΑρχικήΔιατροφή

Θρεπτικές Ουσίες

Προβολή

Από πού θα λάβετε ασβέστιο αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζηΑπό πού θα λάβετε ασβέστιο αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη

Ευτυχώς, υπάρχουν επιλογές σε πολλές ομάδες τροφίμων οι οποίες περιέχουν ασβέστιο.

Οι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίουΟι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίου

Πώς θα καταφέρουμε να προσλάβουμε ικανοποιητικές ποσότητες ασβεστίου, αν δεν πίνουμε γάλα; Έχουμε την απάντηση…

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε ασβέστιο;Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε ασβέστιο;

Το ασβέστιο που χρειάζεται ο οργανισμός μας το λαμβάνουμε μέσω της τροφής. Σε ποια τρόφιμα το βρίσκουμε.

Ποιες βιταμίνες βοηθούν στις φλεγμονέςΠοιες βιταμίνες βοηθούν στις φλεγμονές

Οι βιταμίνες αποδεικνύονται πολύ χρήσιμες για τον οργανισμό. Ποιες είναι και πως λαμβάνονται.

 Όσα θέλετε να ξέρετε για τις βιταμίνες σε μορφή τσίχλας Όσα θέλετε να ξέρετε για τις βιταμίνες σε μορφή τσίχλας

Οι βιταμίνες σε μορφή τσίχλας έχουν μια ευχάριστη γεύση και είναι εύκολο να ληφθούν.

Τα συμπτώματα της έλλειψης βιταμίνης CΤα συμπτώματα της έλλειψης βιταμίνης C

Η αιμορραγία των ούλων είναι ένα από τα σημάδις της ανεπάρκειας σε βιταμίνη C.

Γλυκαντικές ουσίες

Ξυλιτόλη: Τα οφέλη του γλυκαντικούΞυλιτόλη: Τα οφέλη του γλυκαντικού

Γλυκαντικό φιλικό προς την απώλεια βάρους, καθώς περιέχει 40% λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη.

Πρωτεΐνη

Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη;Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη;

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχει σημαντικά οφέλη για την απώλεια βάρους και τον μεταβολισμό.

  • Κοτόπουλο ή γαλοπούλα: Ποιο έχει περισσότερη πρωτείνη;
    Αν και η πρωτείνη μπορεί να ληφθεί από μια ποικιλία πηγών, τα δυο πουλερικά είναι από τις πιο δημοφιλείς τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες.
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές πρωτεΐνης
    Φυτικές ή ζωικές, αυτές είναι οι καλύτερες πηγές καθαρής πρωτεΐνης και αξίζουν όλες περίοπτη θέση στη διατροφή μας.
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πρωτεΐνες για την καρδιά μας
    Μπορούν οι πρωτεΐνες να προστατεύσουν την υγεία της καρδιάς μας; Δείτε ποιες είναι οι καλύτερες διατροφικές πηγές.
  • Πρωτεΐνες: Τα 3 πιο συχνά λάθη που κάνουμε
    Η πρωτεΐνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής, αλλά κάνουμε μερικά λάθη στην κατανάλωσή της. Ποια είναι αυτά;
  • Πόση πρωτεΐνη χρειαζόμαστε;
    Ποια τρόφιμα είναι καλή πηγή πρωτεΐνης; Σε τι ποσότητα πρέπει να καταναλώνουμε την πρωτεΐνη καθημερινά; Ποιες είναι οι ανάγκες των παιδιών.
  • O μύθος για τις ημερήσιες ανάγκες σας σε πρωτεΐνη!
    H κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του σε πρωτεΐνη είναι εφικτή. Μην ξεχνάτε πως τα συμπληρώματα πρωτεΐνης δεν αποτελούν πλήρη τροφή και έτσι αποτυγχάνουν να καλύψουν τις ανάγκες μας σε πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στις φυσικές τροφές.
  • Η αξία της πρωτεΐνης
    Οι πρωτεΐνες παίζουν πολλαπλό ρόλο στον ανθρώπινο οργανισμό και χρησιμοποιούνται σε πλήθος λειτουργιών. Σημαντικότερες από αυτές είναι η δημιουργία νέου ιστού και μυών, η αποκατάσταση των ήδη υπαρχόντων ιστών από φθορές, η άμυνα του οργανισμού καθώς και η μεταφορά μηνυμάτων στο σώμα μας.
  • Η δύναμη της πρωτεΐνης
    Επωφεληθείτε από τη διατροφική αξία της πρωτεΐνης και βοηθήστε το παιδί σας να χτίσει γερές βάσεις αλλά και σωστά θεμέλια για μια ζωή όλο υγεία!
  • Οι πρωτεΐνες
    Οι πρωτεΐνες ανευρίσκονται σε όλους τους ζώντες ιστούς και ο ρόλος τους συνίσταται κύρια στην ανάπτυξη των ιστών και την αποκατάσταση των ιστικών βλαβών.

Διατροφή πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα: Πώς ωφελεί την καρδιάΔιατροφή πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα: Πώς ωφελεί την καρδιά

Ο οργανισμός μας δεν παράγει Ω3 λιπαρά οξέα, επομένως τα προσλαμβάνουμε από διατροφικές πηγές.

Τα θαύματα των μανιταριών!Τα θαύματα των μανιταριών!

Ποιοι αθλητές ωφελούνται από την λήψη Cordyceps; Γιατί είναι ενδεδειγμένη η λήψη πριν την άσκηση; Πως βοηθάει τον οργανισμό των ασκούμενων;

Συμπληρώματα διατροφής: Αναγκαίος σύμμαχος για καθημερινή ευεξίαΣυμπληρώματα διατροφής: Αναγκαίος σύμμαχος για καθημερινή ευεξία

Τα διατροφικά συμπληρώματα δίνουν στον οργανισμό τις θρεπτικές ουσίες που του λείπουν. Πότε χρησιμοποιούνται και ποιοι τα χρειάζονται.

9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες

Πολλά από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον κόσμο είναι αρκετά υψηλά σε υδατάνθρακες.

Φρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακεςΦρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακες

Επιλέγοντας σωστά, στις σωστές ποσότητες, σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη των φρούτων στην υγεία.

Υδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μαςΥδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μας

Oι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι σε μία υγιή διατροφή. Ποια είναι η καλύτερη πηγή τους.

Περισσότερα άρθρα για Θρεπτικές Ουσίες

Τροφές χαμηλές σε υδατάνθρακεςΤροφές χαμηλές σε υδατάνθρακες

Οι πολυφαινόλες μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων, καρκίνου και οστεοπόρωσης.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Οι καλύτερες τροφές για επίπεδη κοιλιάΟι καλύτερες τροφές για επίπεδη κοιλιά

Και όμως μπορείτε να αδυνατίσετε επαρκώς καταναλώνοντας θρεπτικές ουσίες και μη στερούμενοι την πλούσια διατροφή... Περισσότερα »

Πότε μπορεί να γίνει επικίνδυνη για την υγεία η αναιμία;Πότε μπορεί να γίνει επικίνδυνη για την υγεία η αναιμία;

Δεν είναι και λίγοι αυτοί που δεν ξέρουν ότι πάσχουν από αναιμία, μη γνωρίζοντας παράλληλα τους κινδύνους που διατρέχουν αν δεν κάνουν θεραπεία.... Περισσότερα »

9 καλοκαιρινοί κίνδυνοι για την υγεία9 καλοκαιρινοί κίνδυνοι για την υγεία

Οι καλοκαιρινές συνήθειες και δραστηριότητες κρύβουν παγίδες για την υγεία σας. Πως να τις αποφύγετε... Περισσότερα »

Η διατροφή των δρομέων Η διατροφή των δρομέων

6 τρόποι για την προαγωγή καλής υγείας και κορυφαίας αθλητικής απόδοσης... Περισσότερα »

Εξελίξεις στην ΚαρδιολογίαVideo - Εξελίξεις στην Καρδιολογία

O Στέλιος Κωνσταντινίδης, Διευθυντής Β' Καρδιολογικής Κλινικής ΥΓΕΙΑ, Αντιπρόεδρος Επιστημονικού Συμβουλίου ΥΓΕΙΑ μας ενημερώνει για τις εξελίξεις στην Καρδιολογία. "Γνωρίζουμε ότι οι σημαντικότερες ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

stray_animals
Ποια είναι η θέση σας για τα αδέσποτα ζώα;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Από το «μαμά αγκαλιά» μέχρι το «μαμά άσε με», είναι μία δεκαετία δρόμος!
Τώρα το καλοκαίρι είναι ευκαιρία να βάλετε το καθημερινό κολύμπι στην ζωή σας. Οι αλλαγές στο σώμα και τον οργανισμό σας θα σας ξαφνιάσουν ευχάριστα!
Καλοκαίρι σημαίνει καρπούζι. Δείτε πώς θα απολαύσετε το απόλυτο καλοκαιρινό φρούτο με αυτές τις 4 μοναδικές συνταγές.
© iatronet.gr 1999-2019  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης