ΑρχικήΔιατροφή

Θρεπτικές Ουσίες

Προβολή

Τα σημάδια που δείχνουν έλλειψη ασβεστίουΤα σημάδια που δείχνουν έλλειψη ασβεστίου

Το ασβέστιο χρειάζεται για να έχουμε ενέργεια, καλή μυϊκή λειτουργία και κανονική πήξη του αίματος, ανεξάρτητα από την ηλικία.

Από πού θα λάβετε ασβέστιο αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζηΑπό πού θα λάβετε ασβέστιο αν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη

Ευτυχώς, υπάρχουν επιλογές σε πολλές ομάδες τροφίμων οι οποίες περιέχουν ασβέστιο.

Οι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίουΟι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίου

Πώς θα καταφέρουμε να προσλάβουμε ικανοποιητικές ποσότητες ασβεστίου, αν δεν πίνουμε γάλα; Έχουμε την απάντηση…

Πήρες αρκετή βιταμίνη Β σήμερα;Πήρες αρκετή βιταμίνη Β σήμερα;

Από κοβαλαμίνη πώς πάμε σήμερα; Γνωρίστε τις βιταμίνες Β και τα οφέλη τους.

Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Β12Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Β12

Bοηθά τον οργανισμό να παράγει ερυθρά αιμοσφαίρια, υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα και προάγει την υγιή λειτουργία των νεύρων.

Ποιες βιταμίνες βοηθούν στις φλεγμονέςΠοιες βιταμίνες βοηθούν στις φλεγμονές

Οι βιταμίνες αποδεικνύονται πολύ χρήσιμες για τον οργανισμό. Ποιες είναι και πως λαμβάνονται.

Γλυκαντικές ουσίες

Ξυλιτόλη: Τα οφέλη του γλυκαντικούΞυλιτόλη: Τα οφέλη του γλυκαντικού

Γλυκαντικό φιλικό προς την απώλεια βάρους, καθώς περιέχει 40% λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη.

Πρωτεΐνη

Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη;Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη;

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχει σημαντικά οφέλη για την απώλεια βάρους και τον μεταβολισμό.

  • Κοτόπουλο ή γαλοπούλα: Ποιο έχει περισσότερη πρωτείνη;
    Αν και η πρωτείνη μπορεί να ληφθεί από μια ποικιλία πηγών, τα δυο πουλερικά είναι από τις πιο δημοφιλείς τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες.
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές πρωτεΐνης
    Φυτικές ή ζωικές, αυτές είναι οι καλύτερες πηγές καθαρής πρωτεΐνης και αξίζουν όλες περίοπτη θέση στη διατροφή μας.
  • Ποιες είναι οι καλύτερες πρωτεΐνες για την καρδιά μας
    Μπορούν οι πρωτεΐνες να προστατεύσουν την υγεία της καρδιάς μας; Δείτε ποιες είναι οι καλύτερες διατροφικές πηγές.
  • Πρωτεΐνες: Τα 3 πιο συχνά λάθη που κάνουμε
    Η πρωτεΐνη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής, αλλά κάνουμε μερικά λάθη στην κατανάλωσή της. Ποια είναι αυτά;
  • Πόση πρωτεΐνη χρειαζόμαστε;
    Ποια τρόφιμα είναι καλή πηγή πρωτεΐνης; Σε τι ποσότητα πρέπει να καταναλώνουμε την πρωτεΐνη καθημερινά; Ποιες είναι οι ανάγκες των παιδιών.
  • O μύθος για τις ημερήσιες ανάγκες σας σε πρωτεΐνη!
    H κάλυψη των ημερήσιων αναγκών του σε πρωτεΐνη είναι εφικτή. Μην ξεχνάτε πως τα συμπληρώματα πρωτεΐνης δεν αποτελούν πλήρη τροφή και έτσι αποτυγχάνουν να καλύψουν τις ανάγκες μας σε πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στις φυσικές τροφές.
  • Η αξία της πρωτεΐνης
    Οι πρωτεΐνες παίζουν πολλαπλό ρόλο στον ανθρώπινο οργανισμό και χρησιμοποιούνται σε πλήθος λειτουργιών. Σημαντικότερες από αυτές είναι η δημιουργία νέου ιστού και μυών, η αποκατάσταση των ήδη υπαρχόντων ιστών από φθορές, η άμυνα του οργανισμού καθώς και η μεταφορά μηνυμάτων στο σώμα μας.
  • Η δύναμη της πρωτεΐνης
    Επωφεληθείτε από τη διατροφική αξία της πρωτεΐνης και βοηθήστε το παιδί σας να χτίσει γερές βάσεις αλλά και σωστά θεμέλια για μια ζωή όλο υγεία!
  • Οι πρωτεΐνες
    Οι πρωτεΐνες ανευρίσκονται σε όλους τους ζώντες ιστούς και ο ρόλος τους συνίσταται κύρια στην ανάπτυξη των ιστών και την αποκατάσταση των ιστικών βλαβών.

Διατροφή πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα: Πώς ωφελεί την καρδιάΔιατροφή πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα: Πώς ωφελεί την καρδιά

Ο οργανισμός μας δεν παράγει Ω3 λιπαρά οξέα, επομένως τα προσλαμβάνουμε από διατροφικές πηγές.

Τα θαύματα των μανιταριών!Τα θαύματα των μανιταριών!

Ποιοι αθλητές ωφελούνται από την λήψη Cordyceps; Γιατί είναι ενδεδειγμένη η λήψη πριν την άσκηση; Πως βοηθάει τον οργανισμό των ασκούμενων;

Συμπληρώματα διατροφής: Αναγκαίος σύμμαχος για καθημερινή ευεξίαΣυμπληρώματα διατροφής: Αναγκαίος σύμμαχος για καθημερινή ευεξία

Τα διατροφικά συμπληρώματα δίνουν στον οργανισμό τις θρεπτικές ουσίες που του λείπουν. Πότε χρησιμοποιούνται και ποιοι τα χρειάζονται.

9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες9 λόγοι για τους οποίους δεν χρειάζεται να φοβάστε τους υγιεινούς υδατάνθρακες

Πολλά από τα πιο υγιεινά τρόφιμα στον κόσμο είναι αρκετά υψηλά σε υδατάνθρακες.

Φρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακεςΦρούτα και λαχανικά με λίγους υδατάνθρακες

Επιλέγοντας σωστά, στις σωστές ποσότητες, σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη των φρούτων στην υγεία.

Υδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μαςΥδατάνθρακες: Το καύσιμο στη διατροφή μας

Oι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι σε μία υγιή διατροφή. Ποια είναι η καλύτερη πηγή τους.

Περισσότερα άρθρα για Θρεπτικές Ουσίες

Προβιοτικά: Πώς διαφέρουν από τα πρεβιοτικάΠροβιοτικά: Πώς διαφέρουν από τα πρεβιοτικά

Πού ωφελούν τον οργανισμό τα προβιοτικά και ποια η διαφορά τους από τα πρεβιοτικά.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Παιδική υδροκήλη: Είναι επικίνδυνη για την υγεία του παιδιού;Παιδική υδροκήλη: Είναι επικίνδυνη για την υγεία του παιδιού;

Η εμφάνιση υδροκήλης είναι πολύ συχνή στα νεογνά, και μάλιστα στον πρώτο χρόνο ζωής.... Περισσότερα »

Καρκίνος παγκρέατος: Συμπτώματα και διάγνωσηΚαρκίνος παγκρέατος: Συμπτώματα και διάγνωση

Η σωστή διάγνωση και αντιμετώπιση του καρκίνου παγκρέατος περιλαμβάνει τεχνικές επεμβατικής ενδοσκόπησης, όπως ο Ενδοσκοπικός Υπέρηχος ή η Ενδοσκοπική ... Περισσότερα »

Τα οφέλη της κολοκύθας στην υγείαΤα οφέλη της κολοκύθας στην υγεία

Ένα άκρως θρεπτικό λαχανικό, ό,τι πρέπει για τους χειμερινούς μήνες.... Περισσότερα »

Πόνος στο δεξί μέρος της κοιλιάς: Πού μπορεί να οφείλεταιΠόνος στο δεξί μέρος της κοιλιάς: Πού μπορεί να οφείλεται

Είναι επίμονος ή έρχεται και φεύγει; Σας ξυπνάει; Δείτε πιθανές αιτίες.... Περισσότερα »

Πώς θα τρέξετε χωρίς προβλήματα στο ΜαραθώνιοVideo - Πώς θα τρέξετε χωρίς προβλήματα στο Μαραθώνιο

- Μπορώ να τρέξω Μαραθώνιο αν δεν έχω προπονηθεί επαρκώς; - Να τρέξω αν πριν είχα κάποιους πόνους ή ενοχλήσεις; - Τι γίνεται αν νιώσω κάποια ενόχληση ή πόνο για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της διαδρομής; ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

stray_animals
Ποια είναι η θέση σας για τα αδέσποτα ζώα;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες που βρέθηκαν να φροντίζουν ταυτόχρονα τους υπερήλικους γονείς και τα ενήλικα παιδιά τους.
Μια γυναίκα με κωφούς γονείς, που η ίδια έχει την ακοή της, μοιράζεται την εμπειρία του να μεγαλώνεις ανάμεσα σε δύο κόσμους με διαφορετικούς κώδικες επικοινωνίας.
Aκόμη και κάτι τόσο απλό όσο ένα σχήμα μπορεί να μαρτυρήσει πολλά για την προσωπικότητά μας. Εσένα τι σε αντιπροσωπεύει; Ο κύκλος ή μήπως το τρίγωνο;
© iatronet.gr 1999-2019  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης
close

Ακολουθήστε το κανάλι μας στο YouTube