Επιστήμη & Ζωή

Φίλτρα άρθρων

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016, 16:56

Καρκίνος του Τραχήλου της Μήτρας: ‘’Ενημερώσου, Προφυλάξου, Εμβολιάσου’’

Kαμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του τραχήλου διοργάνωσε ο Όμιλος Εθελοντών Κατά του Καρκίνου - ΑγκαλιάΖΩ.

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016, 16:52

Ένας χρόνος συμμετοχής του BIHELab στο πρόγραμμα AdriHealthMob

Το BiHeLab κλείνει έναν χρόνο συμμετοχής, ως μοναδικός partner για νευροεκφυλιστικές ασθένειες, στο πρόγραμμα IPA Adriatic.

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016, 16:29

Η σχιζοφρένεια συνδέεται με μεγαλύτερες πιθανότητες απόπειρας αυτοκτονίας

Νέα έρευνα ανακάλυψε ότι άνθρωποι με σχιζοφρένεια έχουν εξαπλάσιες πιθανότητες να αποπειραθούν να αυτοκτονήσουν σε σχέση με άλλους ανθρώπους που δεν έχουν την πάθηση.

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016, 13:35

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στηρίζει το πρόγραμμα σίτισης μαθητών ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), ενισχύοντας το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ του Ινστιτούτου Prolepsis θα προσφέρει υποστήριξη σε δεκάδες μαθητές και τις οικογένειές τους που αντιμετωπίζουν προβλήματα πείνας και επισιτιστικής ανασφάλειας.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, 19:56

Επιβαρυντική η κακή παιδική ανάμνηση για ασθενείς με διπολική διαταραχή

Σε νέα έρευνα για τη διπολική διαταραχή, ασθενείς με ιστορικό κακοποίησης στην παιδική ηλικία εμφάνισαν την πάθηση περισσότερα από 4 χρόνια πριν τους ασθενείς χωρίς ιστορικό κακοποίησης.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, 17:16

Η χρήση παρακεταμόλης από την έγκυο αυξάνει τον κίνδυνο άσθματος στο παιδί

Νέα έρευνα συνδέει τη λήψη της ουσίας στην εγκυμοσύνη με μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσει το παιδί άσθμα.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, 16:11

Λίγα καρύδια βοηθούν στο αδυνάτισμα

Έρευνα ανακάλυψε ότι η διατροφή που περιέχει ακόρεστα λιπαρά, όπως αυτά που περιέχονται στα καρύδια και στο ελαιόλαδο, έχει παρόμοια επίδραση στην απώλεια βάρους με τη διατροφή με χαμηλότερα λιπαρά και περισσότερους υδατάνθρακες.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, 15:36

Η εγκυμοσύνη μπορεί να βοηθήσει γυναίκες με διαταραχή μετατραυματικού στρες

Νέα έρευνα συνδέει την κύηση με βελτίωση των συμπτωμάτων διαταραχής μετατραυματικού στρες σε ορισμένες γυναίκες.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, 14:33

Πιο βλαβερό το αλκοόλ για φορείς του ιού HIV

Ερευνητές του Yale University ανέφεραν ότι η επίδραση του αλκοόλ φαίνεται πως είναι πιο έντονη σε όσους φέρουν τον ιό που προκαλεί το AIDS, ακόμα και όταν ο ιός έχει κατασταλεί από τη σύγχρονη αντιρετροϊκή αγωγή.

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2016, 14:06

Πολλαπλή σκλήρυνση: Οι εγκεφαλικές βλάβες μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα γεύσης

Αν και δεν αποκαλύφθηκε αιτιατή σχέση στην έρευνα, ένα πολύ υψηλότερο ποσοστό ασθενών από αυτό που αναμενόταν είχε προβλήματα γεύσης.