Σας αρέσει να τρώτε κρέας; Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ομάδα τροφίμων, υπάρχουν καλές και κακές επιλογές.

Ακολουθούν συμβουλές για επιλογή κρέατος, από το υπουργείο Γεωργίας των Η.Π.Α:

  • Επιλέξτε κρέατα με λίγο λίπος και κοτόπουλο και αποφύγετε την κατανάλωση μοσχαριού με υψηλό επίπεδο λίπους και κοτόπουλου με πέτσα.
  • Μην ξεχνάτε να υπολογίζετε τα λιπαρά και τις θερμίδες στις ουσίες που προσθέτετε.
  • Να περιλαμβάνετε ψάρι στη διατροφή σας, ειδικά αυτά που έχουν υψηλές ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών, όπως ο σολομός και η πέστροφα.
  • Να αποφεύγετε τα εντόσθια.
  • Να αποφεύγετε τα επεξεργασμένα κρέατα όπως το χοτ ντογκ, το ζαμπόν, το λουκάνικο και έτοιμα κρέατα για γεύμα, τα οποία μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε προσθετικά.

Πηγές: Yπουργείο Γεωργίας των Η.Π.Α