Πιλάτες για αθλητές

Ημερομηνία δημοσίευσης: Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020
Προβολή
Ακούγοντας τη λέξη ‘’δρομείς’’, σκεφτόμαστε αμέσως την εκγύμναση των ποδιών. Παρόλα αυτά, ένας δρομέας χρειάζεται ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος.

Ξεκινώντας από τα χέρια, τα οποία χρειάζονται ενδυνάμωση- συγκεκριμένα οι μύες στην ωμοπλάτη, ώστε να μένουν σταθεροί κατά την άσκηση και να αποφευχθούν τυχόν τραυματισμοί. Συνεχίζοντας, στοχεύουμε σε έναν δυνατό κορμό (κοιλιακοί, ραχιαίοι) ώστε να είναι σταθερός κατά τη διάρκεια στροφικών κινήσεων κατά το τρέξιμο.

Η επανεκπαίδευση, επίσης, της διαφραγματικής αναπνοής θα βοηθήσει έναν δρομέα να αποδώσει καλύτερα. Οι καμπτήρες των ισχίων χρειάζονται διάταση, την οποία παρέχει το pilates μέσα από το ασκησιολόγιό του, όπως και οι δικέφαλοι μηριαίοι -λόγω της φύσης του αθλήματος, εκεί δημιουργούνται μεγάλες βραχύνσεις.

Menu

Ακολουθήστε μας

Προβολή

Δημοφιλή βίντεο

© iatronet.gr 1999-2020  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   minfin.gr   antagonistikotita.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε στο πλαίσιο του ΕΠΑΝ ΙΙ και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης