Το Βήμα του ΑσθενήΝοσοκομειακή περίθαλψηΝοσηλεία

Η εμπειρία μου σε δημόσιο νοσοκομείο

Απάντηση στο θέμα
Εκτύπωση
Χρήστες αυτή τη στιγμή: 9531 επισκέπτες - 6 συνδεδεμένοι  
Θέματα που έχω συνεισφέρει ή ακολουθώ
Προβολή

simos
Μέλος

Εγγραφή: 17/9/2005
Δημοσιεύσεις: 7

Δημοσίευση: 17 Φεβρουαρίου 2014
Τροποποίηση: 8 Απριλίου 2014

Με χαλάει που οι γιατροί στα δημόσια νοσοκομεία έχουν συμπεριφορά απόλυτου μονάρχη. Πρέπει να τους περιμένεις όρθιος σε ανύπαρκτες αίθουσες αναμονής, συχνά επι ώρες για να ακούσεις μονολεκτικές απαντήσεις συχνά προσβλητικές

  • Απάντηση

Απαντήσεις

simos
Μέλος

Εγγραφή: 17/9/2005
Δημοσιεύσεις: 7

#1 Δημοσίευση: 17 Φεβρουαρίου 2014

Ok, αλλά τι να κάνουμε γι αυτό, άλλο να χρυσοπληρώνεις, κι άλλο το τσάμπα με τον πολύ κόσμο!

  • Απάντηση

λάκης
Μέλος

Εγγραφή: 17/2/2014
Δημοσιεύσεις: 46

#2 Δημοσίευση: 17 Φεβρουαρίου 2014

Εγω συμφωνώ με το Σίμο. Γιατροί είναι έχουν δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη. Πρέπει να έχουν άλλη συμπεριφορά απέναντι στον κοσμάκη

  • Απάντηση

χαρά
Μέλος

Εγγραφή: 10/1/2014
Δημοσιεύσεις: 284

#3 Δημοσίευση: 17 Φεβρουαρίου 2014
Τροποποίηση: 17 Φεβρουαρίου 2014

Σίμο, σιγά μην νοιάζονται για τον ασθενή! Μόνο να τελειώνουν θέλουν. άσε που τους χρυσοπληρώνουμε ούτος η αλλιώς

  • Απάντηση

lazar
Μέλος

Εγγραφή: 3/2/2014
Δημοσιεύσεις: 35

#4 Δημοσίευση: 17 Φεβρουαρίου 2014

εγώ δεν συμφωνώ με τα όσα λέτε. τα δημόσια νοσοκομεία δεν είναι ’ξενοδοχεία’. Ναι, τα μεσα των δημόσιων νοσοκομείων είναι πενιχρά. αλλά-οι περισσότεροι τουλάχιστον- δουλεύουν με αυταπάρνηση από τους γιατρούς μέχρι τις κοπέλες για την καθαριότητα.

  • Απάντηση

gpap
Μέλος

Εγγραφή: 5/7/2007
Δημοσιεύσεις: 33

#5 Δημοσίευση: 19 Φεβρουαρίου 2014

To πιο ενοχλητικό, από τις εμπειρίες που είχα είναι η έλλειψη χρόνου των γιατρών για ενημέρωση των συγγενών του ασθενούς ( και κατ επέκταση του ασθενή ιδίως όταν είναι ηλικιωμένος).

Η συμπεριφορά μικρού Θεού που είδα σε ορισμένους με ξένισε, όπως και το γεγονός ότι σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να περιμένεις ώρες (μερικές φορές και όρθιος) στους διαδρόμους για να μιλήσεις πέντε λεπτά.

Έχω δει με τα μάτια μου και σοβαρά κρούσματα αδιαφορίας από το νοσηλευτικό προσωπικό, έχω δει όμως και καλούς ανθρώπους που έκαναν ότι μπορούσαν.

Καμία σχέση με τα νοσοκομεία/ξενοδοχεία του ιδιωτικού τομέα, σε θέματα περιβάλλοντος, αλλά αυτό είναι για μένα το λιγότερο. Αλλωστε και στα ιδιωτικά νοσοκομεια υπάρχει πολύ συχνά η αίσθηση ότι σε αντιμετωπίζουν ως... ’Πηγή αμοιβών”.

  • Απάντηση

dasca
Μέλος

Εγγραφή: 26/2/2014
Δημοσιεύσεις: 2

#6 Δημοσίευση: 26 Φεβρουαρίου 2014

Βρέθηκα στον Ευαγγελισμό μετά από τροχαίο. Οι γιατροί όλων των ειδικοτήτων ήταν από πάνω μου στα επείγοντα και έκαναν τα πάντα ταχύτατα για να αποκλείσουν κάθε πιθανό τραυματισμό. Το νοσηλευτικό προσωπικό επίσης εξαιρετικό, με στήριζαν ψυχολογικά, που ήμουν στα πρόθυρα κατάρρευσης επειδή δεν ήξερα σε τι κατάσταση βρίσκονταν τα παιδιά μου, τα οποία μετά το τροχαίο είχαν μεταφερθεί στο Παίδων. Τηλεφώνησαν μάλιστα εκεί για να μάθουν πώς ήταν και να με ενημερώσουν.
Όταν ανέβηκα στον όροφο νοσηλείας, άλλαξε τελείως το σκηνικό. Οι περισσότερες νοσοκόμες ήταν αγενείς, μέχρι και επιθετικές και σαδιστικές, έβγαζαν όλα τους τα νεύρα στους ασθενείς... Οι γιατροί δεν εμφανίζονταν ποτέ και όταν εμφανίζονταν, δεν έδιναν σημασία σε όσα τους έλεγες... άλλος κόσμος!
Στο Παίδων από την άλλη δεν είχα κανένα παράπονο (πέρα από το γραφειοκρατικό κομμάτι). Λειτούργησαν άψογα και ταχύτατα, έκαναν αμέσως σε ένα χειρουργείο στο γιο μου πράγματα που σε ιδιωτικό νοσοκομείο θα τα έκαναν σε δύο και τρία ξεχωριστά χειρουργεία και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Οι νοσοκόμες ήταν πολύ γλυκές και η πτέρυγα ανακαινισμένη (εξαιτίας ιδιωτικής χορηγίας).

  • Απάντηση

χαρά
Μέλος

Εγγραφή: 10/1/2014
Δημοσιεύσεις: 284

#7 Δημοσίευση: 27 Φεβρουαρίου 2014

Εγώ νοσηλεύτηκα στο Αιγινήτειο πρόσφατα, και ενώ είπα επανειλημμένως σε πολλές νοσοκόμες, ότι οι φλέβες που είναι πολύ «δύσκολες», επέμεναν να μου βάλει τον φλεβοκαθετήρα μια νοσοκόμα άπειρη, κάνοντας ζημιά στο χέρι μου. Εδώ και 4 μήνες δεν λέει να περάσει και τρέμω με την ιδέα ότι πρέπει να ξαναπάω σε 10 μέρες. Δεν τους νοιάζει ο πόνος του ασθενή. Είναι άραγε θέμα ανθρώπου ή απλά δεν τους ενδιέφερε ο πόνος μου? … φιλοσοφική απορία

  • Απάντηση

gpap
Μέλος

Εγγραφή: 5/7/2007
Δημοσιεύσεις: 33

#8 Δημοσίευση: 1 Μαρτίου 2014

Αρχική δημοσίευση #6:
Βρέθηκα στον Ευαγγελισμό μετά από τροχαίο. Οι γιατροί όλων των ειδικοτήτων ήταν από πάνω μου στα επείγοντα και έκαναν τα πάντα ταχύτατα για να αποκλείσουν κάθε πιθανό τραυματισμό. Το νοσηλευτικό προσωπικό επίσης εξαιρετικό, με στήριζαν ψυχολογικά, που ήμουν στα πρόθυρα κατάρρευση...

Σίγουρα οι εμπειρίες διαφέρουν, ανάλογα με την περίπτωση και το που έπεσε ο καθένας. Το θέμα της ενημέρωσης των συγγενών όμως, και το ατελείωτο περίμενε για να δεις το γιατρό νομίζω ότι είναι εξαιρετικά διαδεδομένο. Σε αυτό το κομμάτι πως ήταν οι εμπειρίες σου?

  • Απάντηση

lazar
Μέλος

Εγγραφή: 3/2/2014
Δημοσιεύσεις: 35

#9 Δημοσίευση: 4 Μαρτίου 2014

Αρχική δημοσίευση #6:
Βρέθηκα στον Ευαγγελισμό μετά από τροχαίο. Οι γιατροί όλων των ειδικοτήτων ήταν από πάνω μου στα επείγοντα και έκαναν τα πάντα ταχύτατα για να αποκλείσουν κάθε πιθανό τραυματισμό. Το νοσηλευτικό προσωπικό επίσης εξαιρετικό, με στήριζαν ψυχολογικά, που ήμουν στα πρόθυρα κατάρρευση...

Δεν είναι εύκολες οι συνθήκες στις οποίες δουλεύουν παιδιά οι άνθρωποι.
Ελπίζω όλα να πήγαν καλά και να είστε εντάξει εσύ και τα παιδιά!

  • Απάντηση

χαρά
Μέλος

Εγγραφή: 10/1/2014
Δημοσιεύσεις: 284

#10 Δημοσίευση: 1 Απριλίου 2014

Πρόσφατα επισκεφθήκαμε τα επείγοντα του «Αγλαϊα Κυριακού» ένα βράδυ για ράμματα στον γιό μου (4,5 χρονών). Η Γραμματία μας έδωσε χαρτάκι με την σειρά προτεραιότητας για το χειρουργικό τμήμα. Σε μισή ώρα είχαμε τελειώσει, χωρίς πολλά πολλά κλάματα ή ατελείωτη καθυστέρηση.

Μου έκανε πολύ εντύπωση αυτή η εικόνα ενός δημόσιου νοσοκομείου, μετά από αυτά που ακούμε στην τηλεόραση.

Επίσης μας δώσανε και τυπωμένες τις παρακάτω πληροφορίες που ίσος φανούν χρήσιμες σε κάποιον…

Οδηγίες σε περίπτωση χτυπήματος κεφαλής

Παρακολούθηση από τους γονείς ή κηδεμόνες σε περίπτωση χτυπήματος κεφαλής για 1 με 2 εικοσιτετράωρα.

Το παιδί πηγαίνει στο νοσοκομείο εάν παρουσιάσει:
1. Βαθμιαία απώλεια αισθήσεων
2. Σπασμούς
3. Αδυναμία ή δυσκολία να κινήσει πόδι ή ένα χέρι
4. Εμετούς πάνω από 3 – 4 φορές μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα
5. Όταν κοιμάται να το ξυπνάμε κάθε 2 -3 ώρες για να δούμε αν αντιδρά φυσιολογικά και μόνο αν αντιδρά να το αφήνουμε να κοιμηθεί ξανά.

Σε περίπτωση επιδείνωσης της κατάστασης του ασθενούς ή όταν υπάρχει υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά πρέπει οι γονείς ή οι κηδεμόνες να επικοινωνήσουν με τον εφημερεύοντα γιατρό ή να ξαναπάνε το παιδί στο Νοσοκομείο για επανεξέταση.

Να αποφεύγεται η σωματική κόπωση.
Ελαφρό διαιτολόγιο.
Να μην κουράζονται τα μάτια (T.V. διάβασμα κλπ)

Τα ράμματα κόβονται μετά από ραντεβού τις πρωινές ώρες στα τηλέφωνα 210 7785214 - 210 77 14821 - 210 7714 831 και ένα 4ψήφιο που δεν θυμάμαι.

Ευχαριστώ

  • Απάντηση

λάκης
Μέλος

Εγγραφή: 17/2/2014
Δημοσιεύσεις: 46

#11 Δημοσίευση: 2 Απριλίου 2014

Αρχική δημοσίευση #10:
Πρόσφατα επισκεφθήκαμε τα επείγοντα του «Αγλαϊα Κυριακού» ένα βράδυ για ράμματα στον γιό μου (4,5 χρονών). Η Γραμματία μας έδωσε χαρτάκι με την σειρά προτεραιότητας για το χειρουργικό τμήμα. Σε μισή ώρα είχαμε τελειώσει, χωρίς πολλά πολλά κλάματα ή ατελείωτη καθυστέρηση.Μου έκανε...

Μπράβο λοιπόν στο Αγλαϊα Κυριακού για την τόσο καλη εξυπηρέτηση και στην Χαρά για τις πληροφορίες που μας είπε.

Η δική μου εμπειρια από το ΚΑΤ δυστυχως δεν ήταν τόσο καλή.
Πήγαμε με την γυναίκα μου πριν περίπου ενάμιση χρόνο όπου έπεσε από σκάλες και ράγισε ένα σπόνδυλο.
Η διαδικασία με τα χαρτάκια, την ατελείωτη αναμονή στα εξωτερικά ιατρεία μέχρι να έρθει ο ορθοπαιδικός, μετά ο χειρουργός, μετά ο δεν ξέρω και εγώ ποιος δεν βοηθάει στον ”καλό βαθμό”. Ατελείωτη αναμονή (αν θυμάμαι καλά πάνω από 4ώρες) για ακτινογραφία και κηδεμόνα σε παγωμένο ενιαίο χώρο με κόσμο να φωνάζει, να βρίζει κτλ.
Μα πραγματικά με τι συνθήκες προσπαθούν να δουλέψουν αυτοί οι ιατροί?
Άσε τα ατελείωτα πήγαινε-έλα του όποιου συνοδού. Πήγαινε να βγάλεις χαρτάκι, πήγαινε να περιμένεις για ακτινογραφία, πήγαινε να πάρεις τα αποτελέσματα, πήγαινε να ειδοποιήσεις τον ιατρό, πήγαινε να πάρεις απόδειξη, πήγαινε να ...
Μα καλά λιγότερα logistics δεν γίνονται? Τόσο δύσκολο είναι να βγει μια πιο αποδοτική διαδικασία? Γιατί τόσο πέρα-δώθε?

Ιστορίες καθημερινής τρέλας!

  • Απάντηση

χαρά
Μέλος

Εγγραφή: 10/1/2014
Δημοσιεύσεις: 284

#12 Δημοσίευση: 3 Απριλίου 2014
Τροποποίηση: 3 Απριλίου 2014

Λάκη να σου αναφέρω ότι η εικόνα στα ιδιωτικά νοσοκομεία είναι τελείως διαφορετική!

Για θα κόψουμε τα ράμματα του γιού μου, το δημόσιο νοσοκομείο είχε αναμονή πάνω από μια εβδομάδα, οπότε πήγαμε στο Μητέρα. Εξαιρετικό περιβάλλον, με παιχνίδια, βιβλία και ένα ρομποτάκι για τα παιδιά, ώστε να ξεχνούντε.

Δεν χρειάστηκε να κλείσουμε ραντεβού, απλά πήγαμε στον χειρουργό και έκοψε τα ράμματα. Εντάξει το πληρώσαμε αλλά εξυπηρετηθήκαμε.

Τώρα βέβαια θα μου πεις ότι μια ζωή πληρώνουμε τις ασφαλιστικές μας εισφορές και δεν είναι ισάξιες οι παροχές. Αναρωτιέμαι αν ποτέ θα γίνουν….

  • Απάντηση

efi4
Μέλος

Εγγραφή: 7/3/2013
Δημοσιεύσεις: 245

#13 Δημοσίευση: 15 Απριλίου 2014

Εμένα με χαλάει η γενική εικόνα.

Βρόμικοι εγκαταλελειμμένοι διάδρομοι, κατεστραμμένες τουαλέτες -φυσικά πάντα χωρίς χαρτί και σαπούνι- σπασμένα τζάμια, κάδοι άθλιοι και πάντα γεμάτοι με ξεσκισμένες σακούλες από τα γατιά. Βρόμα παντού. Εικόνα εγκατάλειψης σε όλο του το μεγαλείο.

Οι γιατροί και το προσωπικό μπορεί να είναι επιστημονικά άρτιο, αλλά απορώ πως και οι ίδιοι μπορούν να δουλέψουν σε τέτοιο περιβάλλον.

Δεν πιστεύω ότι η εικόνα των δημόσιων νοσοκομείων δεν μπορεί να βελτιωθεί με μικρό ή ελάχιστο κόστος.

Είναι ψιλά γράμματα αλλά η ψυχολογία των ασθενών επηρεάζετε άμεσα από αυτήν την εικόνα.

  • Απάντηση

zoi_n
Μέλος

Εγγραφή: 23/4/2014
Δημοσιεύσεις: 7

#14 Δημοσίευση: 23 Απριλίου 2014

Αρχική δημοσίευση #5:
To πιο ενοχλητικό, από τις εμπειρίες που είχα είναι η έλλειψη χρόνου των γιατρών για ενημέρωση των συγγενών του ασθενούς ( και κατ επέκταση του ασθενή ιδίως όταν είναι ηλικιωμένος). Η συμπεριφορά μικρού Θεού που είδα σε ορισμένους με ξένισε, όπως και το γεγονός ότι σε ορισμένες π...


κυριε gpap έχω μια πολύ καλή εμπειρία από δημόσιο επαρχιακό νοσοκομείο.....

επ’ ευκαιρίας μιας οφθαλμολογικής επέμβασης της ηλικιωμένης μητέρας μου, βρέθηκα σε δημόσιο νοσοκομείο την προηγούμενη χρονιά.... Ενδεικτικό της κρίσης ήταν η έλλειψη φαρμάκων (χρειάστηκε να πάρουμε τα φάρμακα της από το σπίτι)...... όμως κατά τα λοιπά δεν έχω λόγια για την εξυπηρέτηση.... οι νοσοκόμες όλες ήταν γλυκύτατες .... δεν βαρυγκομούσαν παρά το γεγονός ότι κάποιες φορές πέρα από τα άλλα καθήκοντά τους βοηθούσαν ηλικιωμένες κυρίες που δεν είχαν συνοδούς.....Τελικά η χειρότερη κρίση δεν είναι η οικονομική..............

  • Απάντηση

gpap
Μέλος

Εγγραφή: 5/7/2007
Δημοσιεύσεις: 33

#15 Δημοσίευση: 25 Απριλίου 2014

Δεν έχω αντίρρηση Ζωή, άλλες εμπειρίες εσύ, άλλες εγώ. Μακάρι να είναι ολοένα και περισσότεροι όσοι έχουν εμπειρίες σαν τη δική σου. Ισως υπήρξα απο τους άτυχους, αλλά δεν μιλάμε για ένα και μόνο περιστατικό.

  • Απάντηση

chr.pap
Μέλος

Εγγραφή: 6/6/2014
Δημοσιεύσεις: 731

#16 Δημοσίευση: 26 Ιουνίου 2014

Αναλόγως των συνθηκών στο κάθε νοσοκομείο ξεχωριστά, διαμορφώνεται και η συμπεριφορά γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού. Οι εμπειρίες του καθενός μας στα νοσοκομεία είναι διαφορετικές. Πάντως ο αγώνας που καταβάλλουν όλοι, ασθενείς, γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό είναι μεγάλος κια ηρωικός, αφού το Υπουργείο Υγείας ουσιαστικά μένει απέξω από όλη αυτή την ιστορία.....

  • Απάντηση

Διαχειριστής
Διαχειριστής

Εγγραφή: 1/6/2013
Δημοσιεύσεις: 924

#17 Δημοσίευση: 30 Ιουνίου 2014

Πολλές οι ιστορίες από τα νοσκομεία της χώρας. άλλες τόσες και οι εμπειρίες από την νοσηλία σε αυτά. Τα ελληνικά νσοκομεία έχουν εξοπλισμό, δεν έχουν γιατρούς. Δεν είναι λίγα τα νοσοκομεία όπου μηχανήματα σκουριάζουν λόγω έλλειψης κατάλληλων χειριστών.....

  • Απάντηση

Διαχειριστής
Διαχειριστής

Εγγραφή: 1/6/2013
Δημοσιεύσεις: 924

#18 Δημοσίευση: 2 Ιουλίου 2014

Αρχική δημοσίευση #6:
Βρέθηκα στον Ευαγγελισμό μετά από τροχαίο. Οι γιατροί όλων των ειδικοτήτων ήταν από πάνω μου στα επείγοντα και έκαναν τα πάντα ταχύτατα για να αποκλείσουν κάθε πιθανό τραυματισμό. Το νοσηλευτικό προσωπικό επίσης εξαιρετικό, με στήριζαν ψυχολογικά, που ήμουν στα πρόθυρα κατάρρευση...

Η εικόνα - παρά την σοβαρότητα του περιστατικού - είναι ονειρική αλλά συχνή από την πολύ καλή συμπεριφορά που επιδεικνύουν αρκετές φορές γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό. Μακάρι να ίσχυε αυτό σε όλες τις περιπτώσεις που δεν είναι τόσο σοβαρές. Γιατί η περίθαλψη έχει να κάνει πάνω απ΄όλα με την ανθρωπιά.

  • Απάντηση

fzai
Μέλος

Εγγραφή: 20/5/2014
Δημοσιεύσεις: 655

#19 Δημοσίευση: 4 Ιουλίου 2014

Αρχική δημοσίευση #4:
εγώ δεν συμφωνώ με τα όσα λέτε. τα δημόσια νοσοκομεία δεν είναι ’ξενοδοχεία’. Ναι, τα μεσα των δημόσιων νοσοκομείων είναι πενιχρά. αλλά-οι περισσότεροι τουλάχιστον- δουλεύουν με αυταπάρνηση από τους γιατρούς μέχρι τις κοπέλες για την καθαριότητα. ...

Ισχύει αυτό αλλά όχι πάντα. Ναι μεν τα δημόσια νοσοκομεία δεν είναι ξενοδοχεία, δεν θα έπρεπε όμως να θυμίζουν περιστερώνες!! Χωρίς να έχω κάτι κατά των πτηνών, σε δημόσιο νοσοκομείο του Πειραιά, οι μόνιμοι επισκέπτες των διαδρόμων ανάμεσα στους ασθενείς ήταν τα περιστέρια.....

  • Απάντηση

rita
Μέλος

Εγγραφή: 27/7/2014
Δημοσιεύσεις: 28

#20 Δημοσίευση: 30 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν υπαρχει χειροτερη εμπειρια απο το να βρησκεσαι στα επειγοντα σε δημοσιο νοσοκομειο οι γιατροι προσπαθουν να κανουν τη δουλεια τους οσο γινεται καλυτερα αλλα αντιμετωπιζουν προβληματα με τους ασθενεις που ειναι παρα πολλοι με τις υποδομες που δεν υπαρχουν τρισαθλιες τουαλετες μιλαω για το καρδιολογικο του Τζανειου στο παλιο τρισαθλιο χτηριο με κατσαριδες παντου με βρωμικες τουαλετες με παρα πολλα κρεβατια στο θαλαμο. Μετα απο αυτο εκανα ασφαλεια ζωης και προτιμω να μη παρω δυο μπλουζες αλλα να εχω μια αξιοπρεπη διαμονη αν χρειαστει ποτε. Δεν φταινε οι γιατροι ειναι λιγοι, δεν φταινε οι νοσηλευτριες ειναι ανηπαρκτες δεν προσλαμβανουν προσωπικο θελουν να ριξουν τοσο το επιπεδο που να στραφουν ολοι στον ιδιωτικο τομεα.

  • Απάντηση
Σελίδες: Επόμενη
Απάντηση στο θέμα
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Μελέτη για τη θνησιμότητα στο ΩνάσειοΜελέτη για τη θνησιμότητα στο Ωνάσειο

Ρουτίνα έχουν γίνει οι καρδιοχειρουργικές επεμβάσεις και στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να καταγράφονται ελάχιστοι θάνατοι ασθενών, όπως δείχνει ανάλυση ... Περισσότερα »

Πώς να ''καθαρίσουμε'' τη διατροφή μαςΠώς να ''καθαρίσουμε'' τη διατροφή μας

Τι ακριβώς είναι η καθαρή διατροφή, που ακούμε όλο και πιο συχνά; Σας αποκαλύπτουμε τα μυστικά της!... Περισσότερα »

Συμπτώματα ότι το στομάχι έχει πρόβλημα: Τι σημαίνουν;Συμπτώματα ότι το στομάχι έχει πρόβλημα: Τι σημαίνουν;

Τι σημαίνουν τα πιο συνηθισμένα προβλήματα από το στομάχι μας; Και πότε πρέπει να ανησυχήσουμε;... Περισσότερα »

Τροφές κατά της τριχόπτωσηςΤροφές κατά της τριχόπτωσης

Αν ανησυχείτε για τα μαλλιά σας, ίσως θα ήταν καλό να ενσωματώσετε τις παρακάτω τροφές στην καθημερινότητά σας…... Περισσότερα »

Video - Ημερίδα με θέμα ‘Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII’

Στην Ημερίδα με θέμα «Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII» που διοργανώθηκε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά από το Ηπατολογικό Τμήμα του ΥΓΕΙΑ, συμμετείχαν έμπειροι ομιλητές, με σημαντικό διαγνωστικό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης