Ερευνητές στην Κίνα εντόπισαν δύο υποσχόμενα αντισώματα που είναι ικανά να μπλοκάρουν τη λοίμωξη από τον ιο MERS. Τα νέα μοιάζουν ενδεχομένως υποσχόμενα για τους αξιωματούχους υγείας, αφού οι σχετικοί με τον MERS θάνατοι έφτασαν τους 100 στη Σαουδική Αραβία το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Σύμφωνα με την έρευνα γιατρών των China's Tsinghua University και Sichuan University, καθώς και του University of Hong Kong, τα αντισώματα MERS-4 και MERS-27 μπόρεσαν να εμποδίσουν μια σημαντική πρωτεΐνη του ιού να αλληλεπιδράσει με τον κυτταρικό υποδοχέα που επιτρέπει στον MERS να κυριαρχήσει.

Γιατροί δημοσίευσαν τις λεπτομέρειες της αναζήτησής τους για πιθανή θεραπεία του ιού MERS στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού ''Science Translational Medicine''. Οι ερευνητές ελπίζουν ότι τα ευρήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναπτυχθεί σύντομα εμβόλιο ή αποτελεσματική αγωγή.

Επιστήμονες πιστεύουν ότι ο ιός MERS επί του παρόντος περνά μόνο από τις καμήλες στους ανθρώπους, αλλά υπάρχουν ανησυχίες ότι ο ιός θα μπορούσε να εξελιχθεί ώστε να μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο.

''Science Translational Medicine''.