Ερευνητές του Northwestern University ανέπτυξαν νέο υβριδικό πολυμερές που μπορεί να οδηγήσει σε τεχνητούς μύς και υλικά που συντηρούν τη ζωή για χορήγηση φαρμάκων, βιομορίων ή άλλων χημικών, στο κοντινό μέλλον.

Το υβριδικό πολυμερές συνδυάζει έξυπνα 2 είδη γνωστών πολυμερών, αυτών που δημιουργήθηκαν με ισχυρούς δεσμούς και αυτούς που δημιουργήθηκαν με ασθενείς δεσμούς.

Το ολοκληρωμένο πολυμερές προσφέρει 2 χωριστά ‘’διαμερίσματα’’ με τα οποία χημικοί και επιστήμονες υλικών μπορούν να εργαστούν για να παράσχουν χρήσιμα στοιχεία.

Φανταστείτε ένα πολυμερές με μέρη που αφαιρούνται και τα οποία μπορούν να χορηγήσουν κάτι στο περιβάλλον και στη συνέχεια να αναγεννηθούν με χημικό τρόπο και να λειτουργήσουν και πάλι. ‘Η ένα πολυμερές που μπορεί να σηκώσει βάρη, να συσταλεί και να διασταλεί με τον τρόπο που το κάνουν οι μύες, δήλωσαν οι ερευνητές.

Ο ερευνητής Samuel I Stupp, σημειώνει στην έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό Science, ότι η ερευνητική ομάδα δημιούργησε νέο πολυμερές με διαμερίσματα νανομεγέθους που μπορούν να αφαιρεθούν και να αναδημιουργηθούν με χημικό τρόπο πολλές φορές.
Όπως εξήγησε ο Andy Lovinger, διευθυντής στο US National Science Foundation, πρόκειται για σημαντικό επίτευγμα στο να δημιουργούμε πολυμερή με νέο τρόπο-ελέγχοντας ταυτόχρονα τη χημεία τους και το πώς συνδέονται τα μόρια.

Μελλοντικά θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε υλικά με μοναδικές ιδιότητες, όπως να συν αρμολογούνται και να αποσυναρμολογούνται μόνα τους-κάτι που θα μπορούσε να έχει ευρεία γκάμα εφαρμογών.

Science.