Όσοι ακολουθούν καθιστική ζωή διατρέχουν κίνδυνο εμφάνισης άνοιας όσο και αυτοί που έχουν γενετική προδιάθεση, προειδοποιεί νέα έρευνα.

Σύμφωνα με ερευνητές του McMaster University, φορείς του APOE είναι πιο πιθανό να εμφανίσουν άνοια και η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο στους μη φορείς.

Η Jennifer Heisz, δήλωσε ότι το σημαντικό μήνυμα είναι πως η καθιστική ζωή μπορεί ενδεχομένως να ακυρώσει ολοκληρωτικά την προστατευτική επίδραση υγιών γονιδίων.

Οι ερευνητές υπέδειξαν ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας στους ανθρώπους που δεν έχουν γενετικό κίνδυνο.

Η άσκηση μπορεί να μετριάσει τον κίνδυνο άνοιας σε ανθρώπους χωρίς τη γονιδιακή ποικιλομορφία APOE.

Ωστόσο, χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να διαπιστωθούν οι προεκτάσεις στη δημόσια υγεία.

Η έρευνα σε 1.600 Καναδούς, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Alzheimer's Disease, αναφέρει ότι ο δραστήριος τρόπος ζωής βοηθά τον εγκέφαλο να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά.

Alzheimer's Disease.